Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Uite versiunea de soft pe ECU:

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 018 EM    HW: 03G 906 018 EM
   Component: R4 2.0l PPD1.2 G    1881  
   Revision: --H42---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
 
 
merci frumos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva daca am DPF la masina dupa seria sasiu? daca da, asta e seria: WVWZZZ3CZ9E132433

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa codul de motor si DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"si"-ul din mesajul lui Al Bundy trebuie citit "ai" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu exista motor de 170 cp fie BMR/BMP sau in cazul meu CBBB fara DPF.Am tot cautat prin manualul masinii si nu am gasit ceva ca as avea DPF sau nu as avea

 

La masinile cu DSG cum se face regenerarea DPF-ului? Din ce am citit ar trebui tinut motorul la 1500 rotatii/min[in mers sau stationare?] este adevarat ?

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motor CBBB ai dpf si isi face regenerarea singur si nu trebuie sa faci nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"si"-ul din mesajul lui Al Bundy trebuie citit "ai" :)

Sorry, din graba, literele A si S sunt alaturate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 TDI PD 170cp (BMR/BMN...) stie cineva in ce bloc de masura gasesc Oil Ash volume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasate sunt blocurile de masurare pt. DPF la BMR (075/3 este temp. dupa DPF).

post-3638-0-20778300-1398087522_thumb.jp

post-3638-0-51959200-1398087533_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, intre timp am gasit echivalentul lui Oil Ash Volume -> Ash Mass.

La mine e 59.89, iar in specificatii spune ca la 60.00 se schimba DPF-ul.

Asadar m-am lamurit, urmeaza DPF Off iar apoi voi vedea cat fum o sa scot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o nedumerire legata de filtrul de particule la masina mea. Un baiat care lucreaza la un service mi.a zis ca toate masinile cu dpf au un rezervor cu un anume lichid care curata filtrul si care trebuie reincarcat la un anumit timp. Este valabil si la masina mea, si daca e, unde se afla rezervorul si mai ales cu ce se incarca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este adevarat. Aditiv folosea doar passat B 5.5, B6 nu are aditiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! baiatul cu care am vb, lucreaza la peugeot, si zicea ca la ei toate masinile folosesc nu stiu ce lichid pt filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta are dreptate. PSA foloseste un filtru de partcule cu aditiv, iar viata lor este si mai scurta decat la VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut, am o nelamurire cu filtrul de particule. din scan ce inteleg eu e ca e totul in regula! :D

ma poate lamuri si pe mine cineva? :)

 

cod motor: CBAB 103 kw

post-135046-0-68472200-1401552984_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rasfoit cam toate paginile topicului insa tot nu am gasit nimic concret despre durata regenerarii. Mai exact cate minute dureaza regenerarea pasiva cate cea activa etc. Cei care ati observat lucrul asta il puteti impartasi? Intreb pentru ca la motorul de 1.6 tdi cayc am obsevat ca in momentul in care oprisem masina regenerarea inca era in lucru, insa din inertie am oprit motorul si abia apoi am constientizat. Deci cam cat dureaza regenerarea din momentul inceperii pana cand aceasta se termina?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat ete de incarcat filtrul. Poate dura si 45 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de obicei daca stai mai turat si schimbi mai sus, cam in 20-30 minute termina (in oras).... nu este recomandat sa o opresti cand isi face regenerarea..... dar daca e musai, asta este.

 

dupa pornire, cand sunt intrunite toate conditiile, reia procesul de regenerare

 

incearca sa mergi cu ea un pic sub 2500 rpm, cand isi face regenerarea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,in speranta ca cineva m ar putea lamuri si pe mine intro problema cu vw passat 2.0 Tdi 140ch cod motor BMP.

In urma cu doua saptamani am schimbat axul cu came (masina are 230.000 km) dupa nici 20km s-a aprins martorul de bord DPF iar apoi spirala.

M am reantors la mecanic care m ia spus ca filtrul de particule trebuie regenerat.

Am luat o pe autobanda in teapta a 3 a 60km/h ....niciun rezultat ,am lasat masina la service si am anulat filtrul de particule fizic si din computerul masinii.

Scotea prea mult fum fara filtru si m am decis sa cumpar altul nou.Ieri am montat filtrul si an facut vreo 80km fara a reinstala softul.Azi de dimineata am pus softul original ....pana aici nicio problema doar ca asta seara s au aprins din nou cei trei martori DPF,spirala si 'robinetul galben' si masina a pierdut din putere.Precizez ca inaite de a reinstala softul masina cu noul filtru de particule mergea extraordinar dupa ce am pus softul am simtit o lipsa de putere si scotea fum(dupa ce am pus softul nu indica nicio eroare la scanare).Va multumesc si astept cateva sfaturi si idei inainte de a lua drumul reprezentantei.

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am mers ieri cu masina in regim de avarie(limp mode) vreo 400 km spre casa, oare sa fi avut de suferi DPF-ul dupa toata treaba asta  ? Marti urmeaza sa pun testerul pe ea sa vad ce are, ca stau spirala si checkul aprinse .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Astazi mi-a   ramas  aprins martorul de ,,emisii gaze" dupa ce am plecat dupa loc, mentionez ca masina merge ok( trage, nu se aud zgomote ciudate la motor la relanti sau in in mers) , am mers aprx 10 km in oras si am oprit si pornit motorul dar ramane aprins.

Mentionez ca masina a stat in soare vreo 5-6 ore.

Imi puteti spune care ar fi cauza?

Sper ca am postat unde trebuia.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am facut mai devreme o diagnoza si a iesit o eroare cu "Recircularea gazelor" baiatul mi a spus ca ar trebui curatat Egr ul si clapeta pentru ca ramane blocata si nu permite recircularea gazelor.

Precizez ca am sters martorii din bord am rulat aprox 30 km si au aparut iar.Am facut testarea computerului si in mers si a iesit aceeasi eroare cu recircularea gazelor.O sa incercam o curatare a Egr maine dar as vrea sa l schimb sa nu mai am probleme astept un sfat in legatura cu eroarea este sigur ceva legat de Egr sau ar mai putea fi si altceva.

Multumesc

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!