Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

M-am acrit de cate ori am scos-o......se aprinde martorul in bord in fiecare luna, chiar de doua ori pe luna.....depinde de KM ! M-a disperat !

Poate stie cineva o cauza auxiliara de la care am probleme cu filtrul ... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in afara unor senzori cu probleme, poate sa fie DPF-ul prea plin.... sau la finalul vietii sale (aici conteaza foarte mult, km adevarati ai masinii)... sau o problema mecanica - si motorul colmateaza DPF-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil inseamna ca filtrul e la sfarsitul vietii. Vezi care e  nivelul de cenușă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul are doar 84000 Km. Azi am facut o noua regenerare in mers cu vcds conectat pe autostrada. De la 42 % a scazut la zero % iar cand am iesit de pe autostrada pana acasa (in jur de 7-8 Km), am verificat din nou incarcarea care era de 8,7 %. Deci se incarca foarte rapid ! Care sa fie cauza ? Nu imi afiseaza nicio eroare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu functioneaza corespunzator,o defectiune infunda filtru

Florin

DPF-ul de  CR  e "greu de ucis" ,functioneaza bine  si dupa 3-4 sute mii km .

nicu1iancu

Ce reparatii a avut masine in ultima perioada ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa de cenusa este 1.0

Motorul pere sa functioneze impecabil !

nu stiu cum pot verifica

 senzori DPF

 valva EGR

injectoarele motor,

turbosuflanta      

Furtunul de intercooler sau aer fisurat

Care sunt canalele vcds ??? Are cineva o lista a acestor canale ???

Este cineva din Bucuresti dispus sa ma ajute ??? Bineanteles nu gratis !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masa cenusa 30 g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa o pun eu 30 ??? Cum ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate incarca mai repede datorita uleiului folosit-calitate slaba cu ash mare sau norma necorespunzatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost folosit numai ulei Castrol care scrie in cartea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

Motorul nu functioneaza corespunzator,o defectiune infunda filtru

Florin

DPF-ul de  CR  e "greu de ucis" ,functioneaza bine  si dupa 3-4 sute mii km .

nicu1iancu

Ce reparatii a avut masine in ultima perioada ?

nu cumva masina este PD - oricum, eu merg pe una dintre variantele de mai jos....

19 hours ago, F l o r i n said:

in afara unor senzori cu probleme, poate sa fie DPF-ul prea plin.... sau la finalul vietii sale (aici conteaza foarte mult, km adevarati ai masinii)... sau o problema mecanica - si motorul colmateaza DPF-ul

ce tot are, de se comporta astfel - 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine cu o interpretare, cu masina nu am nici o problema nu sa aprins niciodata dpf-ul in bord, as vrea sa stiu daca mai are viata sau nu ca masina are 240.000 km, cand am pus vag-comul apa era la 90.

13340483_1050281081718500_784083905_o.jpg

13340934_1050281111718497_1977333124_o.jpg

Modificat de Mirel.MCA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

168ml din maxim 175ml conform specificatiilor vag. Nu-ti fa griji ,mai merge mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimele 2 zile masina a stat turata continuu la 1000 rpm cu toate ca am avut si cateva drumuri mai lungi acu o saptamana dar ultimele zile doar drumuri scurte de oras. Nu aveam cum sa o las sa stea turata ca eram continuu pe graba. 

Problema e ca am pornit-o, statea deja turata si in mers pe la 20 km/h au inceput niste smucituri puternice si m-am speriat, am oprit pe dreapta si am oprit motorul. Am pornit din nou, nu mai facea la fel dar tot statea turata. Am mers apoi turat vreo 10-15 min cu a 3a si a 4a si acum si-a revenit.

Sunt normale miscarile alea, trebuie sa iau ceva masuri? Are rost sa ma ingrijorez?

Am verificat pe vcds si aparea 10 km de la ultima regenerare si oil ash volume 42 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca si-a facut regenerarea.

legat de smucituri, nu stiu ce sa zic....isi modifica un pic comportamentul dar nu radical - nu trebuie sa existe smucituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin. De asta eram ingrijorat si eu, ca am mai patit sa isi faca regenerarea dar niciodata cu astfel de miscari. Parca mergeam pe bolovani sau aveam roti patrate, asa se simtea. Ciudat. Eram curios daca am patit doar eu asa ceva si daca ar trebui sa fac ceva.

Am dat telefon acum si am intrebat si pe cineva care lucreaza la VW si mi-a zis ca eu tot oprind masina cand ea incerca regenerarea si pornind-o cu 1000 rpm din start, au fost dereglati parametrii printre care si cei de injectie si de aici smuciturile si mi-a zis pe viitor cand vad turatia ridicata si ventilatoarele pornite, sa o las sa-si faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine isi face regenerarea cand ai peste 2500 ture indiferent de treapta de viteza.eu si in oras ii fac regenerarea cu a 2... o tin si la 3000 de rotatii...succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, daca o sa se mai intample cand opresc si vad ca dureaza, aplic si eu metoda asta. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merlin__wizard

Din experienta mea, regenerarea porneste cand vedeti turatia la relanti peste 800rpm. Daca motorul este rece, regenerarea dureaza foarte mult si doar cand acesta se incalzeste turatia la renalti urca la maxim, adica la 1000rpm. De aceea iarna regenerarea dureaza mai mult si este mult mai probabil sa esueze.

Daca motorul se opreste in timpul regenerarii, acesta mai continua o perioada, poate chiar termina, dar numai pana cand bateria se descarca pana la un anumint nivel. Daca regenerarea nu s-a terminat, ea se reia la urmatoarea pornire. Regenerarea se considera esuata, daca nu se termina in maxim 6 porniri ale masinii. Ca utilizator, poti va observi ca regenerarea s-a terminat prin faptul ca turatia la relanti revine la 800rpm.

De obicei regenerarea porneste cam la fiecare 1000km parcursi in regim mixt. Mie la mers doar in Bucuresti mi-a pornit si la 700km parcursi. La mers intins in afara, nu poti sa observi daca face sau nu regenerare, acolo oricum filtru se curata continuu datorita turatiilor inalte.

Daca observati ca regenerarea se intampla mai des de 1000km este bine ca dpf-ul sa fie verificat. Se intampla ca senzorii sa fie defecti si se poate infunda.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa vin cu o veste buna ! Sa nu ma bucur prea repede, dar cred ca s-a rezolvat cu filtru de particule. De cand am modificat valoarea masei de cenusa din 1 in 30 (la indicatiile lui EEXCALADE), se pare ca nu mai am probleme cu filtru. Il urmaresc in continuare ! MULTUMESC raman dator sa ajung prin Bacau !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! ;)

La fiecare aprox 200 km   salveaza cate  o imagine cu grupurile 67 67 73 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Bravo! ;)

La fiecare aprox 200 km   salveaza cate  o imagine cu grupurile 67 67 73 .

67,68,73 ???? OK ! multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.07.2015 at 12:42, F l o r i n a scris:

Nicu nu mai da quote la postul de deasupra comentariului tau. Se subînțelege asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, 

Vin si eu cu o intrebare, fiind destul de nou pe Diesel. Am inteles ca DPF-ul face o anumita regenerare o data la x zile/km/drumuri. Cum imi dau seama cand face asta? Dupa cum am auzit si ce am mai citit pe net am inteles ca masina ramane in 1000 de rotatii/min si scoate aer foarte cald pe teava de esapament + ca am mai auzit un sunet destul de dubios cand incepe, un fel de fasait continuu, atunci o las 10-15 min la relanti si dispare sunetul fasait. Am mai citit si aflat ca trebuie sa ai cel putin un sfert de rezervor pentru a incepe regenerarea iar eu umblu de obicei cu 1/2 de rezervor, niciodata pe rezerva. Fiind destul de nou in tehnologia Diesel, cu ce sfaturi ma puteti ajuta astfel incat sa prelungesc durata de viata a DPF-ului deoarece de cand o am a facut regenerare, dupa parerea mea, deja de vreo 4 ori. In ultimele 4 zile a facut de 2 ori... (Masina o am de fix 1 luna), nu e prea des? Regim de condus normal nu sportiv + condus doar pe la periferie in zona de nord, neavand treaba cu aglomeratia.

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

vezi ca sunt mai multe topic-uri dedicate DPF-ului.

ca sa recunosti regenerarea - creste un pic turatia la relanti, pornesc ventilatoarele, creste consumul in l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!