Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Dupa o scurta investigare la DPF cu VCDS sa inteleg ca imi este pe duca filtrul ?

Multumesc.

post-46152-0-17490400-1449182749_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi ce valori ai in grupurile 067,068,073

Presiunea diferentiala la filtru de particule nu ar trebui sa depaseasca 10 in relantii. Din cate stiu incarcarea in grame a filtrului nu este masurata, ci estimata.

In schimb diferenta de presiune este un indicator destul de precis pt cat e de incarcat filtrul.

Am vazut care aveau presiune diferentiala la 20 si inca mai mergea ...adevarat e ca nu stiu cat o sa ii mai mearga :).

Incarcarea in grame ..cred ca la tine e 12.6, teoretic la 60 ar trebui sa il schimbi. Mai urmareste vezi cu cat creste in timp si cam poti sa iti dai seama cam cat mai merge ...tot estimativ.

Si daca e incarcat se mai poate curata, vezi ca este un topic cu curatare filtru de particule al lui EEXCALADE 

uite linkul http://vwforum.ro/topic/117316-modalitati-curatare-filtru-de-particule-dpf/

vezi un pic si el ce valori avea inainte si dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scurta investigare la DPF cu VCDS sa inteleg ca imi este pe duca filtrul ?

Multumesc.

 

pune cursorul pe incarcarea in ml si vezi care sunt valorile minim si maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform vw = Max.Oil Ash Volume 175 ML .Merge mult peste 175 ml daca motorul functioneaza ok

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma ma uit sa vad si am.sa.postez si valorile din vcds. Mulțumesc colegilor pentru intervenție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, ca nu aveam la tipul lui de motor, sa verific acum... !

Conform vw = Max.Oil Ash Volume 175 ML .Merge mult peste 175 ml daca motorul functioneaza ok

 

da, mai merge - dar nici la prima tinerete nu este - sin - cati km ai pe bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

234000 km :)) are mai multi ca trenu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii ok.... ii in grafic... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti! astazi in drum spre casa toate bune si frumoase cu 200 de m inainte de a ajunge in fata blocului eram in treapta a 3 a iar masina pur si simplu dadea sa moara. am incercat sa schimb in treapta a 2 a iar masina pur si simplu se ingatuia, nu mai tragea. am ajuns in fata blocului am accelerat-o putin, se accelara destul de greu dadea sa moara motorul iar cand ma uit in spate un nor alb de fum. m-am panicat am oprit-o pt 10 secunde dupa care am pornit-o din nou. nu mai facea problema mentionata mai sus. am dat vina pe regenerare. am mers 10 minute in treapta a 2 a cu ea, nu mi s-a aprins niciun martor in bord ceea ce e foarte ciudat. am ajuns acasa in cele din urma am mai lasat-o putin dupa care am oprit-o.. Are cineva idee despre ce e vorba? E posibil sa fi fost atat de rau colmatat filtrul? Regenerarea am observat ca si-o face destul de des. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza,posteaza niste valori......pe ghicite nu merge

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Regenerarea am observat ca si-o face destul de des. Mersi!

 

1.6tdi cr - isi face destul de des regenerarea, comparativ cu 2.0tdi cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, cu regret intru in aceasta arie...DPF. In ultimele doua saptamani mi s-a curatat de 3 ori, din care 2 ori saptamana asta. M-au prins toate regenerarile in traficul urban, ma gandesc ca asta ar fi cauza, dar incepe sa bata la ochi, mi se pare ceva suspect.  Nu am apucat sa citesc inca topicul, dar ar fi binevenita o parere la rece...pana pun VCDS pe masina sa fac vreo proba (nu am habar ce si cum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara vcds ce sa vezi? Daca nu scanezi nu ai cum sa vezi cand a fost ultima regenerare, ce incarcare ai pe filtru, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum mi se pare ciudat sa faca o regenerare la 4 zile...ultima a fost ieri.

Verific maine si voi posta (dupa ce citesc topicul sa vad ce ar trebui sa verific)

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca nu s-a regenerat complet zilele trecute si atunci cand poate reia procesul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După încercările nefericite de a curăța filtru de particule și numeroasele regenerări nereușite am optat pentru dpf off. ( passat 2.0 tdi-bmr)

Recomand operațiunea scăpați de multe bătăi de cap plus ca motorul merge mai "lejer".

Modificat de drw99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat dpf off? soft si ciocan sau?

influenteaza consumul?

daca ii pare rau tot atat il costa sa puna alt dpf ca prima data, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ca idee ca sa inteleg daca stilul meu este mai sportiv mai cox odata pe saptamana sau 2 ori,se curata dpf? sau oricum isi face el regenerarea (si turat la 1000 se turatii)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regenereaza doar cand filtrul are o anumita incarcare. La mine au pornit regenerari chiar si in trafic bara la bara, important este sa nu fie intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

stie cineva de unde pot lua niste valori "critice/esentiale" pentru DPF?

Am facut o scanare si am gasit valorile urmatoare, insa nu stiu daca e de bine sau nu.

  252   Particle filter; differential pressure; dynamic offset-DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 1 hPa  254   Particle filter; field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0   255   Particle filter; fuel consumption since last regeneration-FCO_SUM_RGN 16.95 l  256   Particle filter; kilometers since last regeneration-DIST_RGN 159.9 km  257   Particle filter; offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] -1.33 hPa  258   Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 50.9435523 g  259   Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 50.9435523 g  260   Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 16.28 g  261   Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 6.69 g  262   Particle filter; time since last regeneration-T_WOUT_RGN 47754.30 s  288   Sensor for particle filter differential press; raw value-DIP_PF_RAW[0] 12.19 hPa  476   Particle filter kilometers since last regeneration_1-DIST_RGN_ENVD_H 0 km

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

259 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 50.9435523 g    - te apropii de incarcarea maxima cu reziduuri , la 60 g

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 70 g e incarcarea maxima... un gram se incarca in medie la 3500 km , dupa tot mai poate merge daca presiunea diferentiala nu ii face probleme.  masina ar trebui sa aiba 175 000 km . valorile sunt bune

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

multumesc de raspunsuri, eu gasisem vreo 2 variante... ceva cu 51g si in vcds prin parametrii aia am gasit ceva cu max ash load de 70g.

Oricum ar fi, multa viata nu mai are :)

 

Motorul este 1.6 TDI si masina are cam 180.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost aproape cu 175 k .. nu ai de ce sa iti faci probleme am vazut cu 250 k care inca aveau filtru original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!