Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Si nici presiune diferentiala negativa nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
12 hours ago, florin r. said:

 

Pe measuring block nu ma lasa ,e gri butonul. Sa incerc cu o alta interfata?

log.png

e normal la motorizarea ta, sa nu ai disponibil meas block

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

la 1.6cr, consumul este dat si de starea injectoarelor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si anume vrei sa zici ca nu sunt bune? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

hmm... ma asteptam la intrebarea asta....:banghead:......la cele care au probleme cu uzura injectoarelor, creste consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?...stiu asta dar ma gandeam ca te referi la mn:rolleyes:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cred ca erau bunicele . Drum cta - medgidia , dar nu pe autostrada , pe drumul vechi .

 

2015-04-20 12.57.31.jpg

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa pornesc motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da ... trebuia sa pornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si eu 4,8, pana mi-am pierdut rabdarea sa merg cu 80-90:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cu motorul pornit, ulei 85 grade, apa 85 grade.

Ori interfata tampita ,ori filtru de particule magic.

2.png

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, verifica cu alta interfata. Nu indica corect valorile. Nu cred ca s-a incarcat filtrul doar 2,.. in aproximativ 400km. Sau o fi a ta mai "eco" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o nelamurire: acum 1 an la 160.000 aveam incarcare in filtru de 42grame. ieri am facut reviziea la 176.000 si baiatul de acolo mi-a zis ca as avea 70grame. cat este maximul la motorul de 1,6?  mi se pare cam mult incarcarea pe 15.000km (30 grame) in conditiile in care pe 160.000 am avut 42grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Mihai, o sa aflu adevarul cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 , 70 ce anume oil ash sau soot. Verifica cele doua valori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beres Cristi

O sa verific ms, sau poate am eu pretenții prea mari dar la ce consumuri vad pe aici ma crucesc . Am făcut miercuri un drum Satu Mare Budapesta și înapoi viteza medie 105 consum mediu 5.5 e ok sau sa caut problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este ok...

acum depinde si cum schimbi ce stil de condus ai...

eu de exemplu folosesc si foarte mult frana de motor care reduce consumul, bine nu o fac pt  asta dar  este bine si pt placute etc...

oricum suntem mult off topic sa ne scz domnii admini ! :D

 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Imi poate spune cineva care este procedura corecta de regenerare in mers a filtrului de particule? Pe langa procedura descrisa in carte, sunt o multime de variante vehiculate pe internet si sincer, nu stiu care este mai buna si mai eficienta. Dupa ce vineri mi s-a aprins martorul filtrului de particule, sambata (cu martorul inca aprins) am scos masina la o plimbare pe A3 si am incercat mai multe variante, printre care si cea descrisa in cartea mea (15 minute in treapta 4, cu turatii peste 2500), dar si mers 15 minute cu a 3a si turatii intre 2500 - 3000; a 3a si turatii sub 2500, a 4a si turatii intre 2000 - 2500 si ce am mai gasit pe net. Ciudat a fost faptul ca la niciuna dintre variante nu am simtit ca filtrul ar intra in regenerare si nici nu a scos un gram de fum alb, dar, ajuns la Bucuresti, martorul s-a stins in mers, ceea ce ma face sa cred ca ceva am facut bine, insa nu stiu exact ce.

Ar fi foarte simplu sa stiu care este varianta cea mai eficienta de condus pentru regenerare sigura si imediata, ca sa o aplic pe viitor.

Ps: de curiozitate, cand isi incepe regenerarea pe loc, ce trebuie facut si cat timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nimic - dureaza in jurul la 10-15 min.

daca s-a stins martorul, si-a facut regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog, putin ajutor !

Am probleme cu filtrul DPF, se aprinde la 600-700 km. Mereu ies pe autostrada, se stinge, apoi la 600-700 km se aprinde iar. Nu am sesizat sa se faca regenerarea singura !

Azi am iesit iar pe autostrada si l-am regenerat (15 min in treapta 4, cu 2200 rot/min), s-a stins si cand am scanat cu vag com imi da aceasta eroare:

1 cod a gasit:
001137 - Senzor 1 presiune gaze evacuare-G450- semnal neplauzibil
P0471 - 000 - - intermitent
împrejurãri cod:
Stare defect: 00110000
Priorit.defect: 2
Frecv. defect: 1
Resetare contor: 255
Indicator de timp: 0
împrejurãri cod:
RPM: 0 /min
vitezã: 0.0 km/h
(fãrã denumire): -5.10
(fãrã denumire): -20.40
(fãrã denumire): 0.0
temperaturã: 162.0*C
temperaturã: 18.9*C
Gata de funcþie: 0 0 0 0 0

Va rog un sfat ! Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste G450,pune OE dupa seria caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul de presiune gaze evacuare-G450 si tot nu s-a imbunatatit.....in continuare se aprinde semnalizarea de filtru. Am facut regenerare filtru, am inlocuit G450 si degeaba, nu stiu ce sa-i mai fac.....va rog daca ma poate ajuta cineva...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

care este eroarea stocata acum  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi afiseaza nicio eroare, doar zice ca filtrul este incarcat 42 % asta insemnand ca in curand se aprinde pe bord (inteleg ca in jur de 40 % se aprinde)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-o la drum 10-15 min ,2500-2800rpm ,a3a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!