Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Salut, am un passat B6, 2010,common rail,140cp, cod motor CBAB si de ceva timp imi da eroarea asta pe tester. Stie cineva despre ce este vorba?

Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Part No SW: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309

Component: R4 2,0L EDC G000SG 5582

Revision: 13H02--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 18238 000 1048576

VCID: 76E9F80101DC1C9

1 Fault Found:

004197 - Fuel Pressure Regulation

P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 160442 km

Time Indication: 0

Date: 2115.14.12

Time: 13:10:11

Freeze Frame:

RPM: 1449 /min

Speed: 0.0 km/h

Lambda: 20.5 %

Pressure: 656.0 bar

Pressure: 536.0 bar

Pressure: 520.0 bar

Temperature: 47.7°C

Readiness: 0 0 0 0 0

Multumesc anticipat!

Salut. Am pățit și eu. Spune-mi dacă atunci când e motorul cald (la 90) și dacă o calci în treapta a3a sau a4a, undeva pe la 3000-4000 Rpm îți taie alimentarea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

Am un CBAB din 2010, 103kw si am o posibila problema. Dupa un drum scurt am oprit masina, am sco cheia dar racirea de la motor a mers cam 5 minute. Adica se invarteau ventilatoarele pana am clacat psihic. E normal sa se intample asta? Temperatura apei era de de 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Este diferenta intre motoarele 2.0 cbdc si 2.0 cbdb? Stiam ca este doar cbab... m.am conttazis cu un prieten care zice ca este si cbdb

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AkaManah Masina isi facea regenerarea filtrului de particule ! Nu trebuia sa opresti motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Este diferenta intre motoarele 2.0 cbdc si 2.0 cbdb? Stiam ca este doar cbab... m.am conttazis cu un prieten care zice ca este si cbdb

 

este si 2.0tdi cr - CBDB

 

AkaManah Masina isi facea regenerarea filtrului de particule ! Nu trebuia sa opresti motorul

 

corect.... pe viitor sa o lasi sa termine regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi arata nimic in bord! Nu a fost nimic sa ma avertizeze ca se face regenerare. Masina a mers normal, nu am sesizat cresteri ale turatiei. Cand am oprit-o (s-a intamplat de 2 ori ieri) imi mergeau ventilatoarele pentru racire chiar daca am scos cheia. Si mai era si miros de plastic incins care se simtea mai ales in spatele masinii  si ceva mai putin deasupra motorului. O sa merg sa o pun pe un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti indica nimic in bord cand se regenereaza,nu mai e ca la passat b5.5 sa apara martorul DPF. La b6 doar sta turata la 1000 de ture si pornesc termocuplele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi arata nimic in bord! Nu a fost nimic sa ma avertizeze ca se face regenerare. Masina a mers normal, nu am sesizat cresteri ale turatiei. Cand am oprit-o (s-a intamplat de 2 ori ieri) imi mergeau ventilatoarele pentru racire chiar daca am scos cheia. Si mai era si miros de plastic incins care se simtea mai ales in spatele masinii  si ceva mai putin deasupra motorului. O sa merg sa o pun pe un tester.

 

nu ai de ce sa ii faci diagnoza.... e ok, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut, am un passat B6, 2010,common rail,140cp, cod motor CBAB si de ceva timp imi da eroarea asta pe tester. Stie cineva despre ce este vorba?

Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Part No SW: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309

Component: R4 2,0L EDC G000SG 5582

Revision: 13H02--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 18238 000 1048576

VCID: 76E9F80101DC1C9

1 Fault Found:

004197 - Fuel Pressure Regulation

P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 160442 km

Time Indication: 0

Date: 2115.14.12

Time: 13:10:11

Freeze Frame:

RPM: 1449 /min

Speed: 0.0 km/h

Lambda: 20.5 %

Pressure: 656.0 bar

Pressure: 536.0 bar

Pressure: 520.0 bar

Temperature: 47.7°C

Readiness: 0 0 0 0 0

Multumesc anticipat!

Salut. Am pățit și eu. Spune-mi dacă atunci când e motorul cald (la 90) și dacă o calci în treapta a3a sau a4a, undeva pe la 3000-4000 Rpm îți taie alimentarea.

 

Probleme cu pompa de inalta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si CBDB are tot 110 cp ca si CBDC, sau mai multi? ce diferente ar fi intre aceste doua coduri?

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

 

De curand am schimbat masina cu un Passat B6 din 2010 170 CP CR cu cutie DSG si am 2 intrebari:

 

1. Cum putem opri motorul daca "o ia pe ulei" din cauza turbinei?

La cele cu cutie manuala se introduce in tr 5 sau 6 si cu piciorul pe frana. La cele cu cutie automata cum facem? :)

 si 

 

2. Cum putem seta data? Mentionez ca din BC pot modifica doar ora si min fara data.

Am observat ca data nu este setata la o scanare cu VAGCOM (ex:   Date: 2115.14.12  Time: 13:10:11) cad apare o eroare la data este o data aiurea (an 2115)

 

Va rog a ma scuza daca nu am pus intrebarea unde trebuie si sunt off topic.

 

Multumesc 

Modificat de adij
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E suficient sa scoti cheia din contact.Facand asta clapeta cutoff opreste aerul care intra in motor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

2. Cum putem seta data? Mentionez ca din BC pot modifica doar ora si min fara data.

Am observat ca data nu este setata la o scanare cu VAGCOM (ex:   Date: 2115.14.12  Time: 13:10:11) cad apare o eroare la data este o data aiurea (an 2115)

 

Va rog a ma scuza daca nu am pus intrebarea unde trebuie si sunt off topic.

 

Multumesc 

 

BC-ul la facelift, nu stie de data... doar ora.

 

legat de eroare si scanare - setarea orei/datei (la modelul facelift), nu are legatura cu data care iti apare la scanare - din pacate, aceasta nu poate sa fie setata/modificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa ce am pornit masina s au aprins cele doua simboluri. Ce poate fi?

Pot merge asa cu masina poate pati ceva mai rau?

post-30913-0-21297100-1421154933_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni pana nu faci o diagnoza, pot fi multe cauze. Apeleaza la cineva care are Vcds in orasul tau sau la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 219750 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.14
                    Time: 14:01:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 1380 /min
                    Speed: 19.0 km/h
                    Load: 15.3 %
                    Load: 16.1 %
                    Lambda: 33.1 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Temperature: 87.3°C

Readiness: 1 1 0 0 0

Am reusit un scan, cred ca asta este problema, pot parcurge 600 km isi va reveni de la sine?

 

 

Am studiat pe google un pic despre ce este vorba, si am ajuns la concluzia ca as putea sa incerc sa curat valva EGR.
As avea nevoie de sfatul unei persoane care a mai facut la un model ca si al meu, ce scule am nevoie exact sa
demontez(aici ma refer exact la ce chei, marime).
Cu ce lichid, spray ..etc se curata ?.

Sau poate are cineva experienta sa inteleaga eroarea si sa ma indrume ce este mai bine sa fac.

Multumesc anticipat

Modificat de pit-bull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul al poti curata,dar valva N18 NU.Sterge eroarea,daca mai apare verifica cablajul si....daca tot apare trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul al poti curata,dar valva N18 NU.Sterge eroarea,daca mai apare verifica cablajul si....daca tot apare trebuie inlocuit.

 

E motor CR, cel mai posibil sa se lase cu inlocuirea blocului EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat costa....merita o verificare de cablaj si curatare. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si mi-au zis ca nu au ce sa curete fiind electronic tot vreo 3 clapete cu motorase, singura varianta inlocuirea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 BL    HW: 03L 907 309 

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G001SG  6221

           Software Coding: 0000072

            Work Shop Code: WSC 70343 141 05181

                      VCID: 70EF364B6356C89E643-8025

1 Fault Found:

 

004197 - Fuel Pressure Regulation 

               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 194795 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.01.17

                    Time: 14:11:29

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1150 /min

                    Speed: 17.0 km/h

                    Lambda: 48.1 %

                    Pressure: 824.0 bar

                    Pressure: 784.0 bar

                    Pressure: 1104.0 bar

                    Temperature: 39.6°C

 

Simptome: Uneori nu porneste, in mers nu se simte nimic. Daca dupa o "incercare de pornire" e scoasa borna si pusa inapoi, porneste...

Pompa de inalte e schimbata, simptomele sunt aceleasi.

Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tin neaparat sa te contrazic dar nu are nici o legatura tara,motorina si ca sa-ti argumentez ceea ce spun tin sa te informez ca am cumparat si folosit un passat 06/2006 BKP in italia iar la76000 km a cazut injectorul 3 (siemens} am dus masina la vw genova si dupa ce au pus testerul mi-au zis ca este injectorul 3 dar sa nu-mi fac probleme deoarece exista o directiva vw si imi vor schimba injectoarele toate 4 gratis cu unele noi dar de aceasta data vor fii bosch.La injectoarele siemens cadea partea electrica a injectorului si nu partea mecanica adica duza care da se poate duce mai repede folosind o motorina mai proasta.Daca injectorul care ti-a cazut tie l-ai schimbat vw si ti-au luat bani te sfatuiesc sa cauti nr de tel de la VW ROMANIA si sa le spui ce ai patit si ai sa vezi ca am dreptate iti vor returna bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - injectoarele care le-au pus pe masina dupa ce ti-au cazut cele de la Siemens, sunt Continental - care a cumparat divizia respectiva, de la Siemens... 

 

nu aveau cum sa puna injectoare Bosch, ca difera sistemul de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!