Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

incearca la cineva care are o versiune mai noua... sau originala Ross Tech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.10.2012 at 19:41, voinea a scris:

daca masina merge mult subturat , trafic de oras o sa ajungi sa nu regenereze niciodata (desi ECU pregateste procedura facand postinjectie o sa ajungi doar sa-l infunzi mai rau decat sa-l cureti => "o sa-si dea duhul" DPFul in maxim 50.000km si ori ajungi sa-l inlocuiesti ori sa-l dai jos de pe masina si sa faci DPF OFF la o firma de chiptuning.... Incearca sa schimbi stilul de sofat (sau eventual sa ne descri cum mergi tu normal acum)

Poate sa îmi spună cineva dacă oil Ash e ok sau ce e de făcut. Nu am becuri în bord aprinse masina merge ok..vcds nu îmi arata erori.

20160322_113530.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se incarca destul de repede,lucru normal la cayc.masina trebuie sa aiba multi km daca ne luam dupa gradu de incarcare ,72,64g.Conform vw la 75 dpf-ul se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de f putina vreme sunt posesorul unui golf 6 motorizare 1.6 TDI CAYC, legat de filtru de particule am inteles ca unele masini au un rezervor care se umple cu o solutie speciala care se injecteaza in momentul in care isi face curatarea , este cumva si cazul acestui tip de motor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, danielstinga said:

Poate sa îmi spună cineva dacă oil Ash e ok sau ce e de făcut. Nu am becuri în bord aprinse masina merge ok..vcds nu îmi arata erori.

20160322_113530.jpg

presiunea diferetiala e buna. atat timp cat isi va facea regenerarea poti merge linistit. oil ash are incarcare mare datorita numarului de km aproximativ 260 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.03.2016 at 18:21, bob7 a scris:

presiunea diferetiala e buna. atat timp cat isi va facea regenerarea poti merge linistit. oil ash are incarcare mare datorita numarului de km aproximativ 260 000.

Pina La cat poate sa meargă oil ash...ca am văzut și care au 129 și era ok masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai vazut 129 ml la motoare de 2.0,  la 1.6 se masoara in grame, atentie la unitatea de masura si la tipul de motor.

Merge atat timp cat isi face regenerarea si presiunea diferentiala e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6,1.9 tdi PD,motor BXE,an 2007...are filtru de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE nu are DPF.

BLS este BXE-ul cu filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma confrunt cu o problema ce ma streseaza,masina din semnatura cam la 7-8 zile de functionare circa 60 de km pe zi imi da fum pe esapament un fum inecacios urat mirositor si imi modifica si turatia la motor de la 800 rot / min la 900 rot / min in momentul respectiv imi da fum pe esapament si cand o turez pe loc merge pana in 2500 rot / min si parca tuseste asa se comporta .Plec cu ea fac circa 15 km in treapta a treia turata la 2700 rot / min si isi revine,dupa o perioada de rulare cateva zile 7-8 zile iar ma necajeste,intrebarea mea:Poate fi regenerare DPF?????Mentionez ca in momentul cand imi da fum o scanez cu vag-ul si nu am nici o eroare,masina are 175000 km.Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este regenerare DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva care ne ajuta sa intelegem cum se face regenerarea: in link-ul de mai jos incepand cu pagina 60

http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/2-0-TDI-SSP.pdf

http://data.autorepairmanuals.ws/8b8d2e4f16ded4dbfe351b7fd05f7fdd   link-ul este ptr motorul 1.6 TDI dar nu este prezentata si regenerarea 

in pdf e vorba de motorul de 2.0L TDI dar filtrul de particule este acelasi(daca nu ma insel) sau macar principiul de functionare

Modificat de dnysterian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Foarte interesant documentul, dar mie mi se pare ca motorul 2.0 TDI ptr USA este puternic modificat fata de cel de Europa, iar fata de 1.6 TDI diferentele iarasi sunt destul de mari.

Interesanta limita de doar 45 mg ptr schimbarea DPF ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, bbogdanmircea said:

Foarte interesant documentul, dar mie mi se pare ca motorul 2.0 TDI ptr USA este puternic modificat fata de cel de Europa, iar fata de 1.6 TDI diferentele iarasi sunt destul de mari.

Interesanta limita de doar 45 mg ptr schimbarea DPF ului ?

cred ca faci o confuzie sunt 45 grame de soot care au fost acumulate datorita faptului ca nu a fost posibila regenerarea in timp util .

cand se ajunge in aceasta situatie regenerarea de service e inca posibila dar cu grija referitoare la riscul de incendiu, documentul e putin mai restrictiv.

 

@dnysterian excelente documentele .multumim

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timpul regenerarii filtrului de particule (mers constant , intre 1800-2500) , mi se intampla sa dea in nas sau mai exact ca si o infranare usoare, decelerare, nu stiu exact cum sa o numesc . Dureaza o secunda, iar in momentul in care isi reia accelerarea, se aude si un sunet asemanator cu blow off-ul. Asta se intampla doar in timpul regenerarii, si nu mi se pare prea in regula, mai ales ca nu stiu sa fi facut de la inceput si mi-e greu sa cred ca nu am remarcat eu.  
Acum , nu inteleg ce se intampla si sunt curios daca mai pateste cineva asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Cred ca ai dreptate, eroarea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai vrut sa zici intr e  2500 si  3000 rpm

Acolo se face  regenerarea

Treapta a 3 a 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , am zis bine.  In cartea autovehiculului, asa scrie, asa le fac. (treapta a 4-a sau a 5-a)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok, regenerarea trebuie facuta in plaja de cuplu (1750CR,1800PD-2500). La turatii foarte mari regenerarea este intrerupta, din cauza ca nu mai are loc post injectia intarziata. Aici puteti afla mai multe informatii despre injectia motoarelor diesel, iar aici despre cum are loc regenerarea. Important este sa intelegem singuri cum functioneaza lucrurile, si nu vom mai crede tot felul de teorii.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa alti 575 km exact acum alta regenerare.ultima a foat dupa 525 km... mers si de aceasta data in oras mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost regenerari si dupa 800 km.Dar la mine o regenerare nu tine mai mult de 5-7 minute.

La altii am auzit ca tine si cate 15 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!