Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

obtine VIN-ul masinii (daca nu-l ai) si posteaza-l in aria dedicata....acolo te va ajuta cineva cu decodarea lui si te vei lamuri cu ce norma de poluare a iesit din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cu B6 din 2008 Noiembrie, motorul de 170CP (CBBB) cu DSG si desi m-am dus la RAR la achizitie ca era printer primele din RO in combinatia 170+DSG, aia de la RAR l-au pus pe E4 desi avea DPF. Niste habarnisti astai de RAR, ca in mod normal era E5. Se poate schimba CIV-ul dar e ceva de umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca are legatura cu data fabricatiei motorului, chiar daca sunt identice. Nu cred ca exista motor CR care sa fie fabircat inainte ca norma E5 sa intre in vigoare (2009) si totusi sa fie E5. Nemtii spuneau la descrierea motorarelor ca indeplineste norma E5, nu ca e E5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea este fabricata in 26.11.2008, model 2009, iar in CI este trecuta an 2009, cu norma poluare E5.....deci se poate.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intampinat si eu o problema, care mi-a aparut in mai multe etape. Daca ati putea sa imi spuneti despre ce e vorba, as ramane profund indatorat. De destul de mult timp, mi se pare ca intra greut in viteza cand calc ambreiajul. Am facut un drum Valea lui Mihai - Iasi, iar cand am ajuns in Iasi, surpriza: abia intra in viteza iar cand apasam ambreiajul caraia foarte tare, am mers pana acasa cu 1 si greu greu cu a 2 a. Am parcat o in fata blocului, a 2 a zi, minune, nicio problema. De atunci, oricat de bine as calca ambreiajul, se aude un carait cand bag in marsarier. Colac peste pupaza, de cand am cumparat-o mi se pare ca aud un sunet la accelerare, mai ales in treapta a 3 a...(si daca e motorul rece si daca e cald) adica, si daca pun piciorul foarte putin pe acceleratie, incepe sa se auda, nu foarte tare ce e drept si nici nu e sunetul tipic de turbina ( daca apas acceleratia direct la fund nu se mai aude). Astazi, am mers putin subturat cu ea, si huruia motorul ingrozitor.  Aveti vreo idee ce dumnezeu ar putea fi? eu unul ma gandesc ca e pe duca volantul, ca mai si tremura la relanti din cand in cand dar poate fi si cutia de viteza si multe altele. Orice ajutor e binevenit :D numai bine va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat kitul de ambreiaj + volant. Si eu am avut aceleasi simptome la Skoda mea si dupa ce am facut operatiunea de inlocuire, am scapat de probleme. Masina intra acum in viteza ca atunci cand era noua. Nu pot sa spun in ce hal era volantul vechi si discul de ambreiaj. Deci pregateste-te sufleteste si financiar pentru schimbarea componentelor mentionate.

Sent from my Android device

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Sunt proaspat proprietar al unui Passat 2009 si as dori sa imi postez VIN-ul sa aflu mai multe despre motorizarea masinii si nu numai. In ce sectiune as putea sa o fac? Va multumesc anticipat  :salut: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat kitul de ambreiaj + volant. Si eu am avut aceleasi simptome la Skoda mea si dupa ce am facut operatiunea de inlocuire, am scapat de probleme. Masina intra acum in viteza ca atunci cand era noua. Nu pot sa spun in ce hal era volantul vechi si discul de ambreiaj. Deci pregateste-te sufleteste si financiar pentru schimbarea componentelor mentionate. Sent from my Android device

Multumesc tare mult, mi-ai confirmat cele mai urate scenarii :)) abia asteptam sa imi zica cineva ca e doar un rulment sau uleiul la cutie ori ceva. Mai multi mi-au zis ca daca e problema asta, sa astept pana cade de tot ca nu s-ar intampla nimic mai grav, insa, mai am de facut drumuri lungi, daca ma lasa pe la mijloc pe undeva, ma costa si mai mult si pierd si mai mult timp. Aveti idee cam cat costa kitul pt motorul din semnatura ? (pe net m-am uitat si nu gasesc pt motoarele CR)

 

 

@EDD11 Daca e din 2009 , 2.0 tdi cu 110 cai, cu siguranta e CR + dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 3000lei cu manopera cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci cridaia, intr-un viitor apropiat o sa ma ocup de aceasta problema si o sa va zic exact ce si cum, cat a costat etc etc.  Multumesc inca odata de info si cat mai putine evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e la voi cursa pedalei de ambreiaj?

La mine nu e cursiva, in sensul ca la inceputul cursei, pedala e moale si numai dupa 1-2 cm incepe sa cupleze. E normal asa sau ma asteapta o cheltuiala in plus? 

Masina are 171.000 km si altfel functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat kitul de ambreiaj + volant. Si eu am avut aceleasi simptome la Skoda mea si dupa ce am facut operatiunea de inlocuire, am scapat de probleme. Masina intra acum in viteza ca atunci cand era noua. Nu pot sa spun in ce hal era volantul vechi si discul de ambreiaj. Deci pregateste-te sufleteste si financiar pentru schimbarea componentelor mentionate. Sent from my Android device

Multumesc tare mult, mi-ai confirmat cele mai urate scenarii :)) abia asteptam sa imi zica cineva ca e doar un rulment sau uleiul la cutie ori ceva. Mai multi mi-au zis ca daca e problema asta, sa astept pana cade de tot ca nu s-ar intampla nimic mai grav, insa, mai am de facut drumuri lungi, daca ma lasa pe la mijloc pe undeva, ma costa si mai mult si pierd si mai mult timp. Aveti idee cam cat costa kitul pt motorul din semnatura ? (pe net m-am uitat si nu gasesc pt motoarele CR)

 

 

@EDD11 Daca e din 2009 , 2.0 tdi cu 110 cai, cu siguranta e CR + dpf.

Depinde ce o sa pui pe masina. Daca mergi pe varianta de fabrica - DMF (volant cu masa dubla) - probabil ca vei depasi lejer 3000 ron, mai ales daca faci operatiunea de schimbare la vreo reprezentanta. Daca mergi pe o varianta aftermarket cu SMF (volant normal) o sa iesi pe la 2300 - 2500 ron cu tot cu montaj. Depinde si de starea altor componente (la mine de exemplu erau niste uzuri si la furca de ambreiaj, si a trebuit sa o schimb si pe aia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, am vazut la o firma ce se prezinta si pe forum, kitul volant + ambreiaj 1520 de lei, luk...cred ca pe asta o sa merg. Nici vorba sa imi fac vreo lucrare la jepcile alea de oameni din reprezentante...sunt patit cu ei. Deci probabil ma va ajunge undeva la 2500 de lei maxim cu manopera...:-s acum vorba ta, sper sa nu fie si alte probleme ca am si o bataie in dreapta, dar am inteles ca e tot de la volant. 

 

 

Edit: chiar acum m am uitat la ei pe site si s-a ieftinit la 1450 si e cu masa dubla  :))

Modificat de postedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca tu ai nevoie de un volant si ambreiaj diferit de B6 clasic.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e diferit, scrie ca e pentru cod motor CBDC, cum am eu :)

 

 

Edit: de fapt, e pentru mai multe coduri motor 

KIT AMBREIAJ cu volant MASA DUBLA LUK VW GOLF V / PASSAT / TOURAN / CADDY 1.9 TDI cu cod motor BKC - BLS - BXE - AVQ - BJB - BXF - BXJ - BRU - CBDC - CLCA Modificat de postedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@postedan cred ca ar trebui sa-i suni sa intrebi daca se potriveste ,sa-ti confirme ca e pentru CBDC. Poate imi dai si mie adresa site-ului pe privat.

Astept sa vad cum rezolvi.cred ca si euo s a trebuiasca sa schimb ,am o bataie de volant ,cand e rece motorul e mai pronuntata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa stiu site-ul...cel putin de curiozitate, pentru ca eu am primit oferta de lesinati daca va spun pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat acum cateva minute, e pentru cbdc fabricat inainte de 07.2009 ( parca asa mi-a zis) si fara start stop. Mi-a zis omul ca pentru start stop neaparat trebuie sachs ( ca nu e compatibil altceva) si e in jur de 2400 de lei, ma va suna in 10 minute sa imi zica exact pretul. Era prea frumos sa fie adevarat :)) oricum, e pentru cbdc, dar inainte de 07.2009 si fara start stop, deci poate e bun pentru unii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....la cele cu sistem start/stop (cum este si a mea) difera kit-ul.....as fi fericit daca ar fi numai 2400lei "tot kit-ul"....sa imi trimiti PM cu pretul, ca sunt tare curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, pentru CBDC fara start/stop, gasiti in Bucuresti la un coleg care are si service.

Acum un an avea pretul de 2.400 de Lei,Kit SACHS.

Vorbesc de cele fara start/stop, asa cum este a mea, cod CBDC.

LUK este un pic mai ieftin.

 

A beautiful day.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea este livrata in 06-2009/in carte a iesit 2010. e CBDC cu start&stop , deci teoretic este fabricata inainte de 07,2009 . ceva nu se potriveste la raspunsul care ti l-au  dat.

 sau exista CBDC cu start&stop inainte de 07,2009. diferit de CBDC cu start&stop dupa 07,2009? :tuktuk:

Modificat de jeetrink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie alta data ( mi-a zis vreo 3 date de fabricatie in functie de care difera kitul) oricum, cand i am zis ca e start stop, a zis ca indiferent de data de fabricatie trebuie de ala de care am zis mai sus. Oricum, daca are cineva o oferta buna, astept si eu PM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anul trecut in octombrie, la masina din semnatura, mai exact BlueMotion cu sistem start/stop si cod motor CBDC...am primit oferta pentru kit complet, care poate fi DOAR OEM si SACHS...3600lei.....si asta cea mai buna oferta de pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, pretul este pentru CBDC fara START/STOP.

Nu este Bluemotion, are tot 110 HP.

Este tot Euro 5. 

Ochii mari, CBDC este si cu START/STOp si fara.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!