Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Va salut domnilor.

O intrebare: E vreo diferenta intre 2 masini cu acelasi cod de motor ,iar una din ele este dsg si cealalta manuala ,la modul in care accelereaza fiecare?

Merg ocazional cu o Skoda Superb 2.0 125kw cbbb dsg , si trage considerabil mai bine fata de masina mea (passat b6 cbbb ,manuala ) .Cea automata are mai multa putere de la 2000 rpd ,si se simte cuplul mult mai bine chit ca apas 2-3 mm pedala,imediat percuteaza . La mine trebuie sa accelerez putin mai sanatos ptr acelasi filing :) .

Nu am nici un fel de eroare,masina merge ok ,am pus testerul pe masina si nu am absolut nici o eroare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce vorbim de doua cutii total diferite, este normal ca si comportamentul sa fie diferit; chiar daca vorbim de acelasi motor si aceeasi plaja de turatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de eroare, ci de linie de vaccum/tubulatura/turbina/etc.

Cu asta ar trebui sa incepi, cu un BS pt.EGR/turbina si un log in mers pe grupurile 003/010/011.

Fa lucrurile astea doua pe ambele masini, apoi le compari intre ele(daca ambele motoare au aceiasi putere)si o sa vezi daca senzatia/"filingul"pleaca de la dif.de cutie sau altele.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin si eu cu o problema pe care nu am rezolvat-o inca, si anume StartStop.

Am incercat eu sa scriu bateria cu VCDS, conform cu seria BEM de pe baterie. Dupa ce scriu seria, mi-o accepta, dar daca ma uit pe unul din canale imi apare ca batery information NOK. Presupun ca tocmai din acest motiv nu imi merge si SS, acesta fiind inactiv. Vezi poza atasata.

Intrebare: nu este de ajuns sa scrii producatorul si seria cu VCDS? mai este nevoie si de alte proceduri sau alt program ca sa recunoasca bateria?

post-52612-0-74723200-1424801831_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nok-inseamna next of kin-daca ia seria inseamba cae ok codarea. Vezi temp uleiului sau ceilalti factori care influenteaza functionarea S&S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Dar ca sa fiu eu sigur: pe baterie am o eticheta pe care sxrie BEM CODE. Ce cod trebuie sa bag eu ca si producator? Pentru ca seria de 10caractere incepe cu JCB si bateria este VARTA DE JCB. Eu bag JCB sau codul de varta VA0??

Ms.

Modificat de cryssty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e JCB bagi asta si celelalre caractere ale seriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa studii aprofundate si erori aparute pe engine, am bujia 3 dusa, si debit mic pe EGR. Am fost la reprezentanta si mi-a desafacut conducta care intra in EGR de la racitor, si surpriza, nu era doar calamina, ci si udatura. Cica trebuie sa schimb racitor + conducta si sa curat egr (sau daca am cum sa curat si conducta). Deci SS nu are cum sa mearga..

Plus, cica daca nu schimb bateria, pot sa ii scot borna de cate ori vreau, ca seria ei ramane scrisa. Asa mi-au zis de la reprezentanta.

Acum sa vad daca se baga cineva sa curete egr si conducta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca nu trebuie codata bateria, la fiecare deconectare a ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Acum, voi ce recomandati, sa schimb conducta si racitorul si sa curat egr? Sau sa incerc sa curat si conducta? Sau.... O varianta mai scumpa... Sa le schimb pe toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma iertati stimati prieteni!  Am si eu motor CBAB common rail. si e timpul pentru primul schimb de ulei.Am inteles ca uleiul trebuie sa aiba specificatia 507,00.Ce va intreb ,probabil scrie undeva in manualul masinii(dar ,lenea e cucoana mare),cati litri de ulei intra in motorul CBAB?..mersi si ma iertati 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.7L motor si 0.3L la filtru adica 4L :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au facut tot timpul cu 4L in motor si 0.3L in filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doua Cbab in familie si deobicei bag 3.8 litri si ajunge la Max. O singura data am bagat 4l dupa ce am schimbat axul de la pompa de ulei si am dat baia jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
004197 - Fuel Pressure Regulation 

               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent

Aceeasi eroare am intalnit si eu azi la un Passat b6 din 2010 motor 2.0 diesel.Masina porneste foarte bine, da intrerupe la relanti.Eroarea se sterge dar apare iar.

A fost inlocuit filtru de motorina, au fost verificate in Spania injectoarele.

Ati mai aflat ceva de acest cod?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor,doresc si eu o informatie daca se poate vreau sa cumpar un Passat b6 prima inmatriculare 07 2010 in Germania,motor 1968cc, 170cp-125kw, euro 5 cu dpf,cutie manuala VIN WVWZZZ3CZAE151474 cod motor nu cunosc, iar km afisati 193k adus la 185k data pana la care sau facut toate servisurile la VW. Acestea fiind datele as vrea sa stiu daca acest model are ceva probleme sa ma feresc de el sau sa caut cel de 140cp.Pana acum am avut un Golf 2 si un Golf 4 si nu prea cunosc  Passatul in detaliu.Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o problema din cele cunoscute pana in 2009,la PD-uri . Motorina buna si sandale :) 

Eu o am de 10 luni,in care am facut vreo 25.000 km si ma declar total multumit .Acum masina are 166.000 km  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez este CR nu PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,este un singur cod de motor de 125kw pe Passat B6. CBBB

Am pe cineva care a facut intr-un an 110,000 km cu acelasi tip de motor  ,si nu n-a clacat masina  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc NYke mai astept si alte pareri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

In seara asta cand pornesc masina sa plec , s-a auzit un suierat in partea din fata ca si cum ar fi ramas bendixul blocat (desi electromotorul nu da nici un semn de slabiciune ) ,am oprit masina si am pornit-o ,totul in regula.
Am plecat cu ea,tot ok,merge trage etc...la ralanti se aude un usor clantanit (cam ca cel care se aude cand e volant pe duca,dar nu e cazul) doar ca se aude cam din zona electroventilatoarelor ,si ramane constant chiar daca o turez in gol .

Electroventilatoarele sunt cumva pe ambreiaj la B6? Ma gandesc sa fie cumva pe duca fulia de la ambreiaj ( sau ceva rulmenti daca o avea pe acolo ) .
Mentionez ca n-am nici un bec aprins in bord,apa nu urca,deci absolut totul ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut si Hristos a inviat!

 

Imi cer scuze daca nu scriu in topicul care trebuie dar nu am gasit niciun topic strict pentru filtrul de particule.

 

Stie cineva cum se curata filtrul de particule la masina pe care o am in semnatura? am un prieten cu Insignia si mi-a zis ca el a mers turat cu masina cam 20 de km constant si i s-a aprins becul de la filtru de particule, confirmand ca s-a curatat filtrul, se aplica asa ceva si la passat? am mers turat cam 5-10 km, la 4000 de ture, constant dar nu s-a aprins nimic..

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul filtrului de particule se aprinde, daca ai o problema, daca s-a depasit nivelul de umplere si nu s-a efectuat/nu se poate efectua curatarea.

 

curatarea acestuia se face automat - daca totul este ok la masina - nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

este topic dedicat, pe forum, trebuie doar sa-l cauti 

 

am cautat eu, pentru tine http://vwforum.ro/topic/33194-dpf-diesel-particulate-filter/

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos si imi cer scuze ca am postat off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am un vw passat CBAB si mi s-a aprins in bord eghereul si bateria  ? daca ma puteti ajuta cu un sfat va sunt recunoscator  ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!