Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Radulaurentiu

salut, am observat o problema la masina mea(passat b6 2009 cod motor CBAB), mi s-a intamplat de 3 ori intr-o luna(initial m-am gandit la motorina proasta, dar am schimbat si motorina), dau sa pornesc, porneste masina, scade in ture si moare motorul, o pornesc iar si totul este ok, care este posibila problema? Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema similara cu sonda lambda la un passat cc 2.0 tdi motor cbab si anume : martor in bord aprins masina functioneaza normal consuma normal doar relanti cam neregulat am cumparat o sonda din dezmembrari si eroare a revenit...ce sa fac ? Nu as vrea sa dau banii pe o sonda noua inutil exista vreo solutie de a afla daca problema este de ordin electric sau de a verifica cablurile? Mentionez ca sunt in buc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune doar sonda noua ,prima data se verifica mufa si cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am schimbat uleiul la un cbab si mi au pus motul 5w30 norma 505.01 din cate stiu trebuia norma 507 , se probleme pot aparea daca merg cu el?am deja 1k km cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

507.00 are conţinut scăzut de cenușă. Problema care apare cu 505.01 este înfundarea mai rapidă a filtrului de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a aparut si mie martorul galben cu de motor pe bord. Am scanat sa vad eroarea si am gasit:

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)

              P0473 - 000 - Signal too High - Intermittent - MIL ON

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 10100000

                   Fault Priority: 2

                   Fault Frequency: 6

                   Reset counter: 255

                   Mileage: 164082 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2012.12.13

                   Time: 07:29:24

 

            Freeze Frame:

                   RPM: 0 /min

                   Speed: 0.0 km/h

                   Voltage: 12.31 V

                   Pressure: 0 mbar

                   Pressure: -5 mbar

                   (no units): 0.0

                   Temperature: 24.3°C

 

Am sters eroarea, pentru moment nu a aparut. Inainte de asta totul a fost ok, masina face regenerare pe la 550 de km in oras, nu am alte probleme sau erori pe motor.

Sa inteleg ca trebuie sa schimb senzorul G450? Bosch e suficient de bun sau trebuie sa folosesc OEM?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat si adaptat cel nou, plus reinitializat valorile invatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si adaptat noul senzor. Ce reinitializare? Pe Coding-2 e un singur pas - se introduce codul si scoti cheia de pe pozitia motor pornit pentru 30 de secunde. 

Mai trebuia facut ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am fost in concediu in Croatia si mi s-a oprit masina din mers si nu a mai pornit dupa.

Am adus masina acasa pe trailer si a fost facut diagnoza. Singurul cod de eroare este P0606 -  Internal Control Module: Processor Fault.

Este un Passat din 2010 cu motor CBAB si are ECU BOSCH EDC 17 cu cod 03L 906 022 QC.

Aveti idee daca gasesc un ECU cu cod identic se poate reprograma pentru masina mea sau neaparat trebuie sa ma duc la reprezentanta pentru ECU nou programat de VW?

Multumesc mult de tot pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti idee daca merge adaptat un calculator cu cod 03L 906 022 LS care provine de pe un Audi A3 din 2010 tot cu motor CBAB si cu cutie manuala, euro5, tractiune fata?

Al meu are cod 03L 906 022 QC si tot asa dupa cuduri PR are motor CBAB euro5, cutie manuala, tractiune fata si fara sistem stop/start. Am sanse sa adaptez pe Passat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mai sus vreo trei posturi am mentionat despre schimbarea senzorului G450, cu unul original, am facut adaptarea, totul a fost ok pana ieri. Deci o luna si jumatate si 1300 km. 

Ieri masina a luat-o razna in timp ce mergeam pe autostrada cu vreo 100km la ora. Am bagat cruise control si in momentul ala m-a anuntat ca am probleme cu DPF si s-a aprins martorul de DPF. 

A inceput sa faca regenerari succesive si la un moment dat am asteptat si a reusit sa termine regenerarea si s-a stins martorul de DPF. 

Dupa inca vreo doua porniri DPF a ramas stins dar s-a aprins cel de motor. 

Am reusit sa scanez si postez erorile. Imi cer scuze pt postul prea lung si calitatea foto dar nu sunt acasa. Indiferent de turatie arata presiunea 74 milibari in ambele campuri de masura. Arata de asemenea ca de abia a terminat cu succes regenerarea - ceea ce cred ca s-a intamplat pt ca motorul s-a turat, a facut zgomotul specific etc. 

Este posibil sa fi cedat si noul senzor? 

Multumiri anticipate pt eventual raspuns! 

IMG_20180910_145333.jpg

IMG_20180910_145327.jpg

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegilor. Detin un cbab din 2010 si vreau sa demontez admisia si sa o curat pe interior de depunere. A mai facut careva operatiunea asta? La montare e nevoie de vreo anumita adaptare din vcds? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. eu am facut asta si nu am facut nici o adaptare dupa. mare grija sa nu scapi lichid in valva egr la partea electronica. In al doilea rand mare grija cum protejezi injectoarele si rampa de particule. In al treilea rand succes. O sa ai nevoie de manusi, garnituri noi la admisie si egr . 

20180420_115332.jpg

20180420_140542.jpg

20180420_125601.jpg

20180420_115537.jpg

20180420_115442.jpg

20180420_141712.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vin si eu cu o intrebare legata de motorul CBBB, 170 CP, 2009; peste tot am gasit ca este Euro 5(seria de sasiu apare inclusiv pe site-ul VW legat de Dieselgate si cum problema am inteles ca este doar la E5 asa ar trebui incadrat si motorul meu); la RAR insa surpriza, mi-au trecut Euro 4(cica au facut verificari, au intrebat si la reprezentanta - apare un Euro 4 plus).

Dintre cei cu acest motor, mai este cineva in aceeasi situatie? Dintre cei cu E5, ati avut ceva acte aditionale(Certificat de conformitate) sau v-au trecut direct norma de poluare corecta?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E5 este doar de la 2010 ,cbbb cbab etc 2009 sunt E4 .Daca faci rost de coc probabil vei avea in el E4+ care nu te ajuta cu nimic

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt sunt exceptii dar am intalnit motoare inclusiv din 2010 luna ian , feb care sunt E4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma euro 5 e implementate din 2009  deci nu cred ca masina a fost in 2010 fabricată.pt ca exista o diferenta intre data fabricari si cea de înmatriculare și mulți consideră că data inmatriculari e si data fabricați  ceaa ce e gresit.am văzut masini plimbate doar în interiorul fabrici Vw si înmatriculare la 2 ani diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.07.2018 at 21:02, Passatcc a scris:

Salutare am si eu o problema similara cu sonda lambda la un passat cc 2.0 tdi motor cbab si anume : martor in bord aprins masina functioneaza normal consuma normal doar relanti cam neregulat am cumparat o sonda din dezmembrari si eroare a revenit...ce sa fac ? Nu as vrea sa dau banii pe o sonda noua inutil exista vreo solutie de a afla daca problema este de ordin electric sau de a verifica cablurile? Mentionez ca sunt in buc....

Salut. Si eu am o pățanie cu sonda Lambda. Am schimbat-o cu una Bosch(aprox. 450 lei), eroarea a reaparut, pe cea Bosch am schimbat-o cu una originala noua (aprox. 900 lei) si ce sa vezi? Eroarea a reaparut. Am fost pe la mai multe service-uri pana cand undeva mi s-a zis ca ar fi din calculator (ECU) problema. Am ajuns la un electrician/electronist care a umblat cel mai probabil prin soft/ecu si dupa iar s-a aprins in vreo 300 km parcursi. Atunci am sters eroarea,am deconectat/conectat mufa la sonda si nu s-a mai aprins (am mai facut alti aprox. 400 km de atunci si pare ok).

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Intreb si eu pe acest thread deoarece google m-a adus aici cu codul motor :)

Am un Tiguan facut in Dec 2008. Am verificat VIN-ul si codul de motor (engine code) este CBAB. Am inteles ca asta ar fi Euro 5? 

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!