Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ai un senzor de temp care trimite la ecu o temp eronata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Dacă ai o regenerare neterminată, pleacă aproape imediat regenerarea, chiar dacă motorul nu a ajuns la o temperatură ridicată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Poate se mai loveste si altcineva de problema mea. Am rezolvat-o.

 

Am schimbat racitorul de gaze si totul functioneaza impecabil.

 

Numai bine,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

 

ce pot face daca am regenerarile la 270km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata admisie, egr, racitor, clapete, termostatul sa fie ok, senz temp, drumuri exterioare, injectoare bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, dvidoe said:

 

Salut,

 

ce pot face daca am regenerarile la 270km ?

In oras, in extraurban? Da ne mai multe detalii despre masina, an, km, modalitate de utilizare zilnica, eventuale probleme..

Daca faci doar oras in cei 270km e ok, daca sunt doar extraurban nu e ok.

Detaliile sunt importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Modelul B7 Highline 170cp

Zilnic in Bucuresti, casa-serviciu-serviciu-casa (20km/zi). In weekend ce o mai scot la drum, cand si cand, nu mereu.

An 2013

181k km

80 km/ saptamana

Singura eroare pe tester este cea de la capacul de la rezervor -> dupa inchiderea din telecomanda, tot se poate deschide capacul (irelevant in situatia de fata)

 

Acum 2 saptamani mi s-a aprins martorul de DPF in bord (nu mai patisem pana atunci), am citit in carte ca nivelul de particule de funingine este prea mare in DPF, motiv pentru care masina intrase in regenerare fortata.

 

Am mers cu minim 70km/h in treapta a 4-a conform recomandarilor din carte (am mers cu 100-110km/h in treapta a 4-a) timp de vreo 15 minute si s-a stins. Am mai mers suplimentar inca 20 min ca sa fiu sigur ca se curata bine (nu stiu daca am procedat bine, dar asa am simtit pe moment):)

 

Regenerarile se fac la 270km de dinainte de problema cu martorul DPF.

 

Modificat de dvidoe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum folosesti masina, dpmdv cei 270km intre regenerari sunt decenti, avand in vedere distantele scurte si traficul din Bucuresti.

Ideea e sa incerci sa urmaresti regenerarile si sa incerci sa le termini.

La cateva regenerari ratate/intrerupte/nefinalizate, se aprinde in bord martorul dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru informatii!

 

O sa incerc pe cat posibil sambata si duminica sa mai vizitez Pitesti/Ploiesti ca s-o mai alerg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup,

Recomanda cineva asa ceva ? DPF-ul meu aparent e mort (cica exista un strat de ceva cu ce e acoperita ceramica, care ajuta sa ajunga la temperaturile necesare pt regenerare, si la mine acel strat e dus), si inca nu sunt convins ca as vrea sa il anulez, iar unul nou la reprezentanta e 3000e.

Multumesc!
image.thumb.png.298fc2d91bab1a9ca140ddcf3eb90a28.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a zis unu din electricieni. Prin faptul ca:dpf curatat, nu e spart nu e topit, racitor de egr schimbat, senzorii toti ok, dar masina cand ajunge aproape de temperatura de regenerare "crapa". Habar nu am de ce, si nici un mecanic/electrician nu a fost in stare sa diagnostizeze...toti ca e dpf-ul dus si ca sa iau altu sau anulat...nu mai stiu de capu meu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înseamnă "crapă" ?

Nu pornește regenerarea?

Ai verificat cu VCDS ca să vezi valorile legate de DPF ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Crapa" in ideea in care am inteles ca efectiv nu ajunge la twmperatura necesara, si se opreste din a incerca sa regenereze. Problema e ca la mine sunt niste chestii ciudate, toba e neagra pe evacuare, dar dpf-ul nu e fisurat/spart/topit. La ultima curatare, dpf-ul era plin doar de funingine, iar racitorul de egr pe care l-am schimbat, era tot negru, nu negru+alb cum m-as finasteptat din ce am vazut pe net.

Dpf curatat, racitor schimbat, dar tot nu ajunge la temp de regenerare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu ai nici o problema cu termostatele de nu ajunge masina la temperaturile necesare? Din ce stiam pe audi parca sunt 2 termostate, s-a verificat temperatura pe ele? daca ai probleme cu ele sa nu tina motorul mai rece decat trebuie si sa influenteze si regenerarea! Este doar o idee, nu sunt mecanic dar am avut o situatie de genul la masina tatalui meu un renault si tot asa a aprins martorul de filtru, teava nu era afumata sau ceva de genul dar masina nu isi mai facea regenerare. Problema a fost termostatul care era pe deschis blocat si masina nu se incalzea normal, acul nu prea ajungea la 90 grade sau daca ajungea temperatura pe tester era mult mai jos. Dupa schimbare termostat totul a revenit la normal.

 

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera ca DPF-ul nu ajunge la temp necesara pentru o regenerare eficienta, aprox 600 de grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca nu ajunge dpf la temperatura necesara pentru regenerare, am crezut ca partea de termostat si temperatura motor influenteaza si ele cresterea in temperatura a dpf-ului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă toba e neagră pe evacuare și are strat de funingine destul de consistent, eu nu cred că DPF-ul este ok...

 

De unde știi că nu este fisurat/spart/topit, după cum ai spus ?

Iarăși întreb: s-au verificat valorile legate de DPF cu VCDS ?

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, gabriel88 said:

Am inteles ca nu ajunge dpf la temperatura necesara pentru regenerare, am crezut ca partea de termostat si temperatura motor influenteaza si ele cresterea in temperatura a dpf-ului. 

 

Nu prea din moment ce cresterea temperaturii in DPF se bazeaza pe postinjectii si pe arderea carburantului astfel injectat in gazele de esapament in catalizator.  

 

Teoretic si chiar practic nu prea vad cu ai finala neagra daca DPF-ul e in regula. Din ce descrii tu, pare ca ai DFP-ul "terminat" + o alta problema ca a dus la moartea DPF-ului in primul rand.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un VW Tiguan, cod motor CFFB, an 2010 si am probleme cu regenerarile foarte dese, insemnand o regenerare / saptamana / 100 km (urmarit pe trip).

Masina este folosita preponderent in oras, am schimbat EGR-ul in martie anul acesta, din cauza erorilor.

Totul ok pana la inceputul lunii noiembrie cand s-a inlocuit din nou (pe garantie), insa masina in continuare isi face regenerarea pe saptamana.

 

Indicatia mecanicului ar fi sa curat filtrul de particule, insa nu sunt convins ca asta va rezolva problema.

Poate ma puteti ajuta voi cu o parere.

 

Mutumesc.

 

 

IMG_4147.jpg

IMG_4149.jpg

Modificat de Radu.M
poze ok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AilieseiValentin

Salut colegi,dețin un CBDC și am o problema pe DPF.

La inceput îmi făcea regenerare din 500 în 500 după a scăzut și făcea din 250 in 250 și acuma din 150 în 150,am zis ca poate ii prea înfundat și l-am dus la curățat la DPF Doctor în Iasi.

Influențează cumva softul diesel gate?

Când a început regenerarea aveam VCDS în mana și aveam temperatura undeva pe la 400 de grade și începea sa scadă masa carbonica dar nu mi-a dus-o pana la capăt și nici turata nu mai stătea.

Nu am nici o eroare pe motor sau pe alte module. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,sunt detinator de leon 1p1 din 2011 2.0 tdi 170cp CFJA.acum aprox 10k-15k am inlocuit egr ul cu unul nou marca Hilti Germany iar acum cateva zile mi s a aprins siguranta in bord.Am pus tester vcds si imi da eroare pe egr;problema este ca a disparut ,masina si a revenit iar azi la cateva ore de la o regenerare a aparut din nou.Imi trage aer fals de ceva timp pe undeva si nu am reusit sa gasesc pe unde(doar cand intra turbina).Este posibil sa nu fie egr ul defect ci sa fie de la dpf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează exact erorile apărute.

EGR se pune doar OE ca să nu fie probleme.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!