Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Singura chestie care poate fi spusa, e ca filtrul mai duce aproximativ 20.000 Km, pana la 175 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura chestie care poate fi spusa, e ca filtrul mai duce aproximativ 20.000 Km, pana la 175 ml.

Asta mai imi lipsea, nu pot sa cred.  Cand o sa ajunga la 175 ml o sa cedeze DPF-ul ?! Ce solutii am, cum trebuie sa procedez sa nu ajung la anularea filtrului de particule ?! Ce pot sa fac sa se descarce ?!

 

Super vesti, incep sa regret din ce in ce mai tare alegerea facuta.. Imi vine sa o vand, parca mi-a taiat orice bucurie aceasta masina... Nu mai scap de probleme..Regenerarile le-am facut ca la carte. 

 

Multumesc pentru raspuns DiLivio. Sunteti niste oameni minunati , care isi rapesc un pic din timpul lor , pentru un sfat/solutie , pentru cei ajunsi la necaz. 

 

Pe aceasta cale, tin sa va multumesc foarte mult . Astept in continuare solutii pentru incarcarea DPF-ului la 159 ml..

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul trebuie sa scada daca scoti mizeria de dpf probabil focusul colegului a fost resoftat prost sau are alte probleme, pt excesul de fum poti sa pui un catalizator simplu sau unul sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este absolut ok filtrul tău, folosește-te liniștit de mașină!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa vinzi masina pentru o mizerie de filtru care il poti da jos oricand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand consuma mai mult pt ca la evacuare nu se mai face presiune. Turbina evacueaza imediat si asta duce la un consum ridicat. Facand presiune la evacuare turbina lucreaza mai bine, dar se intampla sa se infunde filtrul de particule. Iar in legatura cu spuma activa eu asa am vazut si mi-a zis mecanicul ca celor care le-a curatat filtrul cu substanta ,, aceea'' nu au mai avut probleme. Eu poate mi l-a distrus bagand in el detartrant cum a zis cineva pe aici....cine stie...a fost o experienta si am zis sa o spun sa stie si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care ajunge la nivelul maxim de incarcare, poti da jos si curata DPF-ul. Sunt firme specializate care fac asta de ceva timp.

Mie imi zice ca in 14k trebuie sa schimb filtrul, dar asta nu inseamna ca am sa renunt la masina. Il voi curata, si ma voi bucura de masina cu fiecare ocazie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e un capăt de lume, stai liniștit și bucura-te de mașină. Soluții sunt destule, și nu sunt exagerat de scumpe. Caută pe net, ca sunt firme care curăță filtre de particule. Dar așteaptă pana când o sa ajungă la maxim și nu o sa-si mai poată face regenerarea.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Va multumesc pentru sfaturi. Am citit cu atentie toate parerile voastre si mai m-am linistit. O las sa mearga in uzura ei normala si cand va fi cazul, am sa trec la solutiile propuse de voi.

 

Va multumesc pentru timpul acordat si solutiile primite.

 

 

 

Cu stima,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca solutiile de curattare chimica sunt ineficiente in timp. Parerea mea este ca dai un ban odata ca saa il dai jos ssi nu maai ai treaba cu el in veci (nici financiara, nici mecanica)

Eu sunt curioss cati multumiti sunt aici pe forum de curatare chimica vs anulare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu recomand dat jos DPF`ul. Prea multi au probleme ulterior cu softul iar la un coleg de servici ( pe Ford ) dupa anularea DPF`ului i s-a dus Turbo + daca cumva te opreste RAR`ul in trafic... 100% ramai fara talon . Cel mai simplu trimiti filtrul la curatat la cei din Odorheiul Secuiesc sau in ultima instanta cumperi un DPF, se gaseste nou tot la ei la 700 Euro, iar suma nu se pare mare avand in vedere ca dupa aceea te mai duce inca 200k Km. Sa nu uitam, cumparam masini second, care acum au aprox 200k Km , arata impecabil , dar acum 4 ani masina respectiva a costat 30k euro, pt. reducerea de vreo 22k euro... ne asumam riscul sa cada un DPF, EGR, volant, oricum o investitie de 1000 Euro intr`o masina iar apoi iar nu mai ai treaba cu ea o perioada buna de timp... mi se pare super ok.

Foloseste masina asa cum ii pana merge, nu te stresa prea mult ca nu merita, cand o sa fie momentul alege solutia cea mai profi pt. termen lung si nu fa compromisuri, sincer suntem prea saraci pt. chinezarii si lucruri ieftine, mai bine strangem bani 2 luni si luam ceva bun si sa tina :)

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca nu stiati forumul: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=324067. Sunt unii care au ajuns si la 200 ml si totul merge ok... Unul chiar la 300 ml. Spor la lectura.

Sau se poate face ce a facut colegul EEXCALADE: http://vwforum.ro/topic/117316-modalitati-curatare-filtru-de-particule-dpf/

 

Si eu am fost patit cu Ford Focus, exact cum a spus colegul Spyd3r, cu turbina dusa( de doua ori ) , si multe alte probleme. Chiar am un coleg de servici cu o Mazda ( si celebrul 1.6 TDCI ) care a anulat filtrul a mai pus ceva cai. . Deja are probleme cu limitarea puterii, motorul s-a oprit in mers. Acum ii este frica sa se bage in depasiri cu masina, ca daca moare motoru?

 

Concluzie: monitorizat incarcarea filtrului si distanta de la ultima regenerare. Cand apar probleme, trebuie actionat. Cum? Fiecare e liber sa decida !! 

Modificat de mondeo30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, va multumesc inca o data pentru sprijin si informatiile primite. Foarte utile raspunsurile si pe viitor, am solutiile perfecte.

 

Intre timp , in dimineata asta , am pornit masina ,totul a mers ok aprox 1 minut , dupa care acceleratia a ramas la aprox 1.000 rotatii  si consum instant de 0.7/h cu clima oprita. Desi consumul este cel normal, dupa turatia ridicata ,am dedus ca ar fi vorba din nou de regenerare ( desi in ziua precedenta s-au facut 2  regenerari ca la carte ) si am lasat masina pornita timp de 2 ore ( pana am plecat spre munca ) , iar turatia tot nu a scazut, iar mirosul intepator de gaze mi-a invadat fiecare camera ( haz de necaz). Am plecat cu masina spre munca aprox 15 km in regim de regenerare 2200 rotatii in viteza a 4-a , etc ). Am ajuns la munca, turatia si-a revenit si totul pare ok.

 

Din informatiile acumulate pana acuma, imi da cu virgula :-de ce nu a scazut turatia de la 1.000 de rotatii , desi am lasat masina pornita timp de 2 ore( chiar foarte mult din punctul meu de vedere) ?!

 

Poate gresesc si nu a fost vorba de regenerare ,atunci ce ar fi putut cauza aceasta manifestare dubioasa  ?!

 

Va multumesc

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa o diagnoza noua si pune un print screen. Ar trebui sa nu ai cifra 0 la succesful regeneration. Plus ca sa vezi daca s-a schimbat valoarea driven distance since regeneration.

Fa un print screen cu motorul pornit si unul doar cu contactul pus, ca poate senzorul de presiune diferentiala e decalibrat/neadaptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am reusit sa fac acuma  o noua diagnoza . Cu motorul pornit sau doar pe contact , tot 0 imi apare la succesful regeneration. Asta am probat si la un prieten cu un passat CC din 2009 si la fel apare tot 0.

 

Cam asa arata noua diagnoza, dupa intamplarea nefericita care am intampinat-o astazi, dupa cum am povestit in pagina anterioara.

 

P.S:-Dupa cum a mai povestit cineva in pagina anterioara, nu este 100% relevant ca pica DPF-ul la 175ml. Exemplul care il dau eu , este pe passat CC care are valoare de 189 ml si niciodata nu s-a aprins martorul de filtru si nu a facut niciodata o regenerare ( in care sa fie atent proprietarul sa respecte pasii ..)

 

Multumesc 

250p7ac.jpg

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea reflecta km masinii, cat de multa forja a bagat motorul si calitatea uleiului folosit. Toate astea afecteaza in plus sau in minus incarcarea. Dar ce e mai sus de bazeaza pe un motor sanatos, ce nu are probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vad eu e valoare presiunii diferentiale, care nu are cum sa fie 0 la asa un grad de incarcare, de aceea ti-am spus sa pui doua print screenuri cu motor pornit si cu contact pus, dar tu ai considerat ca nu e nevoie, atunci asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu un Golf Plus din 2007 BLS la care am schimbat axul cu came, tacheti, cuzineti. Dupa cativa kilometri s-a aprins martorul de DPF si mai tarziu cel in forma de spirala (dupa care acceleratia a fost limitata). Am incercat de cateva ori regenerare de urgenta (nu am reusit sa cobor mai jos de 60% grad de incarcare), dar am observat ca temperatura de inaintea turbosuflantei nu ajunge la 700 de grade sau peste cum apare ca recomandare in timpul regenerarii (si in toate filmuletele pe youtube). Are cineva vreo idee? La scanarea cu VAG sau VAS nu apare decat eroarea cu P2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold bank 1". Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost pusa corect la loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cred, pot eu verifica? Cel mai mare semn de intrebare il am in legatura cu temperatura inainte de turbina care nu a trecut de 440 de grade in timpul regenerarii (e singurul lucru pe care l-am observat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 440 grade sigur nu a facut regenerare. Se poate verifica syncro angle cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pusa gresit  sau ax came incompatibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa ma luminezi cum sa fac si care ar fi pasii. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 440 grade sigur nu a facut regenerare. Se poate verifica syncro angle cu VCDS.

Trebuie sa fie -1,5/-2,5

Verifica daca distributia cade pe cale

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

LA 440 grade sigur nu a facut regenerare. Se poate verifica syncro angle cu VCDS.

Trebuie sa fie -1,5/-2,5

Verifica daca distributia c

 

LA 440 grade sigur nu a facut regenerare. Se poate verifica syncro angle cu VCDS.

Cum fac verificarea asta cu VCDS 908.2 ? Nu stiu prea bine cum se foloseste interfata. Am un grup de valori unde pot vedea asta?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • mihail
    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!