Jump to content

Oil sensor workshop


nucutza
 Share

Postare recomandată

daca nivelul este bun poti circula,posibil sa fie dus senzorul.numai sa nu fie de la presiunea uleiului(daca monitorizeaza si acest lucru senzorul)...atunci nu trebuie sa circuli cu masina si sa vezi ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca la presiune se aprinde martorul rosu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema imi clipeste martorul pe culoarea galbena cred ca de vre'o 5 luni de zile dar nivelul de ulei este ok si merge si in ziua de astazi fara probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti circula asa, ca nu se intampla nimic. Trebuie doar sa verifici periodic nivelul uleiului. Pt presiune insuficienta se aprinde martorul rosu.

senzorul e aprox 150 lei, eu din lipsa de timp nici pana acum nu l-am schimbat si au trecut 4 ani, de cand am cumparat masina.

succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez ca l'am inlocuit cu unul nou si tot la fel aceeasi simptoma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr ai tensiune de alimentare? firele sunt intregi pana in ceasurile de bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema in primul rand cate sonde de ulei are un golf 4 ,1.4,16v din 1998 si unde se gasesc. A doua problema mi se apriende belcul la ulei de culoare rosie. Am schimbat ulei, filtre sonda de ulei din fata motorului (sonda originala) am curatat baia de ulei. si tot se aprinde , am pus-o pe 3 testere si nu am gasit nimic defect la ea. Va rog un raspuns urgent. Multumesc (cosmin8b@yahoo.com)

Modificat de cosmin8b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata si sorbul...si verfica presiunea cu un manometru..cauta posturile colegului GABYTE00,el e specializat in probleme de ulei si presiune,prin cate a trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea la ulei nu se poate diagnostica cu testerul. Sonda pe care ai schimbat-o tu e senzorul de presiune. Mai ai un senzor pe baia de ulei care e cel de nivel. Becul rosu se aprinde cand presiunea uleiului, masurata de senzorul pe care l-ai schimbat, scade sub la aprox. 0.5bar la peste 1500rpm. Zic aprox. pentru ca depinde de specificatiile senzorului unele aprind la sub 0.3, altele la sub 0.7. Masoara presiunea cum a zis zebrocksky si curata sorbul. Trebuie verificata pompa si vazut daca nu ai joc pe unde ar putea sa scape presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, maregasesc si eu cu o problema asemanatoare, pun contactul mi se aprinde de 3 ori martorul de ulei galben, pornesc masina totul e ok, nu ramane nimic pe bord...asta cam o data pe saptamana...si cam o data la 10 zile imi scrie la pornire OIL SENSOR WORKSHOP imi da un bip si apoi dispare...la scanare nu am nici o eroare...ce naiba sa fac ?

cum e pozitionat senzorul? se poate lovi cand freaca scutul pe jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

oare se potriveste un senzor nivel ulei de pe golf4 motor de 90 cp pe o bora ajm, 116 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am in continuare aceasi problema cu "oil sensor workshop, aproape de un an ...daca se poate un sfat v-as fi recunoscator.

Cand pun contactul mi se aprinde cateva secunde Oil Sensor Workshop.

Am schimbat uleiul, filtrul si senzorul de ulei (cel de pe baia de ulei) rezultatul este dezamagitor tot se aprinde "Oil Sensor Workshop".

Am scos borna de la baterie, deschis capota, verificat toate firele pana in bord, sters erorile cu VAG-ul si acelasi rezultat....

Mai trebuie mentionat faptul ca nu mananca ulei, nu completez de la un schimb la celalalt.

Poate sa ma ajute cineva va rog? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzor. Pe unul trebuie sa ai masa, pe celalalt 12v si al 3-lea duce in bord.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a facut scurt in mufa senzorului si sa topit mufa ,acum merg cu el anulat deoarece sa topit si plasticul la senzor si un pin pur si simplu sa intrerupt de la baza.am cautat schita electrica a cablajului senzorului ca ma gindesc ca nu o sa gasesc mufa si sa pot lega firele pe direct.pun si aici legaturile poate se foloseste cineva de ele.pinul 1=>fir galben/negru pe traseu face legatura cu negru/albastru si se duce in siguranta F5. pinul 2=> la masa. pinul 3=>maro/albastru se duce la T32a/18 asta nu stiu ce este dar cred ca in bord .daca are cineva o mufa eu sunt clientul principal

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa o gasesti la orice reprezentanta VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in continuare aceasi problema cu "oil sensor workshop, aproape de un an ...daca se poate un sfat v-as fi recunoscator.

Cand pun contactul mi se aprinde cateva secunde Oil Sensor Workshop.

Am schimbat uleiul, filtrul si senzorul de ulei (cel de pe baia de ulei) rezultatul este dezamagitor tot se aprinde "Oil Sensor Workshop".

Am scos borna de la baterie, deschis capota, verificat toate firele de la senzor pana in bord, sters erorile cu VAG-ul si acelasi rezultat....

Mai trebuie mentionat faptul ca nu mananca ulei, nu completez de la un schimb la celalalt.

Poate sa ma ajute cineva va rog? Multumesc

Modificat de george734
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat ce am scris eu in primul post de pe aceasta pagina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am verificat firele pana in bord.... toate sunt ok.

In continuare imi face la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr alimentare ai pe unul din fire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu nevoie de putin ajutor. Am un Golf 4, 1.4i din 2001. De multe ori, cand se incalzeste mai tare motorul, imi apare eroarea "öldruck motor aus betriebs anleitung" (probleme cu presiunea de ulei) si in acelasi timp si semnul de ulei (si cu rosu, scrie STOP). Cateodata dispare instant sau intr-un minut maxim, dar cateodata dureaza si 5-10 minute pana se stinge. Mentionez ca am garnitura de chiulasa posibil fisurata (am scurgeri de ulei). Insa as vrea sa stiu cu ce ma afecteaza daca o sa continui sa merg cu masina (mai ales ca vreau sa ma duc la munte in weekend, deci o sa fac vreo 500 Km).

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In NICI UN CAZ!!!Daca era ala galbne,treaca-mearga,dar martorul rosu cere atentie neaparata.

Neaparat service.Lipsa presiunii uleiului cauzeaza probleme mari(si cand zic MARI,ma refer la costuri cu 3 zerouri).Service imediat,posibil sorb infundat la pompa,masurata in primul rand presiunea sa nu fie doar defect de senzor.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, nu te juca - macar sa fie doar senzorul de vina. Altfel, ajungi cu motorul in batista....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!