Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Totusi de ce are cu minus presiune ? Cum se formeaza depresiunea acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@opleistul23 practic nu este depresiune, doar ca,  fie senzorul este foarte putin decalibrat incat sa arate o presiune negativa, fie voltajul care ajunge la senzor este foarte putin sub 5V. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut! Am rugămintea dacă mă puteți ajuta cu o părere despre starea filtrului de particule. Mașina este o Skoda Superb 2010, 2.0 tdi , 170 cp, cod motor CBBB cu 260.000 km în bord. 

312462075_683455429883528_5933355769537827741_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cenusa de ulei perfect regulamanetara (1 ml la fiecare 1600 km) - estimata de ECU

Vw zice ca la 175 ml sa dam 2000 euro pe un DPF nou... dar mai merge mult si bine... cel putin inca 200.000 km

 

in rest ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi,

 

O3, 4x4, manuala, 2.0, cod CRMB, masina la 175k (2016, euro 6)

Long story short: masina isi facea regenerari la 100-150 km, injectoare, egr verificate la Skoda, sunt OK.

L-am dus filtrul la curatat, dupa ce am montat filtrul regenerarile s-au facut la ~300 km in afara.

 

Foarte ciudat ca la 130 km/h cu tempomat pe autostrada, masina intrase in regenerare pasiva (se vede pe poze) si tot mi s-a crescut soot mass measured (DPF load % to regen) - asta nu mi se pare normal, cineva care s-a mai dat de problema asta? 


Banuiesc ca injectorul 4 e pe duca (ultima poza) dar e tot in parametri

 

Orice sfat e binevenit

1.png

2.png

inj.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/24/2022 at 4:13 PM, pault83 said:

Salut, offsetul de la senzorul de presiune diferentială e ok? Poate avea legătură cu regenerari mai dese? Aceeași valoare arată cu motorul pornit sau oprit.

Screenshot_20221024-160624.jpg

Ieri în timpul regenerării la offset arăta -2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, corecții injectoare în mers. O părere dacă se poate?

Screenshot_20221027-130346.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bune, în mers și la cald, dar verificarea nu se face pe loc, la rece și fără consumatori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, nicusan said:

Foarte bune, în mers și la cald, dar verificarea nu se face pe loc, la rece și fără consumatori?

Salut, la rece sunt și mai aproape de 0.

Modificat de pault83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.10.2022 at 13:05, powershot said:

Urmareste atent cateva regenerari, nu opri motorul pana nu termina regenerarea, fa si trasee mai lungi sa stea in temperatura corecta.

Foloseste

 

 

 

 

 

 

 

(apk vag dpf)  cum te conectezi cu ea la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un obd konnwey. Gasesti pe ali sau olx.

Asa arata valorile.la.mine in regenerare pe autostrada.

 

Screenshot_20221028_114034_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20221028_112613_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu formula masei de cenusa? Am fost la spalat filtrul si cei de acolo mi-au pus 0 la oil ash ca si cum ar fi un filtru nou, dar am inteles ca nu e bine sa iti modifice chiar pe 0 acea valoare. Se calcula in functie de km parca...

Cod motor cfhc

 

Am facut si downgrade de la dieselgate si mi s-au pierdut configurarile cred, nu stiu cum le readuc la viata.

Am salvat un log inainte si unul dupa.

Nu imi mai arata consumul din maneta, nu merge clima, nu merg senzorii de parcare...

CFHC_Pre_Dieselgate6679.txt CFHC_9979Dieselgate.txt

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba softul dieselgate cu faptul ca nu mai functioneaza anumite lucruri..... decat daca sint probleme in ecu, in urma resoftarii necorespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerc sa ii pun un soft mai nou, dar inainte de dieselgate ? Sau sa ma apuc sa codez manual,ce e de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, am doi senzori de presiune cu același cod pe motor. Dacă îi inversez între ei sar putea modifica intervalul de km între regenerari? Asta ar însemna că unul să fie dereglat?

Atașez și poza cu unul din ei.

20221029_170557.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ecu cu unul din dezmembrari, se pare ca din cauza clonei s-a bulit ecu masinii. Am gasit unul cu un soft vechi, a fost imperecheat IMMO si a pornit, am verificat cu vcds si acum sper sa fi disparut regenerarile la 200 km. Apropo, masa cenusei o am 0 litrii, am incercat cu vcds sa o modific, dar primesc eroare. " Modulul refuza trimiterea cod seed!"" sau Eroare:Serviciul nu este suportat in sesiunea activa.

 

Singurele erori rămase pe module sunt:

Adresa 17: Instrumente bord (J285)       Eticheta:| ROJ\5K0-920-xxx-17.clb-SRI1
   Numãr VAG SW: 5K0 920 861 A    HW: 5K0 920 861 A
   Component: KOMBI         H21 0204  
   Revizie: X0021007    Numãr serial:               
   Codare: 17FF3A
   Atelier: WSC 12345 123 61029
   Pachet ASAM: EV_KombiUDSMM9RM10 A04203
   ROD: EV_KombiUDSMM9RM10_A04_VW36.rod
   VCID: 2B55B1AD4205371250-807E

1 cod a gãsit:
13648640 - Limitare de funcþionare -cauza 
          U1111 00 [009] - lipsã mesaj
          [Proprietate nouã! Date extinse coduri UDS sunt suportate numai de gener. nouã de interfeþe]
          Confirmat - Testat de la ºtergere de memorie
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 6
                    Frecvenþa defect: 11
                    Resetare contor: 191
                    

 

Adresa 19: Poarta CAN  (J533)       Eticheta:. ROJ\7N0-907-530-V2.clb
   Numãr VAG SW: 7N0 907 530 C    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway H37 0614  
   Revizie:   H37       Numãr serial: 15021101210101
   Codare: 352006
   Atelier: WSC 12345 123 61029
   VCID: 306FA6C1632354CA65-8064

2  coduri de defecte:
01044 - Modul de comanda: codare incorectã 
            000 - -
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecvenþa defect: 83
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 259257 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2022.10.23
                    timp: 09:00:42

02874 - Modul comandã 2 pentru confort -J773- 
            004 - lipsã semnal/nu comunicã
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenþa defect: 1
                    Resetare contor: 191
Nu erau cu ecu masinii.

Ce am mai observat, nu mai pot accesa canalul 61- regulator baterie

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/29/2022 at 8:13 PM, pault83 said:

Bună seara, am doi senzori de presiune cu același cod pe motor. Dacă îi inversez între ei sar putea modifica intervalul de km între regenerari? Asta ar însemna că unul să fie dereglat?

Atașez și poza cu unul din ei.

20221029_170557.jpg

Schimba-i pe amandoi, ca asa se strica pe la 200kkm... Daca vrei sa ii scoti, mare grija ca se rupe teava senzorului si ramane in furtun. E copt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei  are au experimentat,  ce parere aveti, se potrivește DPF-ul de pe motoarele din prima generație CR adica Cele puse pe A4-A5 2.0 CAGx/CAHx, pe motoarele din a doua generație CJCx/CGLx? Fizic arata la fel cu excepția ca prima generatie are țeavă pt conectare la senzorul de presiune si la iesire din filtru, iar a doua isi ia ca referință presiunea atmosferica. 

Screenshot_20221031_102613.jpg

Screenshot_20221031_102710.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal nivelul acesta? Nivelul de dilutie pana unde este marcat ? Pana la bulbii aceia ?

313474986_1316020002542316_5793140787727154568_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, opleistul23 said:

E normal nivelul acesta? Nivelul de dilutie pana unde este marcat ? Pana la bulbii aceia ?

313474986_1316020002542316_5793140787727154568_n.jpg

ce e ala nivel de dilutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, DeViAnS a scris:

Pentru cei  are au experimentat,  ce parere aveti, se potrivește DPF-ul de pe motoarele din prima generație CR adica Cele puse pe A4-A5 2.0 CAGx/CAHx, pe motoarele din a doua generație CJCx/CGLx? Fizic arata la fel cu excepția ca prima generatie are țeavă pt conectare la senzorul de presiune si la iesire din filtru, iar a doua isi ia ca referință presiunea atmosferica. 

Screenshot_20221031_102613.jpg

Screenshot_20221031_102710.jpg

Nu cumva la prima generație ia ca reper presiunea atmosferică și la a doua este senzor separat?

Nu știu dacă se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!