Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, nicusan said:

Nu cumva la prima generație ia ca reper presiunea atmosferică și la a doua este senzor separat?

Nu știu dacă se potrivesc.

La a doua generație, furtunul care la prima gen este conectat la iesire din filtru, este lasat in gol (are 5cm). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El nu spune că prima generație are țeavă+ furtun până la senzor, al doilea? Nu are. Știu că al doilea furtun de la singurul senzor de presiune diferențială este liber, la prima generație desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
 

Din datele astea se poate trage o concluzie pertinenta asupra stării dpf? Nu mă pricep sa interpretez valorile.
 

Inafara de ultima regenerare scrisă acolo, cealaltă a făcut-o la 600km iar tipsurile nu au gram de negreală.
 

Mă supără totuși procentul ăla dat...

87E966B0-9FDD-4969-94A4-C129E8E46B4C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, UNHleaSHD a scris:

ce e ala nivel de dilutie?

Adica cand ajunge la un prag mai mare de cel de ulei maxim, sa se schimbe uleiul pentru ca e prea contaminat cu motorina. Apropo, e bine sa il las asa pe maxim ? Cam in cat timp se contamineaza cu motorina daca dpf-ul se regenereaza cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare regenerare, ceva motorina tot scapa in baia de ulei.
De aia e indicat sa faceti schimburile de ulei cat mai des, 10k km, maxim 15k km...

Nivelul poate fi constant in baie si dupa 10/15k km, dar poate insemna ca si uleiul care e consumat e inlocuit de motorina.

De aia e bine de urmarit regenerarile si incercat a fi facute/duse la bun sfarsit in conditii cat mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sch ulei la 7000km, care au reg mai dese, 150... 200km si un kilometraj mai mare.

 Uleiul se dilueaza cu motorina oricum, va dati seama ca presiunea de ulei are de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se recomanda folosirea de aditivi in motorina pentru curatarea DPF? Ajuta, sau poate sa faca rau motoarelor?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivii sint buni sa curete injectoarele,pompa,probabil si altele,dar intr-un fap lasa multa cenusa,adica ce rezulta din curatarea celorlalte lucruri.

IMG-20221031-WA0001.jpeg

IMG-20221031-WA0003.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este ok valorea cu minus la soot mass measured imediat după regenerare? În timpul mersului mai ales în oraș am observat că soot mass measured urcă mult mai repede decât soot mass calculated. După regenerare presiunea diferentială este 5.

Screenshot_20221103-082753_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pres dif cu contactul pus.

Vad acolo un -3.

E bine soot mass measured cu minus cat de mult dupa regenerare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie dupa fiecare regenerare SMM in coboara pana la FIX -11,82.

Passat BITDI CUAA MY2016 173xxx km. Masina e si resoftata de mai bine de 110k km.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, powershot said:

Verifica pres dif cu contactul pus.

Vad acolo un -3.

E bine soot mass measured cu minus cat de mult dupa regenerare.

 

Pres dif stă câteva secunde după care arată 0 și nu se mai modifică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine, smm ramane la -11.83 , aceeasi motorizare ,Cuua. in schimb eu nu am avut niciodată presiunea sub 12 la ralanti, chiar si dupa regenrare. 

 

IMG-20221103-WA0068.jpg

Modificat de MCG123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, MCG123 said:

La fel si la mine, smm ramane la -11.83 , aceeasi motorizare ,Cuua. in schimb eu nu am avut niciodată presiunea sub 12 la ralanti, chiar si dupa regenrare. 

 

IMG-20221103-WA0068.jpg

Eu am aceeași valoare la oil ash ca tine dar km sunt 234000. Câți km faci în medie între regenerări?

Modificat de pault83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eu merg f mult in oras si isi face regenrarea intre 150-170 km,  extern dupa 500, am atins chiar si 600 km intre regnerari.

IMG-20221103-WA0080.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce soft ai ? @MCG123

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, MCG123 said:

Din pacate eu merg f mult in oras si isi face regenrarea intre 150-170 km,  extern dupa 500, am atins chiar si 600 km intre regnerari.

IMG-20221103-WA0080.jpg

Mie în schimb nu îmi arata procentajul la egr, iar mai mult de 200 de km nu fac între regenerări la un regim urban extraurban de 50%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, opleistul23 said:

ce soft ai ? @MCG123

Habar nu am. Daca imi zici unde sa verific o sa ma uit si iti zic:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, MCG123 said:

Din pacate eu merg f mult in oras si isi face regenrarea intre 150-170 km,  extern dupa 500, am atins chiar si 600 km intre regnerari.

IMG-20221103-WA0080.jpg

^scrie in screen shoot-ul de mai sus - "5164"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MCG123 vad ca avem aceeasi motorizare

La 145k km ai incarcare 52,8, eu la 173k km am 58.6. La mine regenereaza cam la 350km aprox, poate spre 400km daca ma invat mai mult pe centura/expres. Doar oras si la mine regenereaza cam la 200, maxim 250km.

@pault83 diferenta intre motoare e mare ( 2.0TDI 150cp si 2.0 TDI BITURBO cod CUAA ), la fel si gestiunea incarcarii/regenerarii. Nu se pot compara direct incarcarile si km intre regenerari :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

De curand am descoperit aceasta discutie legata de dpf si regenerarile noii generatii de motor EA288.

Intrebarea mea este daca sunt posesori de EA288 care adauga ulei 2T in rezervor pentru prevenirea problemelor care pot aparea pe partea de injectie si o ardere/combustie cat mai buna? Nu as vrea sa fiu luat peste picior, va sunt recunoscator pentru orice sfat pro/contra!

 

O zi placuta!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am folosit mult timp.

Caut un ulei 2T jaso cod, parca,  care lasa reziduri de cenusa f mici, arde aproape complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, powershot said:

Si eu am folosit mult timp.

Caut un ulei 2T jaso cod, parca,  care lasa reziduri de cenusa f mici, arde aproape complet.

 

Cel mai recent standard al uleiul 2t este JASO FD ce arde complet si are in compozitie detergenti de curatire, nu am reusit sa gasesc daca uleiurile 2t de la Motul contin sau nu zinc, ce ar fi destul de rau, deoarece nu arde si va ramane pe supape, in dpf ... s.a.m.d

Le am scris celor de la Motul inca astept raspuns.

 

In ce motorizare ai folosit, intreb deoarece dpf ul la euro 6 este foarte restrictiv din pacate fata de euro 5? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati wolf synt2t. Nemtii am vazut ca folosesc Monzol, dar nu se gaseste la noi in tara. Poti incerca liqui moly diesel schmer, creste lubricitatea motorinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, RAZVANRAS a scris:

 

Cel mai recent standard al uleiul 2t este JASO FD ce arde complet si are in compozitie detergenti de curatire, nu am reusit sa gasesc daca uleiurile 2t de la Motul contin sau nu zinc, ce ar fi destul de rau, deoarece nu arde si va ramane pe supape, in dpf ... s.a.m.d

Le am scris celor de la Motul inca astept raspuns.

 

In ce motorizare ai folosit, intreb deoarece dpf ul la euro 6 este foarte restrictiv din pacate fata de euro 5? 

Am folosit  2T Wolf la 1.6 tdi, Golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!