Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult. Deocamdata e totu in ordine schimb la 3000 si merg cu ea la drum numai in 3000 consumu imi apare ok in bord dar si la portofel...adik vreo 5-6 la suta treapta 3 80km/h... Si daca mai apare ar fi ok sa ii mai dau eu o regenerare cu Vcds.ul dar nu stiu daca merge ca am mai incercat cu un baiat si nu a reusit decat cu Delphi...merge si cu vcds.u daca da imi puteti spune pasii? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerk si treaba cu update.ul...daca mai apare eu sper k nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS-ul:  http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

 

si eu merg la drum lung tot in jur de 2000 rpm, in oras schimb pe la 2500 si nu am nici o problema - isi face regenerarile singur de 35000 km de cand o am

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu DPF.Martor bujii si DPF on .Masina merge normal incarcarea pe vag com e 67% ash mass 10.0 , am facut regenerare in mers si a scazut la 18% dar mai jos nu vrea:( Am incercat mai multe regenerari si nu scade sub 20%.Senzori presiune inainte./dupa DPF si G450 sunt ok.Posibile cauze? si eroare pe vag doar filter particular bank trap 1 efficency below threshold.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km reali are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240000km , am mai avut odata probleme cu g450 l-am schimbat acum vreun an si nu s-a mai aprins dpf de atunci dar atunci aveam eroare pt el acum doar asta cu efficency:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi cam la KM astia se termina viata filtrului de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Oil Ash Volume câți ml ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oil ash nu m-ai stiu:( o sa ma uit.Pai si in cazul asta ce fac il anulez? nici cu o curatare nu va mai functiona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai spuneai ca a scazut la 18% incarcare, de ce vrei sa-l anulezi sau sa-l schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA nu e normal sa scada doar atat, trebuie sa se duca pana la 2-3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai el se umple in timp, nu?

cand ajunge la 43 de grame parca se schimba, iar la 18% cred ca mai are mult de rulat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a scazut insa eroare ramane si dupa ce scade incepe sa creasca pana peste 40% si nu se mai regenereaza pentru ca eroare inca e prezenta:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou in clubul vwforum si am o prblema si o nelamurire. Detin un Volkswagen Passat B6 2.0 TDI

an 2006 cod motor BMP ,198000 KM, sunt poseserul masini de 3 luni.

Nelamurirea mea este daca am sau nu filtru de particule ? ( am fost la 3 mecanici diferti si au zis ca nu am. ) darr....

Problema mea este ca acum o luna sa aprins in bord martorul care indica filtru de particule :tuktuk: , am iesit pe autostrada am urmat procedura de regenerare si surpriza dupa 10KM martorul sa stins, dar cam dupa o luna martorul sa aprins dinou mai exact acum 3 zile.

Ceva sfaturi, pareri ??

 

PS: ( am vrut sa adaug cateva poze dar nu stiu cum :icon_confused:  )

Modificat de Biulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri :icon_thumleft:  am sa mai incerc o regenerare daca nu va da rezultate ma voi duce la un service pentru al curata. Toata stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea pe care incerci tu sa o faci este incompleta. Reusesti sa reduci gradul de incarcare doar cu cateva procente. Incearca o regenerare cu testerul pentru a-l aduce la 0%.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza sa vezi ce erori sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o regenerare cu testarul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de prestari servicii si functie de zona in care esti piti apela la oricare dintre colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Este prima masina cu filtru de particule, care o detin ( din cate stiu, la opel gtc nu am avut, sau.... ) . Am un golf 6 , care l-am cumparat ( la mana a 2-a, evident ) de circa 2 saptamani cu DSG , 2.0 , 140 cp . Am tot citit despre regenerare filtru particule , iar astazi cand am ajuns acasa ( stau in afara orasului Brasov ), dupa cateva turatii pe loc, am observat ca a crescut deodata turatia la relantiu aproape de 1.000 si consumul cu clima oprita la relantiu era undeva la 1.0 / 1.1.

Am inteles gresit sau atunci a inceput procesul de regenerare DPF ?!

 

Drept urmare nu am oprit masina si m-am pus in miscare pe modul manual si am mers vreo 15 km pe pilot automat cu turatia intree 1.800 si 2.500 in viteza a 4-a, iar la intoarcere in viteza a 3-a intre 2.800 si 3.000 de rotatii. Am ajuns acasa si turatia la relantiu era ceea normala (800 rotatii ) si consumul de 0.6 / 0.7.

 

Va rog sa-mi spuneti, am procedat corect?! S-a facut regenerarea sau m-am stresat degeaba ?!

 

Va multumesc,

 

Cu stima,

Marius

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Este prima masina cu filtru de particule, care o detin ( din cate stiu, la opel gtc nu am avut, sau.... ) . Am un golf 6 , care l-am cumparat ( la mana a 2-a, evident ) de circa 2 saptamani cu DSG , 2.0 , 140 cp . Am tot citit despre regenerare filtru particule , iar astazi cand am ajuns acasa ( stau in afara orasului Brasov ), dupa cateva turatii pe loc, am observat ca a crescut deodata turatia la relantiu aproape de 1.000 si consumul cu clima oprita la relantiu era undeva la 1.0 / 1.1.

Am inteles gresit sau atunci a inceput procesul de regenerare DPF ?!

 

Drept urmare nu am oprit masina si m-am pus in miscare pe modul manual si am mers vreo 15 km pe pilot automat cu turatia intree 1.800 si 2.500 in viteza a 4-a, iar la intoarcere in viteza a 3-a intre 2.800 si 3.000 de rotatii. Am ajuns acasa si turatia la relantiu era ceea normala (800 rotatii ) si consumul de 0.6 / 0.7.

 

Va rog sa-mi spuneti, am procedat corect?! S-a facut regenerarea sau m-am stresat degeaba ?!

 

Va multumesc,

 

Cu stima,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai procedat corect se merge intre 1800-2500 treapta 3 sau 4 dar fara pilot automat si la intoarcere ai "obosit" masina degeaba trebuia sa mergi la fel ca la ducere :))

Ps. se merge 10-15 minute cu aeasta turatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In timp ce mergeam, tot cautam ca ,, disperatul '' pe telefon solutii si asa am ajuns la diverse ,, sfaturi'' :). In incercarea de a face fara oprire cei 10-15 km , tinand constant viteza si turatia respectiva, a mers la turatia optima cu mici pauza  (sens giratoriu, pod ) si din nou turatia potrivita ), conteaza asta ?!

 

 

Deci, pot sa dorm linistit, s-a facut regenerarea corect ?!

 

Cand am intampinat obstacole pe drum, chiar daca am incetinit, am incercat sa tin turatia buna ( schimband in viteze inferioare )

 

Multumesc de raspuns/ raspunsuri.

 

Stima,

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • mihail
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!