Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

DPF-urile after market isi fac regenerare singure sau nu? Tind sa cred ca nu functioneaza identic, precum cele de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de motor e BKP(am sa imi si updatez info la profil cu ocazia asta). Acuma in caz ca el ar fi scos...nu ar trebui sa vad macar fum sau vreo alta manifestare? Si nu ar trebui sa vad canalele in measuring blocks chiar daca celulele sunt scoase? Plus ca inca sunt in dubii daca i se poate intampla la masina cu el scos sau sa fie probleme in caz ca nu are DPF tinanad cont ca am pus ulei pentru DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai uita la informatiile despre motorul tau, ai vedea ca nu are DPF!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super :-| ...pai si atunci pe talon de ce am scris ca are DPF? Mersi de info,si ca ultima intrebare...uleiul imi va cauza vreo problema? Iar la urmatorul schimb sa bag ulei 5w40 sau tot 5w30 cum am acuma pe el...a...si am observat ca cei care nu au DPF folosesc formula de ulei in motorina in timp ce eu bag doar motorina OMW maxmottion dar fara sa bag vreun gram de motorina in ea...

Mda...BMP-ul are DPF...restul pauza. Masina are injectoarele schimbate pe circulara, deci care ar fi worst-case scenario ce se poate intampla la masinile fara DPF...in afara de a nu intra un Paris ;-). Si din nou...uleiul influenteaza cu ceva (si cel de motor si cel pt diesel pe care eu nu l-am bagat pana acuma in motorina)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mororul 1,6 tdi, distributia  se schimba la 190-240 mii km. in cazul masini mele 1,6  TDI 105 cai , se schimba la 240(intrebat la reprezentanta germania,unde si locuiesc

)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, vreau sa va explic si eu nelamuriea mea poate imi dati voi un sfat in legatura cu DPF. Cand am cumparat anul trecut prin ianuarie Passat-ul, teava de esapament era curata. De vreo 2-3 luni am observat ca a aparut funingina. In bord nu am nici o eroare. Oare din ce cauza, sa fie timpul inlocuirii filtrului? 


Multumesc si o zii buna!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea gazelor a suflat materialul izolator dintre dpf si carcasa.Acum o parte din gaze trece pe langa dpf si afuma tevile.Pentru incarcarea dpf-ului citese cateva pagini in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folositi cineva solutie Superclean diesel particle filter??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Imi poate explica cineva cum se regenereaza filtrul de particule de pe passat B6/1.9/2008 cu Autocom 2014.2 ?    Pur si simplu nu gasesc nici partea in care sa-mi arate valorile de incarcare DPF si nici regenerarea.    Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa autocom-ul si ia un VCDS. E floare la ureche. Vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot,baraiala si fum daca lasi cutia goala.In locul DPF-ului trebuie pus catalizator.Probleme la  ITP.Daca softarea nu e facuta bine o sa ai si plus de consum de carburant

 

Intrucat vreau sa dau jos DPF, indicati-mi va rog un service care face operatiunea (fizic) corect, cu montare de catalizator. Cu partea software o rezolv singur.

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de passat, dpf-ul se scoate fara demontarea puntii.Se demonteaza doar planetara dreapta de pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de passat e vorba (2007 2.0 TDI PD BMR). N-o sa-l dau eu jos, vroiam doar sa-mi indicati (eventual pe PM) un service din Bucuresti/Ilfov care sa faca bine operatiunea fizica de DPF Off, cu montare de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am scos filtrul de particule si am madificat si softu si dupa 2 mii de km s-a aprins martorul de DPF. Ce s-a intamplat?  eram in mers si a scos un fum albastru de 2 ori si apoi sa amrins martorul. Are cineva habar???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost softul modificat corect.Iti face regenerare pasiva la fiecare 1000 km.Vezi daca ai eroare inregistrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa ma duc in seara asta la omuletu care s-a ocupat de treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si va spun ca masina nu are nici o eroare.dubios nu!!! martor aprins si nici o eroare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locatia unde ti-s toate codurile  ( sau o parte bin ele ) de eroare a fost stearsa. Astfel orice eroare ai avea, ECU nu mai stie sa o translateze din "byte-code" in error-code. Orice eroare ai avea pe motor nu ti-o mai arata. Poti scoate o mufa de la orice sensor si cred ca nu vezi eroare.

Pune softul original inapoi . Cine a lucrat e un carpaci.. 

Eventual cauta pe cineva intradevar specializat, dar nu stiu cine se mai baga acum ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut pana acum un soft 100% corect. Incep sa cred ca e o utopie. Toate sterg o groaza de DTC-uri iar hartile de limp mode sunt suprascrise cu hartile non-limp (practic masina nu va mai intra niciodata in limp mode chiar daca sunt detectate conditii de limp mode).

Vorbesc aici de Siemens PPD, unde nu exista switch DPF Off in ECU (asa cum exista la Bosch).

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai noroc si varianta motorului exista cu dpf si fara atunci treaba iese ok cu ,copierea softului de la modelul fara dpf.Daca modelul motorului s-a fabricat doar cu dpf ......atunci se incearca refacerea hartilor ......dar e e greu de nimerit un management corect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la omuletu care a lucrat la masina si a pus testeru si aveam erori inregistrate dar nu aveam eroarea de DPF in fine a scos softul si la pus din nou, sa vedem acum daca mai da vreo eroare, daca da iarasi eroare ma duc din nou la el pana ii da de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru regenerarea corecta a filtrului de particule se merge intre 1600-1800 turatii pe minut in timpul mers ului nu pe tester.Deci, peste 2400 de ture nu se face altceva decat de a l infundarea de tot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A intilnit cineva presiune negativa pe DPF?Am in MVB 102.3 valoarea de -14mbar  :blink: .Asta la relanti,motor 3.0 tdi Q7.Nu ar trebui sa plece de la 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!