Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Parerea mea, ca a cam trecut vremea lui.

Nu pot sa zic, fara sa testez masina, ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda… ma pun sa il demontez si il trimit la curatat :pirat: 
o curatare m-a tinut cam 40k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat DPF-ul jos… in 3 ore (prima data) :))

 

Dupa ce ajunge de la curatare ar trebui sa schimb si senzorul de presiune diferentiala? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia care la spala, asa recomanda.

Eu zic ca, daca ai offset mic, lasa.l, ii faci setare si adaptare, oil ash, si viata lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma gandesc sa il trimit la curatat unde a mai fost trimis odata, in Odorheiul Secuiesc. Am fost multumit de DPF cand a venit inapoi. Am facut resetare, senzor presiune nou si toate bune, de ce nu ar mai merge odata sa fac asta?

Tubina e reconditionat se anul trecut, se stricase partial din cauza filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


in trecut operati am facut-o la un mecanic, de data asta am zis sa o fac eu :icon_cool:
 

Ma puteti ajuta va rog cu detalile despre ce anume trebuie sa resetez cand imi vine DPF-ul curat? Nu stiu exact pe unde cu vcds, in grupul engine dar ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mașina în cauza Audi a4 b8 2010 2.0t di caga, ce parere aveti de valorile astea? Ms mult 

IMG_20221206_184557_edit_5674452434029.jpg

Modificat de koma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi spuneti si mie cum fac adaptare G450 daca am Coding II inactiv? Oil ash am reusit sa-l resetez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, silvi70 said:

 este soft dieselgate?

DA, inclusiv 9977 si la unele motorizari 9979.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Masina in cauza este un golf 6 2.0 tdi. Eram curios cum sta cu dpf ul, n am avut niciodata probleme, eram doar curios de valori. Dupa cateva cautari nu stiu  exact care sunt valorile normale. Ce mi puteti spune?  Regenerarea se face intre 350-500km. Vara prind ajung si pe la 800+km pentru ca am multe drumuri pe exterior (fie asta fie nu simt eu cand se regenereaza)

A836E6DB-9732-4471-816E-BFA0A6130BFB.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristi320diesel

Salutare, dețin o Skoda superb 2.0 tdi, cod motor DFGA an 2017 daca se poate o interpretare la aceaste eroari ale senzorului de presiune diferențială (31489 și 31490). Și o interpretare a valorilor măsurate pe dpf, va multumesc!IMG_20221220_204820.thumb.jpg.8069d385e36e0514fba8b10b9e490b63.jpgIMG_20221220_204750.thumb.jpg.d11b5ded6cffe4a6be25e0bbee9222f0.jpg

IMG_20221220_214255.jpg

Modificat de Cristi320diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Aceste sunt valorile de pe senzor cu contactul pus

IMG_20221220_215511.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Mâine îl schimb, iar noul senzor trebuie adaptat cu vcds-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Care din cele 3 valori este de urmarit? Astea sunt cu contactul pus (motor oprit).

Merci!

04335EAB-A4B7-4A86-A990-0520A3F3481B.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actualizare:

 

Am montat DPF-ul curatit (a doua oara), schimbat senzorul de presiune, resetat valori filtru si adaptat senzor plus o regenerare din soft.

 

intrebare: cu motorul oprit presiunea diferentiala este 0, e ok, dar cu motorul cald pornit se invarte pe la 8mbar, imi pare un pic cam mare, am dreptate?

 

am iesit la un drum si dupa 50 km mixt incarcarea la filtru deja e 20%, cum puii mei, adica cand ajunge la 100km iar face regenerare ? (Singura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti, maxim 5 mbar, la 2000 rot/min maxim 50mbar, cam astea sunt presiuni obisnuite la un DPF sanatos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Dan.MDLL said:

am iesit la un drum si dupa 50 km mixt incarcarea la filtru deja e 20%, cum puii mei, adica cand ajunge la 100km iar face regenerare ? (Singura)

Daca la 50km ai incarcare 20%, aia inseamna ca 100% incarcare va fi pe la 250km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era mai bine sa cauti un dpf sh de pe masina cu km mai putini.

 Greu, dar se gasesc.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, acidone77 a scris:

Daca la 50km ai incarcare 20%, aia inseamna ca 100% incarcare va fi pe la 250km :)

Pai da, dar la 40% incepe regenerarea automata, deci nu cred ca e corect ce spui.

in plus daca nu reuseste regenerarea pana pe la 45% se aprinde si check engine

în urmă cu 3 ore, powershot a scris:

Cred ca era mai bine sa cauti un dpf sh de pe masina cu km mai putini.

 Greu, dar se gasesc.

De unde pot sa stiu cati km are un dpf? Crezi ca mai sunt oameni in ziua de astazi care spun adevarul.. vise

în urmă cu 13 ore, andrei_221 a scris:

la relanti, maxim 5 mbar, la 2000 rot/min maxim 50mbar, cam astea sunt presiuni obisnuite la un DPF sanatos

VCDS zice ca maxim 7mbar

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ma tine pana anul viitor pe vremea asta e bine, am in plan sa iau unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!