Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

cateva?si munca colegilor?toata lumea vrea informatii fara sa miste un mouse!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc R Z F

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am o skoda Octavia din 2011, 2.0 tdi cod motor CFHC. Marțea trecută am fost la Roman să-mi schimb soft-ul mașinii, deoarece a avut soft de dieselgate (9978) și când am venit acasă (vreo 50km) mașina a început să-și facă regenerare și am zis sa merg cu ea ca să-și termine, dar fără niciun rezultat, sâmbătă când am mers cu mașina s-a aprins și martorul dpf în bord, dar dpf-ul este doar la 60% și masa măsurată fiind de vreo 20-21. Problema pe care o am eu este, de ce interiorul filtrului se face rosu doar când accelerez, iar când merg constant nu se face rosu, dar mai sunt și momente când temperatura de dinainte de filtru scade. Ce ar trebui sa fac sau sa schimb? Valorile de la injectoare par în regula, doar injectorul 2 având doar 0.80 și restul 0.50 sau 0.60

Mentionez ca mașina are turbina schimbata în Germania (asta a zis fostul proprietar), iar când am cumpărat-o avea tablita și mufă scoasa la egr. A, și timp de 1500km nu și-a făcut de loc regenerare. 

Screenshot_20241216_131707_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai renuntat la softul de dieselgate? du-te si pune-l la loc... 

Fara EGR functional, modelele astea nu isi fac regenerare. Si daca il anulezi din soft la fel, nu se mai ridica temp gazelor... 

 

trebuie sa vezi ce s-a intamplat cu EGR , daca acum functioneaza.. si sa lasi softul Dieselgate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai când am fost să-i fac soft-ul i-am spus băiatului care e toată treaba și a zis ca dacă a fost mufă scoasa automat era egr off și din soft și dacă îl pun pe cel fără dieselgate sunt șanse sa apară eroare pe egr (posibil a fost anulat din cauza ca s-a stricat), dar nu a apărut nici o eroare și pe vcds apare ca e funcțional. Am zis să-i scot soft-ul de dieselgate, deoarece el îți face regenerari mai des și îți pune o presiune mai mare pe egr și dpf. Acuma in legătura cu problema mea, ce as putea sa schimb? Am cumpărat senzor de contrapresiune nou pe Bosch după cod pe care urmează să-l schimb ca să vad dacă e vreo diferență. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza ce soft ai pe masina, EGR anulat din soft se poate la oricare

nu cred ca ai ce sa faci cu senzor nou, problema pare a fi la DPF

 

trebuie sa iti diagnosticheze masina cineva priceput din zona ta .. ia legatura cu colegul Eexcalade

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!