Jump to content

Oil sensor workshop


nucutza
 Share

Postare recomandată

Mi-a aparut pe computerul de bord mesajul : oil sensor workshop si nu reusesc sa scap de el.

In urma scanarii cu vagcom :

Control Module Part Number: 1J5 920 826 A

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Software Coding: 01123

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

29-00 - Short to Ground

Am verificat nivelul uleiului (intr-adevar era la limita inferioara), am completat cu ulei, am sters codul de eroare dar reapare dupa pornirea motorului (daca pun contactul fara sa pornesc nu apare). Acum nivelul uleiului este OK si nu inteleg de ce reapare eroarea !

Cine stie unde cam pe unde este senzorul asta (cred ca are codul 1J0 907 660 B); eventual o poza ?!?

Cam cit costa unul (in eventualitatea ca s-a stricat) si unde s-ar gasi ?

Bora 2002, motor AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G266 este un senzor cu functie dubla oil-level oil-temperature si se gaseste numai pe masinile capabile de service long-life, QG1. Este plasat in partea inferioara stinga pe baia de ulei si are un conector in care se cupleaza trei fire electrice.

Firele electrice trec pe linga multe elemente cu temperatura ridicata. Verifica daca exista scurt-circuit cu masa pe unul dintre fire.

Daca totul este OK atunci senzorul este defect si trebuie inlocuit

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, si la mine aceeasi problema.

Senzorul e jos sub motor, e cat o treime de palma ca suprafata, cu 4 suruburi in colturi si cu o tija care urca vreo 5 cm in interior.

La mine prima data cand s-a aprins cu galben la bord scria "check oil level", si ulei era destul, daca verificam cu joja.

Am pus sensor nou, nu mai scrie asta, acum apare OIL SENSOR WORKSHOP.

Am intrebat 2 mecanici si nu stiu cum sa ma scape de mesaj! Apare la pornirea motorului si pe urma dispare, e enervant.

Pret senzor nou: Hella aprox 240 RON, alte firme mai slabe am gasit si cu 140 RON.

Se schimba doar cu uleiul odata, la demontarea senzorului curge uleiul.

Ideea e ca si cu senzor nou tot asa imi spune. Daca stie cineva mai multe despre asta, e binevenit sa isi dea cu parerea.

Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ovidiu Cocis

Si eu am avut aceeasi problema. Senzorul era defect, a trebuit schimbat din pacate :vaidecapulmeu: Mai intai a pus un senzor bun si s-a uitat pe VAG-Com daca functioneaza si era ok. Daca nu functiona este foarte probabil sa fie de vina cele 3 fire. Acolo trebuie verificat in cazul tau zic. E posibil chiar cand ies din senzor acolo sa fie vreunul defect din diverse motive. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbiti cu answers de pe forum si va spune el cum se scapa de mesaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mi-au aparut erorile astea:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 1J0 920 802 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V25

Coding: 07142

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1328561

1 Fault Found:

00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)

30-00 - Open or Short to B+

-------------------------------------------------------------------------------

Spuneti-mi si mie unde este acest senzor G8.

Si daca se poate, si care e rostul lui.

Motorul este un ALH.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este sub baia de ulei din cat stiu eu si ala poti doar sa verifici firele sau mufa daca sunt in regula altceva nu prea ai ce sai faci,nou am inteles ca e 400 lei si de multe ori nu merge nici cu cel nou din cauza ca informatia din eprom poate fi alterata ,cauzele le stiti deja fiindca acolo sunt stocati si km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La senzorul de sub baie m-am uitat. Arata impecabil. Si el si mufa si firele.

Acum i-mi dau seama ca n-am facut o scanare cu mufa scoasa, sa vad daca apare alta eroare.

De fapt speram sa fie altul.

Ala de sub baie nu e G266 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, e G266 si e senzor de nivel si temperatura ulei (impreuna).

E folosit de bord pentru calcularea intervalului de service flexibil (zis si LongLife, QG1).

Daca mergi pe interval de schimb ulei fix distanta/timp (15 mii km sau un an) nu are nici o relevanta senzorul de temperatura al uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie G8 partea de temperatura din G266 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie G8 partea de temperatura din G266 ?

Eu am avut probleme cu g266 - adica aveam "short to GND" si s-a dovedit a fi stricat - cred ca dupa ce am luat o groapa. Am fost bucuros ca nu am spart baia de ulei ! Ca idee cu mufa scoasa aveam "short to B+" deci este posibil sa ai un fir intrerupt.

Senzorul nou l-am cumparat de la volksman , cca 2.5 milioane a costat, si dupa inlocuire erorile au disparut fara a fi nevoie sa le sterg.

Totusi eu am impresia ca g8 este alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu deschid un alt topic, as vrea sa zic ca si eu am o problema asemanatoare numai ca este vorba de senzorul temperatura lichid racire (G2) - Open or Short to B+ . Uneori (probabil vibratii) se aprinde o fractiune de sec martor temp si face un bip scurt (si imi mai taie si muzica). Unde este senzorul asta sa trag o privire la el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 4 months later...

are cineva idee pe unde e senzoru ... la 1,9 motor avf .. merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da .. m-am prins si eu .. dar pot sa il vad fara sa ma bag sub masina ?

am vazut un senzor in partea dreapta cu 3 fire dar nu stiu daca e el.. si am vazut ca are niste gheata pe el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut am si eu un Golf4 GTI si cand pun contactul mi se aprinde cateva secunde Oil Sensor Workshop,am schimbat uleil si senzorul de ulei cel de pe baia de ulei si tot se aprinde am scos borna de la baterie ramane stins o perioda stins dupa care se aprinde din nou am incercat sa sterg eroarea cu VAG-ul si nu merge.Poate sa ma ajute cineva va rog? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut , aceeasi problema : atzi rezolvat cumva ,careva problema asta , daca da cum ,

------------------

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

1 Fault Found:

00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)

30-00 - Open or Short to B+

-------------------------------------------------------------------------------

ceva idei................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut,

Am si eu o problema daca se poate un sfat v-as fi recunoscator.

Cand pun contactul mi se aprinde cateva secunde Oil Sensor Workshop.

Am schimbat uleiul, filtrul si senzorul de ulei cel de pe baia de ulei...rezultatul este dezamagitor .. tot se aprinde "Oil Sensor Workshop" am scos borna de la baterie ramane stins o perioda dupa care se aprinde din nou am incercat sa sterg eroarea cu VAG-ul si nu merge.

Poate sa ma ajute cineva va rog? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fire intrerupte sau senzor dus.n Trebuie masurata continuitatea firelor intre IC si senzor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. Am o mica(cred) problema cu al meu Vw. Mi se aprinde uneori la pornirea motorului oil sensor workshop si martorul galben clipeste de cateva ori. Apoi la urmatoarea pornire nu se mai aprinde. Dupa cateva zile face la fel. In mers nu se aprinde. Pe tester am gasit pe instruments o eroare Oil sensor si cam atat. Am curatat mufa de pe baia de ulei insa tot fara folos. Firele par in regula, neintrerupte. Oare sa dea senzorul G266 rateuri? Cu schimbatul nu ar fi problema insa mi-e ca nu rezolv nimic nici asa. Nivelul de ulei e bun. Pot sa circul asa fara sa stric si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!