Jump to content

Oil sensor workshop


nucutza
 Share

Postare recomandată

senzor sau cablaj - altceva nu are ce sa fie. Verifica cablajul si alimentarea senzorului - daca totul este ok, atunci trebuie alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut.

la inceput mi-a clipit de cateva ori simbolul de ulei de pe bord, apoi dupa vreo 2 luni, a inceput sa-mi scrie oil senzor workshop la fiecare pornire.

m-am uitat la fire, la mufa, am scos-o, am bagat-o la loc, pare a fi in regula.

am facut o diagnoza si mi-a dat:

2 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
            30-00 - Open or Short to Plus
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
            29-00 - Short to Ground

sa schimb senzorul?

se potriveste de la motor atd (1.9 tdi, din 2001, 101 cp) la motorul meu ajm (1.9 tdi, din 2000, 116 cp)?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 erori care se bat cap in cap, ori e in scurt ori e circuit deschis ?

Schimba senzorul, asta iti spun legat de eroarea 2. daca e in scurt e din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata mi s a aprins si mie de 2 ori intr un interval de 5  km ,direct cel rosu  cu stop, a stat cateva secunde prima data si s a stins a doua oara a stat cca 1 min si s a stins ,daca e defect senzorul apare la scanare din cate am inteles 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu o sa iti apara la scanare.... doar citeste eronat si iti indica eronat. Vorbim de sensorul de presiune ulei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin, ai dreptate ,ca e defect mecanic,motorul a functionat la fel/acelasi sunet in intervalul cat a stat aprins ,ma gandeam la senzor ca si defect...,daca il dau jos sa il desfund cumva are efect sau e frectie ?,posibil sa aiba contact imperfect 

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil. Verifica-i conectorul. Altfel - trebuie inlocuit, nu e scump.

 

Atentie, vb de senzorul de presiune ulei, nu cel de calitate - de pe baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, despre acesta. Am vrut sa fiu sigur ca nu te gandesti la senzorul calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc inca o data Florin ,sper sa fie senzorul pt ca a aparut asa dintr o data si pe termen scurt,o fi oxidat conectorul sau e infundat,daca  nu rez il inlocuiesc pt ca  nu e o avere 

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

vineri s-a aprins si la mine martorul de presiune ulei ,iata cum am rezolvat problema:am verificat presinea si este ok, dupa care am verificat sonda de ulei.am luat un bec si l-am conectat la sonda si un fir l-am pus la + -ul bateriei cu contact pus dar fara motor pornit becul este stins iar cu motorul pornit s-a apris becul(sonda e buna),dupa care am verificat firul de vine de la sonda la ceasuri, acest fir este verde cu o dunga neagra si se duce in mufa albastra din ceasuri la pinul 7 de jos in sus din randul dinspre exteriorul mufei (numaratoarea s-a facut de mine si nu m-am uitat daca pe mufa sunt inscriptionate cifre in dreptul pinilor) .la acest pin am refacut lipitura si becul s-a stins ,iar ca verificare cu motorul pornit daca scot mufa se aprinde martorul,deci e ok.poate va ajuta si pe voi.  rog un moderator sa stearga postarea pusa de mine la sectiunea motoare pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , am si eu o problema cu senzorul de nivel , pana astazi cand am schimbat uleiul imi aparea doar check oil lever, insa azi cand am schimbat uleiul am luat un senzor original din dezmembrari ( deoarece inainte de asta am cumparat unul nou si tot imi aparea check oil level ) si l-am montat pe masina.

Faza ciudata este ca acum imi apare si si oil sensor workshop...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai alimentare in mufa lui cat si masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg luni,astăzi am fost la cineva și pe diagnoza îi zicea că nu primește +, da nu înțeleg de ce după ce am schimbat senzorul îmi dă doua erori și nu dă ca înainte.

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA poate asta are un defect intern si a ars siguranta e alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare, am primit si eu de curand eroarea in bord "oil senzor workshop" si dupa un scan eroarea a fost urmatoarea: 

 

Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus
 
Acest senzor masoara doar nivelul si/sau temperatura uleiului? Pot merge asa o perioada pana la urmatorul schimb de ulei (3-4 luni)?
Ma poate ajuta cineva cu o poza, sa vad unde este pozitionat si cum arata acest senzor? 
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sub baia de ulei, masoara nivel si temperatura. Verifica firele de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 Pot merge asa o perioada pana la urmatorul schimb de ulei (3-4 luni)?

 

 

da, poti merge cu el asa, pana la urmatorul schimb de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare; era dezactivat senzorul de nivel de ulei si acum l-am activat si imi apare celebra eroare:  "oil senzor workshop" alaturata de un bip: am fost la service, au descoperit baietii ca firul din mijloc era imprins inauntru in mufa si nu facea contact; l-au refacut au pus senzorul vechi, apare la nivel OK si la temperatura -60. Am cumparat un senzor nou, si au bagat si pe asta de proba mufa si la fel au sters eroarile, au intrat iar pe diagnoza nivelul zicea OK (nu prea inteleg cum zicea ok ca senzorul nou era in aer) si tot asa -60.  AM spus la baieti sa faca focul sub masina sa o mai incalzim domle putin. Acum ma gandesc daca imi apare ok la nivel senzorul vechi nu e ars. Pe mine nu ma intereseaza temperatura uleiului dar nu am vazut pe undeva sa o dezactivez, pot numai sa dezactivez tot senzorul; ideea e ca ma intereseaza nivelul de ulei minim sa imi arate. Mi-au pus la loc senzorul vechi au scos borna de la baterie de pe minus si tot imi apare eroarea. Am scanat masina ca ma gandesc poate o fi vreo codare aiurea: (multumesc anticipat)

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

                Address 17: Instruments       Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Control Module Part Number: 1K0 920 873 B    HW: 1K0 920 873 B
  Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT 3HL 1610
           Software Coding: 0017103
            Work Shop Code: WSC 55555 555 789888
                      VCID: 2B55E12E8AA53D46111-807E
1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 43
                    Mileage: 190691 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:02:25

 

 

 

 

Wednesday,11,March,2015,17:03:37:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910

 

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 KH    HW: 03G 906 021 KH
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  8984
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:

053273 - Control Module for Instrument Cluster
               U1019 - 000 - Missing Signal for Oil Level/Temperature - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 190696 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:39:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.46 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits: 00000000
                    Bin. Bits: 00000000

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile astea sunt dupa ce au pus senzorul la loc si au sters erorile si au aparut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au pus senzorul nou, au sters eroarile, si tot mai reapareau; apoi au pus senzorul vechi, au sters eroarile si tot la fel, reapareau. Inainte cand era inchis senzorul de nivel(implicit il inchide si pe cel de temperatura fiind un tot unitar), aparea asa la engine: u1019 - 000 - missing signal for oil level/temperature            -  fara cuvantul intermitent; acum apar astea 2 dupa activarea senzorului din instruments / adaptation. Ciudat... de fiecare data cand sterg eroarile din engine si instruments, apar imediat la loc cand iesi si reintri.Cand a decuplat/recuplat bateria la masina, cand i-am dat cheie prima data nu a mai aparut nici un mesaj asta e curios.

Modificat de eull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc iar la service sa mai faca o diagnoza, vreo sugestie, ceva baietii? Il inchid senzorul ala? ca si asa am facut 4000 de km de odata si la Joja nu s-a miscat uleiul. asa ca ma sina nu consuma mai nimic,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin si eu cu problema de care am crezut ca am scapat cand am schimbat senzorul.

Acum apare mesajul cu senzorul dar nu mereu, am observat ca daca masina este parcata pe bordura (putin inclinata) nu mai zice nimic. Am curata mufa cat am putut crezand ca e ceva in neregula pe acolo dar....fara succes. Acum ma gandesc ca daca un fir ar fi fost intrerupt trebuia sa apara mereu.

Are cineva vreo idee cam ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, aparea mereu. Verifica cablajul de la iesirea din mufa... mai il gasesti cu izolatia terminata, de la frecus... poate nu ai scut, etc.

 

altfel, trebuie vazut sa nu ai ceva lipituri cu probleme, in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos firele din izolatia de plastic si le-am verificat pana unde am putut sa bag mana sa le simt pentru ca se duc in sus si nu le mai vad, par in regula.

Daca desfac ceasurile cum imi dau seama care sunt lipiturile pentru acest senzor? Pentru a le reface. 

Am mai observat ca atunci cand masina sta peste noapte si o pornesc dimineata nu face (probabil nu s-au incins ceasurile?), iar daca sta in soare in afara faptului ca nu mai vad nimic pe minidot apare imediat eroare chiar daca sta cateva oprita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!