Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Am citit, insa threadul fiind din 2009, cand inca se facea trecerea la Euro 5, inteleg de ce ar fi fost confuzii atunci.

Insa mi se pare ciudat ca acelasi motor sa fie ba euro 4, ba euro 5, chiar si acum.

Modificat de Viezure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in cartea masinii, unde ai codurile PR.  Daca ai 7MB, e Euro4+, daca ai 7MG e Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe carte nu scrie, insa am cautat online VINul si apare 7mb, acel 4 plus. Vad Marti la RAR, deoarece am inteles ca sunt cazuri unde fix acelasi motor e trecut ba 4, ba 5.

Plus ca nu-mi dau seama ce are acel plus, practic e un fel de 5 ca emisie din ce-am citit.

Merci de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7mb iti iese 99.99% Euro 4, cu mentiunea de filtru de particule in carte. La 7mg iese Euro 5, chiar daca masina e 10.2008 sau 11.2008. La Passat  de obicei CBAB 2008 cu ceasurile rosii e inca Euro 4, daca e CBAB cu ceasurile albe, e  Euro 5 si se poate cunoaste mai usor.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc de raspunsuri.

Ca nestiutor insa, tot mi se pare ciudat acelasi motor cu euro diferit (asta daca e, intr-adevar, fix identic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am 7MG si mi-au trecut la RAR Euro 4 si am fost la RAR pe data de 18-Dec-2018. Asa ca nu mai stim care,ce si cum sunt cu Euro 4 sau 5.

Motorul este  CBBB 2.0 170 C.P. an 2009 si are tevile de la esapament drepte nu indoite spre pamant. Rar-ul a fost facut la Craiova.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Mda. Si le-ai spus ca ar trebui sa fie Euro 5 sau ceva? Se pot face teste la ei de noxe pt. stabilitea normei euro acolo, pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba le explici ca ei sunt atotstiutori si isi mai si bat joc de tine . Spre exemplu pe mine m-au respins pentru ca aveam frana  pe roata spate stanga 54% si pe partea dreapta aveam 65%. M-au trimis la service si am schimbat placutele de frana spate si la revenire am mai platit inca 50 lei.Asta pentru simplu fapt ca le-am spus sa-mi treaca si jantele pe 18 care sunt originale ale masinii si erau trecute in cartea masinii. Bineanteles ca nu le-au trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ce zici tu Emilian, inca varianta asta nu am mai auzit-o.  Nu aveai in brieful de Germania sau din ce tara era norma Euro? Eu am tot CBBB, 11.2008, cu 7MG, in brief era Euro 5, in  actele de la RAR a fost trecut Euro 5.

Un prieten are Superb, 10.2008, cu CBBB si 7MB in carte, si el are Euro 4 trecut in CIV, dar pe buna dreptate, conform PR code. 

E greu sa te certi cu ei ca, desi e acelasi motor, unul e E4 si celalalt E5 cand ai din fabrica mentiunea de E4 sau E5, dar cand codurile masinii tale o dau E5 , nu prea inteleg de ce a iesit E4- poate trebuia sa faci putin scandal. 

Va atasez si pozele cu cele zise de mine. (Passat CBBB 2008.11, Super CBBB 2008.10 , 7MB si 7MG)

Screenshot 2019-01-27 at 02.14.58.png

Screenshot_2019-01-27_at_02_15_16.jpg

Screenshot 2019-01-27 at 02.17.16.png

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca pe vremea cand au fost trecute ele Euro 4, sa nu se fi stiut inca ce presupune standardul Euro 5?

Si atunci au zis, hai, asta e Eu4, iar dupa cateva luni, prin 2009, cand a intrat Eu5, acelasi motor sa fie considerat 5 doar pentru ca se stia exact ce presupune standardul.

 

In exemplul lui Rares de mai sus, motoarele nu sunt identice? Si atunci, de ce sa difere Eu?

Modificat de Viezure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si stikerul de pe masina

20190127_120554.jpg

20190127_120647.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam,  situatia ta nu am mai intalnit-o. Toate cele care erau trecute E4 pana acum, erau oarecum pe buna dreptate, avand PR code de E4+. 

Incearca sa scrii un email la RAR, explicand situatia ta si punand aceste detalii. Chiar sunt curios de un eventual raspuns.

@Viezure Pe motoare identice ca si cod, difera norma Euro, asa este. Motivul nu il stim sigur...poate sa fie valabil ce zici tu, ca nu era inca standardul definit ( desi mi-e greu sa cred ca la diferenta de o luna s-ar fi stabilit standardul nou- undeva intre luna 10 si 11 2008), sau poate fi si o versiune imbunatatita de soft care sa micsoreze emisiile astfel incat sa se incadreze la E5, sau poate au mici modificari hardware sau alt tip de componente, desi au acelasi cod de motor.

La passat cel putin e mai usor sa iti dai seama, chiar daca e CR dar are ceasurile rosii, e E4 si e printre primele CR din 2008. Ce e CR cu ceasurile noi albe, dar volan si climatronic vechi, e dupa 11. 2008 si E5. Cele care au volanul nou, sunt 2009 curat, iar cele ce au si climatronicul nou sunt deja 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da masina este fabricata in luna a-9-a 2008 prima inmatriculare este in a-11-a 2008 si intradevar este cu ceasuri rosii .In carte este trecuta 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa luna si anul fabricatiei si modelul de ceasuri, pare un Euro4 +, la fel cum au si alti colegi de pe aici. Dar acel cod cu 7MG complica putin lucrurile.  Eu as scrie un email la RAR, chiar daca sunt mici sanse sa schimbi ceva, macar primesti o explicatie probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo distinctie in cartea masinii intre euro 4 si euro 4 plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

De aproape 3 luni de zile am probleme cu eroarea  P 0641 Sensor Reference Voltage A Circuit Open. la Passat-ul meu B6 2.0 TDI CBAB 4MOTION 2008.

Am fost pana acum la 3 electricieni auto si nici unul nu a reusit sa-i dea de cap.

A fost verificat calculatorul de motor cu altul si eroarea ramane, firele au fost verificate si sunt Ok.

Ultimul electrician mi-a spus ca ar fi un senzor de 5V in scurtcircuit, dar nu stie care este senzorul si rezolvarea as putea sa o gasesc doar la cei de la reprezentanta.

Acum 3 zile am fost la mecanicul unde imi repar de obicei masina si l-am rugat sa scoata toti senzorii de 5V pe rand de pe masina sa vedem care ar putea fi in scurtcircuit..

Rezultatul a fost ca senzorul de la axa cu came, senzorul presiune diferentiala filtru de particule si senzorul 2 temperatura filtru particule nu-i vede testerul, acest lucru fiind confirmat si de catre ultimul electrician ulterior.

Imi poate spune cineva daca s-a intalnit cu eroarea asta pana acum si stie care ar putea fi problema ?

Tin sa precizez ca masina porneste si in bord imi apare spirala si engine fault.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Cum bag cheia in contact imi da semnalul de engine fault.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Pana la urma am ajuns si la alt electrician auto care mi-a spus ca problema cu eroarea P0641 este de la senzorul pedalei de acceleratie (170 lei Hella) si motorasul de la clapeta admisie aer (590 lei) care este in scurtcircuit.

I-am dat acceptul sa le cumpere si sa le schimbe si a -2 zi m-a sunat sa vin sa iau masina ca este gata. Toate bune pana aici.

Surpriza a fost dupa ce i-am platit si am vrut sa plec, am bagat cheia in contact si mi-a aparut iar semnul de la engine fault. 

Il chem pe om sa puna iar testerul pe masina si ii zic ca nu mi-a rezolvat problema.

Dupa ce ii face testarea imi zice ca clapeta de la admisie pe care a inlocuit-o nu se potriveste si trebuie sa caute la dezmembrari una pe original.

Problema este ca mi-a montat tot clapeta mea (cea noua a returnat-o) pentru ca nu a gasit clapeta de admisie second compatibila si mi-a scos senzorul sa pot merge cu masina pana cand imi gaseste o clapeta de admisie second care sa se potriveasca.

Intrebarea mea este daca gasesc sa inlocuiesc doar motorasul de pe clapeta de admisie care este in scurt si de ce nu se potrivesc clapetele de admisie aer din comert ???

Modificat de Sylvestre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e de la motoras.

Posteaza eroarea

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Puteti sa-mi spuneti si mie ce diferente sunt intre CBAB si CBBB ? (doar turbo sau sunt diferite si injectoarele ?)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele nu sunt diferite. Turbina cu galeria de evacuare si pompa de apa diferă in etka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!