Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Si pana la urma cat costa conversia asta de la ax de 77 la 100? Cred ca merita facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de frustrant sa stai cu "sabia lui Damocles" deasupra capului din cauza unui amarat de ax al pompei de ulei... Am citit celalalt topic, insa n-am gasit daca exista vreun semn prin care se poate prevedea uzura acestui ax (presiune a uleiului sub o anumita valoare, care se poate vedea pe VCDS), inainte de a aparea martorul in bord, care de regula imobilizeaza masina, in cel mai bun caz. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un fel de simptome ,apare direct mesajul Stop Engine Low Pressure....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmărind mobile.de pe Germania văd foarte multe passaturi B6 2.0 TDI din 2007-2009 cu o medie de 230-250.000 km ( chiar și peste 300.000 ) ma intreb astia si nu is putine masini cum au facut cu acel ax pompa ulei sau la ei nu sunt atâtea probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La salar de 2000 de euro tu nu ai da 300 de euro  sa le schimbi?Ăsta se întâmplă. Restul se vând la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In DE se inlocuiesc arborii de balansare cu modelul nou care are ax de 100 mm ,costa 1500€ + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.08.2017 at 8:37 PM, valioglu said:

Si pana la urma cat costa conversia asta de la ax de 77 la 100? Cred ca merita facuta.

1200 lei la Bacau, intentionez sa o fac impreuna cu retrofit la CP3 (inca vreo 2800 ron), cred ca e cea mai buna investitie la motorul asta, daca intentionezi sa tii masina cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Am masina din semnatura de aproximativ 3 ani, (B6 2010 motor CBAB), nu mi-a consumat pic de ulei pana acum.

Saptamana trecuta am fost in Grecia (1100 km condusi doar cu scurte opriri), cu masina incarcata (4 persoane si bagaje), si am fortat destul de tare motorul in accelerari, cand am ajuns acasa am constatat ca imi scazuse nivelul la ulei cam 3-4 milimetri pe joja (nu stiu in grame cat inseamna).

Este normal sa consume putin ulei cand este fortat si la drum lung?

De asemenea, cel din spatele meu a spus ca la inceputul drumului, in accelerare puternica scotea putin fum, la intoarcere nu a mai scos, scoate fum daca se regenereaza filtrul de particule?

 

Multumesc anticipat pt raspusuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu înțeleg de ce pe joja de ulei am 2 niveluri , adică pe fața jojei maxim iar pe verso aproape minim, mașina este parcată pe teren drept , am încercat la rece, la cald cu timp de așteptare . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca daca nu vi se aprinde nici un martor in bord, nu prea are sens sa va agitati. Eu nu am verificat niciodata uleiul in 110k de km. Sunt totusi masini pline de senzori.

O singura data, pe timp de iarna, mi-a aparut pe ecran: "chek oli level". Am completat cu 300ml si gata, am mai mers vreo 3k km pana la revizie. Explicatia serviceului (brady) a fost ca la schimbul precedent se inlocuise si distributia si ar fi trebuit pus mai mult ulei, dar mecanicii nu s-au coordonat. Asa o fi fost.

Anyway, de atunci am mai facut o revizie iar zilele acestea am implinit cei 15k de km fara sa mi se mai aprinda ceva. Daca masinile sunt servisate conform indicatiilor producatorului, cu piese si ulei de calitate, nu inteleg de ce va faceti griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Am un passat B6 2010 CBAB (achizitionat de 2 saptamani) si uneori (foarte rar) imi apare eroarea P2563 de la turbo, dar se reseteaza singura in vreo 10 secunde.

Am vazut ca se manifesta foarte rar cand este mai rece afara (8 grade) si cand dau sa parchez cu spatele masina; ieri s-a intamplat si in timp ca dadeam prioritate la trecerea de pietoni; deci la turatii mici. De asemenea am vazut ca daca apas de mai multe ori pedala de frana in timp ce stationez, imi apare eroarea pe turbo, deci s-ar zice ca pierd vacuum. 

Am verificat traseul de vacuum si singurul furtun care nu face vacuum este cel care iese din valva N239 si duce undeva in spatele motorului, probabil  la o capsula de pe racitorul de gaze. Cred ca acea capsula ori e sparta, ori furtunul de vacuum este spart in zona aia.  

Daca as obtura iesirea din N239 catre capsula din spatele notorului as putea compensa pierdera de vacuum sau am problema cu actuatorul de la turbo? Aceasta capsula a fost schimbta in 2014 conform facturii fostului proprietar.

Cine mai are asemenea motor imi poate spune la ce turatie sta motorul la relanti? La mine indica 780 rt/min si poate e prea putin si nu face fata pompa de vacuum. 

Multumesc. 

Modificat de andrrei22ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 partea electrica din egr.

Problema e la actuatorul turbinei care are membrana sparta/fisurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de rapsuns. Deci nu are nici o treaba acel furtun de vacuum care nu tine vacuum si care pleaca spre capsula racitorului de gaze? 

Pt ca am verificat actuatorul turbinei si tine vacuum. Eroarea pe turbo imi apare cam rar (poate o data la doua saptamani) si e foarte ciudat

 

N18 e parte eletrica a EGR, ai dreptate, am gresit eu.

Mai sus am vrut sa scriu despre N239. Din valva asta iese un furtun care pleaca in spatele motorului si acest furtun nu tine vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog ajutor cu interpretare log in mers la Passat B6 2010 CBAB. Incepe sa traga "mai tare" abia de la peste 2500 de ture.

Multumesc.

LOG-01-003-010-011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni...

Ce presupune trecerea de la axul de 77 la cel de 100? 

Vreau sa fac o verificare a axului meu ( passat 2.0 cr iunie 2009) si as dori sa stiu ce implica? Help?

Se schimba doar axele intre ele...sau e nevoie de mai multe piese. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie adâncită gaura, altfel nu intra cel de 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrrei22ro - am avut cam aceeasi problema la fosta masina (Vw Passat B6 2008 CR) si de vina a fost membrana de la turbina. La mine se manifesta sporadic la inceput, simteam ca masina nu mai are forta fara sa am nici o eraore in bord, apoi s-a manifestat la un drum lung cand mi-a intrat in limp mode si aveam si eroare in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info @snack

Maine imi schimb singur capsula. M-am documentat, am gasit un tutorial, am sculele necesare, VCDS... in 2-3 ore ar trebuie ar trebui sa fie gata schimbata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept feedback-ul tau despre/dupa operatiune.

 

Te rog sa inserezi aici si link spre tutorial ca sa fie vizibil pentru toata lumea ( eu sunt curios ce implica exact schimbare deoarece la mine intamplarea a fost ca si-a dat duhul cand am plecat in concediu si am apelat la o reprezentanta vw aflata in drum spre destinatie, ulterior nu m-am mai interesat ce presupune schimbare si cum se face).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2017 at 10:48 PM, andrrei22ro said:

Multumesc de info @snack

Maine imi schimb singur capsula. M-am documentat, am gasit un tutorial, am sculele necesare, VCDS... in 2-3 ore ar trebuie ar trebui sa fie gata schimbata. 

nu dureaza atat.... cam o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut,

Mi-au fost de foarte mare ajutor aceste 2 link-uri pt a schimba/regla capsula de vacuum de la turbina. Singurul lucru care nu l-am facut corect si care ma "macina" este faptul ca nu am avut cu ce sa aplic un vacuum de 750mbar pt a verifica daca limitatorul de stop de la turbina este in pozitia corecta. Pt a face vacuum m-am folosit de o seringa si supapa de sens de pe instalatia de vacuum a masinii. Cu motorol pornit, in grupa 120 imi indica minim 0.760V si maxim 3.800V.

Dar tot nu am scapat de problema mentionata mai sus: simt puterea turbinei abia de la 2500 de ture. Cred ca a fost umblat in trecut la surubul de limitare al turbinei si dureaza prea mult pana aceasta face presiunea necesara.

Modificat de andrrei22ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!