Jump to content

Oil sensor workshop


nucutza
 Share

Postare recomandată

Salutare, senzorul G8 (Engine Oil Temperature Sensor) este corp comun cu senzorul de nivel de pe baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e unul si acelasi senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,la masinile care au si interval service flexibil se poate activa sa mearga pe ulei normal nu longlife si sa mearga si senzorul de calitate al uleiului? Adica sa ma anunte daca uleiul si-a pierdut din proprietati. Stiu ca la interval fix masoara doar kilometrii si la flexibil calitatea uleiului durata de functionare, temperatura si inca ceva. Am vazut o setare pe rosstech dar nu stiu daca merge.

Atasez linkul cu ce am gasit: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

De mai bine de un an am problema cu "OILSENSOR WERKSTATT", care apare cand pun contactul dupa ce motorul a fost oprit cu putin timp inainte (nu-mi aduc aminte sa-mi fi aparut vreodata mesajul dupa o perioada de macar 5-6 ore in care motorul a stat oprit). Nu m-a deranjat foarte tare pana acum (cand spunea ca nu mai am ulei nivelul chiar era sub jumate), dar mai nou a inceput sa-mi zica ca nu am ulei desi pe joja e la nivel, astfel ca m-am dus cu masina la reparat. Au fost verificate cablurile de la senzor la IC si sunt ok, insa ceva e suspect. Cu mufa scoasa, nu apare nici o eroare pe bord sau pe tester. Daca verifica tensiunea pe cablul care trimite semnalul catre IC cu mufa scoasa din senzor era o valoare stabila (nu stiu cat), insa cu mufa in senzor varia continuu si nu se stabiliza deloc. Ma gandesc ca nu e normal si problema ar cam fi senzorul dus, insa costa ~400 RON, suma mult prea mare mai ales daca nu sunt sigur ca el e problema. Aveti vreo idee? Dupa comportament e senzorul dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cine a verificat... ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten care a lucrat ca electrician pana si-a deschis "service" in curte. El a spus ca este senzorul, insa nu garanteaza si nu vrea sa ma puna sa dau banii degeaba ca apoi sa-l injur. De aceea mai am nevoie de pareri  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar ca e cam greu sa iti zicem noi ce este..... din spatele tastaturii, daca cel care a verificat nu poate sa garanteze acest aspect.

 

daca ai cablaj ok, ceasuri ok.... ramane senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma asteptam sa puteti garanta nici voi ce are, dar alte pareri sunt intotdeauna bine venite. Poate ar fi fost vreo verificare pe care o mai puteam face sau mai stiu eu ce, de aceea am zis sa intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Am citit pe forum despre problema mea și mi-am făcut cât de cât o părere.

Am un Passat 2002 1.9 tdi 101CP. In interval de 5 zile mi.a apărut în bord problemă asta ( oil sensor workshop) de 2 ori până acum. Nivelul uleiului este foarte ok. I.am schimbat uleiul cu toate filtrele în urma cu o lună. Să continui să merg așa cu ea, este grav?

Ce să fac? Să mă duc la mecanic să.mi facă o diagnoză?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele pena la senzorul de nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mulțumesc. Așa am să fac.

Mai am încă o mică problemă. Acul de la apă nu mi se ridica sau dacă se ridică puțin apoi scade, iar urca...fluctuează dar cel mai mult timp sta la 0. Am apucat să iau un termostat dar l.am dus înapoi după ce am văzut ca îmi bagă căldură. Problemă asta o am de aprox o lună și am continuat să merg cu mașina, am neglijat. Ce să fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai verifica/curata mufa la senzorul G62 - senzor temperatura lichid racire.

 

daca tot asa face, schimba-l. 

 

Cumpara Hella sau OEM.... nimic altceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o nelamurire. Am schimbat acum ceva timp senzorul de la baia de ulei, cel de temperatura si nivel ulei. Intr-o zi am verificat nivelul ulei pe joja si trebuia completat dar in bord nu s-a aprins led-ul galben sa ma avertizeze. Pe measuring blocks senzorul de nivel apare "OK" iar cel de temperatura indica temperatura. Iar pe 07-Coding am codul 03122 deci penultima cifra (2) inseamna "Intervale de service fixe cu senzor de nivel si temperatura (PR-GQ2).

Din ce cauza nu sunt avertizat cand nivelul uleiul scade ? Switch-ul de la capota nu e pe pozitie dar il am si teoretic nu ar mai trebui sa se stinga senzorul de nivel ulei dar ar trebui sa se aprinda.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.

 

am facut si eu o scanare la masina din semnatura si mi-a aparut asa ceva:

 

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03C-906-056-BAG.clb
   Numar VAG SW: 03C 906 056 EE    HW: Hardware No 
   Componenta: MED9.5.10       G00 0531  
   Revizie: 66H09---    Numar serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000072
   Atelier: WSC 10170 599 82829
   VCID: 6AD1A95D459A3D71D1F-803F
 
000406 - Senzor temperatura de ulei motor-G8-  semnal neplauzibil  
               P0196 - 004 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Priorit.defect: 0
                    Frecv. defect: 3
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 125421 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.01.06
                    timp: 15:39:02
 
             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    sarcina: 0.0 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -4.0*C
 
ce se intampla cu senzorul de temperatura si unde se afla el
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impreuna cu cel de nivel in baia de ulei.


Ceva nu e ok, senzorul la tine ar trebui sa fie G266,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Vreau sa ma ajutati prin a alimina senzorul de la baia de ulei . Am avut baie de ulei cu senzor pe ea si eu am pus baie de ulei fara senzor , dar acuma imi tot plapaie in bord senzorul de ulei .Audi a4 b5 1.9 tdi din 2000 .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va rog sa imi spuneti daca stiti, senzorul G266 cu codul 1J0 907 660B, daca este defect si se inlocuieste cu altul din dezmembrari (deci nu stiu daca e bun)... se poate testa "in aer"? Adica fara sa il scoti pe cel defect de pe baie, ci doar mufa din el si sa o pui in noul senzor. Ar disparea "Oil Sensor Workshop" de pe cluster? Sau trebuie introdus in baie, operatiune completa. Ca daca il cumpar, sa fiu sigur ca e bun, fara sa il scot pe primul, e alta manopera. Daca e bun, evident ca il schimb corect.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cablajul ok, alimentare in mufa, etc - atunci senzorul este de vina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am schimbat de câteva zile, totul e OK acum. Am verificat în prealabil firele și tensiunea pe mufă. Acum îmi funcționează și martorul pentru capota deschisă, mi se aprinde pe maxidot, dar nu mi-e clar ce legătură are asta cu G266.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertizarea de nivel scazut de ulei dispare dupa ce masina vede capota deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , 

La pornire am semnalul luminos galben la ulei insotit de mesajul Oil senzor workshop , la scanare mi-a aparut eroarea de mai jos , nu se sterge , ce-as putea face , maine plec in concediu in afara tarii.

image.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea senzorului de ulei din baie si firele pana la ceasuri. daca sunt ok, schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , am si eu de ceva timp sezorul de ulei si temperatura si imi sta mereu aprins cand pun contactul (Oil sensor workshop), am schimbat uleiul + filtru crezand ca necesita sa am luat masina in decembrie 2016 , am schimbat sezorul am pus pe Hella nu s a stins, am schimbat uleiul din nou pentru ca era cam negul ca sa mers mult in germania cu primul ulei. Ce pot sa ii fac ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara daca ai alimentare pe senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!