Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

alin_irimia

Oil ash poate fi afisat in 2 feluri: in grame si in litri, am uitat cum e dat la CAYC, eu la motorul meu am 0.08 l la 132000 km, reali. Despre injectoare da , la CR pica mai greu dar sunt exemple pe forum si la km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la CAYC e in grame asa cum am spus mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am un cunoscut - 1.6Cr CAYC - la 44.000 km s-au schimbat 3 injectoare pe garantie.

La 1.6 pica pe capete. E cam regula, mai devreme sau mai tarziu ..... nu scapa niciuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, bob7 a scris:

...valoarea oil ash creste in medie cu 1 gram la fiecare 3500 km deci nu zeci de mii si nu 0.01.  ...

Am de pe forum si o alta formula, aceea se aplica doar atunci cand incarcarea se masoaral in ml?

Ach mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel consumpion) * 0.0046 (ash coefficient)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut captura pentru valorile de presiune diferentiala la 2.500rot/min, de asemenea si la relanti.

Cum va par valorile?

Valoarea de oil ash este 0, afisata pe 2 canale diferite, n-ar trebui sa fie eroare de interfata.

De la microcalibrare au trecut ~6600km si nu s-a indexat valoarea de oil ash, as deduce ca formula de mai sus nu este buna.

 

 

DPF - CAYC - 65.572km-2500rot-more values.jpg

DPF - CAYC - 65.572km-780rot-more values.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil interfata nu are canalul ok pt oil ash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, F l o r i n a scris:

am un cunoscut - 1.6Cr CAYC - la 44.000 km s-au schimbat 3 injectoare pe garantie.

La 1.6 pica pe capete. E cam regula, mai devreme sau mai tarziu ..... nu scapa niciuna

 Cum  se face ca la mine la 220k nu au căzut?  Ca nu sunt în ro? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minute în urmă, bob7 a scris:

Cel mai probabil interfata nu are canalul ok pt oil ash.

Adica nici 30 si nici 474? Improbabil, dar o sa verific.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

@Dolfin valoarea diferențialeI pare ok dar vezi și la 3000, ca ar trebui sa crească mult dacă e în parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât de corectă vi se pare aplicația VAG DPF (android)?

Valorile la un B7/CFFB/DSG/2011/208.000 km vi se par corecte?

 

Screenshot_20170506-194710.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea Tudor

Si eu am tot BKP din 2006 si nu am filtru de particule.Cand pui contactul daca nu se aprinde pe bord nu ai.Din cate am citit pe aici nu cred ca este filtru pe acest motor poate numa pe cele 4motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bkp nu are filtru de particule.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt mai nou in gama VAG dar si pe forum. Imi poate spune si mie cineva ce cod de motor are masina si daca are DPF?

18405394_1500756626625703_316308498_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi ! Am un Sharan 1968 cmc, 140 CP , cod BRT , 285000 km, si as dori daca poate careva sa raspunda , aproximativ , cam la cati km sau cantitate de motorina consumata , ar trebui sa-si faca aceste regenerari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200-400 in oras 400-600 in afara ,depinde de starea motorului si a dpf-ului

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/6/2017 at 0:43 AM, MariusPD said:

 Cum  se face ca la mine la 220k nu au căzut?  Ca nu sunt în ro? ?

Nu are legatura ro cu ue . Am avut si eu cateva 1,6 Cayc si nu am avut absolut nici o problema cu injectoarele chiar daca 2-3 dintre ele erau trecute de 200k km . Tind totusi sa ii dau dreptate lui Florin - mai devreme sau mai tarziu vor cadea - numai ca la 5-6ook sau 1 milion km cred ca e normal !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE la mine a început de ceva timp cred ca de când fac drumuri mai lungi își facă regenerarea undeva intre 800 și 1000 km..câteodată chiar și peste...?e de bn? De ce oare. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine ,la drumuri lungi nu se fac depuneri ca la oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TDI CRLB 150CP, 38 000 km... extraurban cam la 400-450 km, urban cam la 150... mi-ar placea mie datele voastre prezentate mai sus :( ...deh EU6...alt soft, alt DPF . Dar oare cat va tine? Si desi ma duc mai mult turat, de multe face regenerare taman cand o parchez in spatele blocului,(dupa un drum de 180-250 km, unde a vazut nationale si autostrazi) deci fix pix ca depunerile nu se depun extraurban ...cel putin la astea euro 6 clar este ceva diferit...

 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ,posibil sa ne mai auzim dupa 300 mii km ;)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La A4 meu 2.0TDI 2011 cu 200 mii km rulati am ajuns saptamana trecuta la 1350 km pana la regenerare. Motor Euro 5 cu soft din fabrica, adica fara update recent. Daca merg numai in oras cam pe la 300-400 km intra regenerarea.

Pentru 200 mii km rulati si regenerare la 1300 km eu zic ca e bine.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma dispera de cateva zile....cum ajung cu ea in parcare incepe sa se tureze,am facut ieri o diagnoza,regenerarea si-a facuto acum 300. de km...aveti idee ce poate fi?

18492777_1549126171784354_816600500_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are softul dieselgate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!