Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

vlahdacoroman

Ai eroare pe egr?

Ai zis ca nu ai erori....daca ai erori la egr,nu face regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am erori dar ramane blocat

accelerez isi revine si tot asa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

E ok,dupa cateva minute la relanti asa face,se inchide...apoi daca accelerezi se deschide iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca egr-ul nu inchide e o problema care nu da eroare ,nu apare pe tester si influienteaza negativ dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic :acum sunt in masina si ma uitam la lumina farurilor cam fumega pe tobe

stati asa pun aici printuri facute acum la relanti

:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in final sa dovedit a fi de la injectoare......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.png

2.png

3.png

BOB....uite injectoarele sunt ok

cu ocazia asta vedeti si un pic din DELTA :)

 

4.png

5.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si delta e frumoasa ce nu e ok e Egr tau valuarea actuala cu cea specificata  e mare diferenta, un log in mers daca tot ai interfata.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu e ceva in neregula cu el

acum in spatele masinii ma ustura ochii nu puteam sa stau in spatele ei si vedeam  in lumina farurilor o gramada de fum iesind 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log egr si turbo desi cred ca doar egr e vinovatul... Avand in vedera ca e noapte nu prea poti sa iti dai seama de culoarea fumului ar fi fost util

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9.png

10.png

uitati si dpf-ul

la grupul 3 daca accelerez un pic isi revine dupa care iar o ia pe aratura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1388.8 mg/str....aici e problema

In 16 km sa incarcat 7.1 % ,deci isi regenerare la fiecare aprox 90 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima imagine la grupul 71 nu inteleg de ce imi sta post injectia la 44 e foarte mare

da ai dreptate ... egr-ul e devina ? curios ca nu am avut niciodata eroare pe el  si este curatat de curand ....dar in timpul regenerarii aveam niste suturi de muscam din volan :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si consumul este enorm.... 2.3 L in 16km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta NU e post injectia ci motorul care infunda filtru. E BMP sau BMM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni si care este vinovatul ca ma omorat masina asta mi vine sa ii dau foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, EEXCALADE said:

Daca egr-ul nu inchide e o problema care nu da eroare ,nu apare pe tester si influienteaza negativ dpf-ul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica egr-ul daca inchide etans

Verifica stare axa came si tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii sunt hidraulici cu brat si un rulment pe ei o sa dau capacul jos si o sa ma uit sa vad daca joaca varful la vreunul .....dar cred ca o sa le schimb pe toate ca ma omorat axe plus culbutori

poate scap numai cu culbutori banuiesc si eu ceva pe acolo dar vedem cand demontam  stiam ca axele nu prea se uzeaza la astea cu culbutori si role

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,BMN e cu 16v deci numai culbutorii sunt de verificat.

Incepe prima data cu EGR-ul .Trebuie demontat,curatat impecabil ,verificat daca clapeta nu se invarte in gol sau are joc si testata etansietatea cu lichid

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc  EEXCALADE o sa imi iau un set de culbutori cam piperati dar nu am ce face ...normal din cate am auzit astia  se schimba  odata cu distributia...o sa imi iau si un egr mi-a mai spus cineva ca e cam ciudatel egr-ul meu in timpul regenerarii mai ale.....multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu egr-ul .Culbutorii trebuie verificati ,acolo e cheltuiala mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu in jur de 13 mil culbutorii ii verific doar.. e o procedura simpla de verificare se apasa pe ei si se vede care sunt moi ...reprezentanta mi-a zis odata de culbutori ca , cad mai des pe cilindru 2 si cel mai des la leon fr acelasi motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!