Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Totul e bine daca ai respectat procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar valorile ce zici, sunt ok?

Sunt putin sub cerintele calculatorului, dar banuiesc ca asta e din cauza ca nici turbina nu e chiar nou-nouta...are si ea 200k in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza Log-ul in topicul potrivit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut Colegi , 

     In cazul meu  va aduc la cunostinta ca  la motorul CBAB cu cutie DSG , am avut unele probleme generice   (sonda lambda, senzor de presiune gaze in DFP,...)  dar si cateva  care imi dau in continuare batai de cap

a) Injectorul 2 cu valoare de 2.5mg/str  l-am schimbat cu unul SH cu valoare de 0.6 , acum 2 luni 

b) recent timp de 2 saptamani nu am folosit masina ( varsat de vant luat de la cel mic ? ), dar  a fost  pornita de 2 ori fara probleme, la prima cheie . 

    In urmatorii 300 km  inceput sa mearga anormal motorul  cu vibratii puternice   in treptele 3..6 , intre 1800-2300 la accelerari mai fortate  .

    Aceste trepidatii sunt mai vechi probabil de la ambreiajele cutiei DSG ....care urma sa fie schimbat luna viitoare.

c) A inceput de 2 zile sa porneasca  indiferent de temperatura motorului la a 8-12 cheie in cazul cel mai rau . 

      La scanare cu VCDS , aparea doar eroare de EGR,   P0403 , care a necesitat schimbat , in speranta ca problemele mele iau sfarsit .

Dupa finalizarea lucrarii de schimbare , masina porneste la fel de greu si  vibreaza la fel ca inainte. 

d) La verificare valori injectoare  

Cyl.1  :  2.99              Cyl.2  :  2.99            Cyl.3  :  - 3.01                      Cyl.4  :  -3.01   mg/str                           

Intrebarile mele  ...

1.stiind ca valorile se afla inafara tolerantelor specificate +/- 2.8  de ce cilindrul 1 si 2 au valori pozitive si celelalte negative ?

2. de ce motorul trage f bine ( exceptand vibratiile ..care au existat si anterior problemei?  ) . 

Inainte de problema , valorile la injectoare erau  aproximativ

Cyl.1  :  - 0.7              Cyl.2  :  0.6            Cyl.3  :   0.5                      Cyl.4  :  1.2    mg/str     

Ce pot verifica in cazul acesta? Nu vreau sa irosesc 1200 euro pe 4 injectoare aiurea... 

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru te sfatuiesc sa verifici pompa de inalta presiune sa nu fi inceput sa produca span, desfaci regulatorul de presiune de pe pompa si verifici daca e curat. Sa se duca doua injectoare deodata e prea mare coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . arata impecabil filtrul regulatorului de presiune.

Pai sunt toate 4 duse conform valorilor . Ce nu am mai specificat este faptul ca filtrul de motorina este schimbat de 500km , Mann. 

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mai necesita investigatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am discutat cu mecanicul dar spune sa le reconditionam cu piese noi injectoarele si sa le testam inainte de montaj, pe banc. Acum indiferent nou sau SH nu sunt sigur ca ele sunt problema la situatia de fata...1+2 fix 2.99 si 3+ 4 fix - 3.01 mg/str.

Eexcalade, nu ai drum in Iasi perioada urmatoare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, alynutzu_cvm said:

Pai sunt toate 4 duse conform valorilor

numai 1 si 2 sunt ,,duse,,.........3 si 4 compenseaza pe 1 si 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Astazi am schimbat injectoarele 1 si 2...In speranta ca se va rezolva problema....nu a fost asa ! am aceleasi valori 2.99 pe ambele si -3.01pe 3 si 4. Masina porneste la fel a 8-10-a cheie.  Erori pe motor nu are ...ce sa mai verific? In ce gruguri mai pot vedea valori de pe injectie/ presiune? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Eexcalade de sfat . O sa ii fac si testul saptamana asta.

   Nu pot sa cred de ce dupa 2 saptamani de stat pe loc, doar pornita 10minute de 2 ori a ajuns sa faca in felul asta. 

Ieri am coborat la ea si am curatat cu wd40 toate mufele de la injectoare, senzori rampa, pompa de inalta, egr, clapeta acc., am verificat sigurante, ...fara nici un folos.

Acum o luna am verificat regulatorul pompei de inalta presiune si era impecabil de curat, fara span in el. 

Ce sanse sunt sa se si infundat doar 2 canale de la rampa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema necesita investigatii amanuntite,nu poate nimeni ghici 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost la coso in Miroslava ? 

Verifica la un mecanic supapa de rail. Este in capatul rampei de la injectoare.

Acea supapa mi-a dat mie de lucru. La relanti din 2 in 2 secunde ma scutura, simteam un tremur in scaun. la 3 service-uri imi ziceau ca e de la volant. In turatie masina mergea perfect. Probabil supapa nu baga motorina sufiecta in rampa si de aceea imi tremura. Acolo mi-au explicat ca la defectarea supapei, masina va porni din ce in ce mai greu.

Am fost la coso si in 30 de min a rezolvat problema cu ochii inchisi. Probabil a mai intalnit defectul. Profesionist baiatul, la subiect.

 

Modificat de claudiubuhan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu nu am fost la Coso deoarece am cateva intamplari neplacute pe acolo cu alta masina, dar e alta discutie...

In seara asta mi s-a confirmat a doua oara ca as avea probleme cu compresia...cum spune si colegul Eexcalade. Daca as avea probleme cu acea supapa nu as avea valori asa diferite  pe injectoare , constant...

Martea viitoare abia sunt programat la testul de compresie. revin cu detalii dupa ce gasim ...

Eexcalade ce valori trebuie sa am la motorul meu? 18-19? sau mai mult? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi de cenu dai o fuga la Catalin/Excalade si rezolvi mult mai rapid? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deenman  , programul la servici nu imi permite plus ca am grija si de cel mic ( 2.8ani ) . Masina in schimb merge f prost si desi nu e mare distanta pana la BC incerc sa vad ce pot rezolva in Iasi fara sa o afectez mai tare din cauza consumului neregulat de motorina( 2 linii in 100km) sau filtru de particule colmatat. Poate par comod dar nu e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi .  Am dus masina in service zilele trecute sa imi verifice tot ce se poate la ea si sa nu mai am probleme  dupa ce o iau . Dupa 3 service-uri in care ma pun sa schimb  diverse piese , si 1200 lei cheltuiti , incep sa imi pierd rabdarea . Am dus masina la  ei dupa ce am dat la cheie de 15 ori iar in fata service-ului nu a mai vrut sa porneasca deloc  . 

Am lasat masina la baieti , in speranta ca imi vor face testele necesare pentru a vedea care e problema pentru care ma lupt de 2 saptamani ( alimentarea ) . 

Ma suna ieri baietii si imi aduc la cunostinta ca i-au facut diagnoza de 200 lei ...ca oricum nu avea nici o eroare  pe module  , au schimbat o piesa la electromotor deoarece din cauza datului la cheie a zis ca era defect , si m-au sunat sa confirm o comanda de 550 lei pentru un contact de cheie nou . 

Avand in vedere ca nu apare nimic pe diagnoza , unde a citit expertul ca nu e bun contactul? 

Am luat masina de acolo bineinteles pornind la prima cheie , dar m-am intors la problema initiala cu alimentarea .... Apropo cautarile problemei mele au luat sfarsit dupa ce am refuzat achizitia contactului ....Luni merg la verificare compresie cu ea . 

Mai am cateva intrebari daca poate sa imi raspunda cineva

1. Pompa din rezervor da eroare daca are debit scazut?

2. Care e rolul fiecarei pompe de joasa presiune de pe alimentare ( 1- rezervor + cea de langa motor )  si ce presiune ar trebui sa fie inainte de intrarea in pompa de inalta ? 1-3 bari?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut colegi , 

Vreau sa multumesc in primul rand pentru sfatul lui Eexcalade , deoarece a fost cel mai bun . 

Dupa toata perioada asta lunga de cand incerc sa gasesc rezolvare problemelor de mai sus descrise , astazi am ridicat masina din service , FARA  probleme . 

Am vrut in prima faza sa urmez sfatului colegului  Eexcalade , dar dupa ce verific mai multe piste ...prost gandit.

   Povestea e ca in ziua cand am vrut sa fac test de compresie , masina  nu a vrut sa mai porneasca si am descarcat si bateria ... Spre seara, am incercat sa gasesc ceva pe forum la colegii nostri cu VAG , la Audi ....Acolo un coleg din Arges descria la un A5 aceleasi probleme cu 2 valori ala injectoare pe maxim si 2 pe minim ,... L-am abordat cu un MP , m-a sunat si asa am gasit rezolvarea problemelor mele

Simptome : Trepidat f puternic 1500-2400 , mers in 3 cilindri , consum exagerat , porniri dupa 10-15 chei, si valori injectoare de 1+2 ( 2.99 ) si 3+4 ( -3.01) ...

Rezolvarea ...Garnitura de chiulasa impuscata intre cilindrul 1 si 2 . 

    Toate celelalte verificari au fost in zadar : 2 injectoare cumparate , verificarea regulatorului de la pompa de motorina , pompa din rezervor , presiuni pe prealimentare , test de retur pe injectoare ....

   Dupa schimbarea  garniturii de chiulasa care a constat in :  rectificat plan chiulasa , rectificat scaune supape , garnitura de retur turbina , garnitura capac culbutori , saibe si o-ringuri noi la injectoare , ulei si filtru nou , antigel , repus la punct distributia ....3000lei  cheltuite ....rasuflu usurat ca am rezolvat problemele! !!! Nu rasuflu ca am dat 3000 lei , dar dupa cum trepida ma gandeam ca am probleme la DSG la ambreiaje .

IMG-20180703-WA0000.jpg

IMG-20180703-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu urmatoarea potentiala problema. Motor CBAB, manuala.

Acum 2 zile am stat blocat in trafic aproape o ora cu mers doar a1-a pe Iuliu Maniu iar mai apoi, cum am intrat pe autostrada, am calcat-o destul de tare pana sa ajung la viteza de croaziera. In momentul respectiv mi s-a apris martorul check engine in bord.

Mi-am vazut de drum (aprox 600 de km) si masina s-a comportat absolut normal. Consum de 5,7 la mers sportiv.

Azi i-am facut o scanare. Se pare ca a fost o eroare la Sonda Lambda. A fost stearsa deocamdata si nu a reaparut. Sa imi fac griji? Care sunt sansele sa fi fost alarma falsa? Ideea e ca Marti o sa plec in concediu (2500 km) si as vrea sa nu am surprize..

Multumesc!

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda necesita inlocuire ,are durata de viata de aprox 200.000 km.Eroarea o sa apara iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE sunt 2 sonde lambda la CBAB? E valabil pentru ambele sonde treaba cu durata de viata? Eu cred ca am avut eroare pe S1. Nu am fost inspirat sa poza la scanare. Daca a fost stearsa eroarea, banuiesc ca in absenta reaparitiei nu se mai poate vedea ce a fost, nu?

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar o sonda lamba si asta e durata de viata cam la toate (vezi specificatiile producatorului bosch)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Ai avut dreptate! Eroarea a reaparut dupa aprox 80 de km. Operatiunea de inlocuire e complexa? Adica merge si la un service mai de cartier? De asemenea, cum pot afla exact ce tip de sonda imi trebuie? Am vazut ca sunt mai multe modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de sonda bosch cumparata dupa seria caroseriei,cheie tubulara de sonda lambda si cheie dinamometrica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!