Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@Deadly "in parametrii" a spus mecanicul, dar maine aduc masina acasa, si ii voi face o poza la esapament. Iar da, DPF-ul nu isi mai face treaba de vreo 3 luni, pentru ca nu e in stare sa intre in regenerare, de acolo a pornit toata problematica, din luna Mai, iar de atunci tot prin service-uri, pana am ajuns la curatarea dpf-uli prin scoaterea ceramicii din DPF (deci nu prin presiune in tot subansamblu), apoi verificari de senzori.

@vlahdacoroman La ce anume te referi cand zici ca ai vorbit degeaba si tot degeaba ai verificat TPI-urile pe baza seriei VIN

Modificat de N3astY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La mine este ruginita cand merg prin oras, la drum lung se curata (dispare) arata mai bine.

20180613_084721 (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa trebuie să arate. Din păcate cred, de fapt sunt convins, că am filtrul puțin găurit deoarece am țeava puțin afumată. Nu a fost așa acum aproape 5 ani când am cumpărat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine asa, anii au trecut, km au crescut, nu ajuta cu nimic daca evacuarea e perfect curata.

  Un dpf putin topit, ajuta putin la presiunea diferentiala, regenerari mai rare.

Fumul se spala, daca sint oameni deranjati.

 Romani sintem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.  O părere? Mers mai extern.  Puțină autostradă. Golf 2.0 tdi 14ocp din 2011. Filtru este curățat de vreo 2 ani la Odorheiu Secuiesc 

Screenshot_20220824-073046.png

Screenshot_20220817-130625.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala e ok.

 Deci, apa, paie si bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da din cand in cand eroare pe sonda lambda 1, isi da foarte des regenerare, cam la 100 de km, mai este in parametrii ? Cod motor CFHC 2.0 tdi 103 kw DPF activ, curatat anul trecut la Odorheiul Secuiesc.

301578949_584931593375628_2876234629577337924_n.jpg

301539518_538956094669728_4103882547334064062_n.jpg

301529082_1196051024510990_9095376906707696726_n.jpg

301539012_1043053789737695_4943789104057511877_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea P2196, eu am schimbat sonda lambda (bosch) si am rezolvat defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa avea regenerari dese ? Era permanenta? La mine cand si cand apare pe tester.

Sa fie testerul mai inferior? E vcds cu atmega 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarile sunt la 200...250...rar la 300 km. Defectul aparea la aprox 6 luni si din ce in ce mai des. Aparea in ultimul timp saptamanal. Am schimbat sonda si nu mai apare 2196. Regenerarile cam tot acelasi interval au, asa este softul, 9981. Cu softul original, ajungeam si la 1oookm, dar cand regenera...scotea fum precum vaporul. Upgrade am facut la reprezentanta (cand m-au prins), acum as face downgrade ,dar, pe riscul meu. Upgrade la reprezentanta a fost gratis, dar, daca pun nu stiu ce soft si nu merge ok...ajung iar la reprezentanta si nu va mai fi gratuit nici garantat de wv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa și la mine tot cod motor CFHC.  curățat dpf la Odorheiu Secuiesc.  Regenerare între 200-300 km. Acum am folosit niște pastile care se pun în motorină. https://noxezero.ro/ acestea. Sincer cred că își fac treaba.  Înainte dura foarte mult regenerarea. Până la 1 oră umblam cu ea. Acum maxim 20 de minute și parcă și km intre regenerări sunt mai mulți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Puyacluj said:

 am folosit niște pastile care se pun în motorină

OMG... acum trebuie sa le dam si pastile 😆? Este prima data cand aud de asa ceva. Oare nu este tot un scam precum era Adizol ... zeama aia din Rusia/Ucraina care facea minuni cu doar 3 picaturi la 1 plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soferii profesionisti foloseau pastile de naftalina. Se zicea ca asta curata injectoarele.

La unii, chiar le curata, cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste intrebari.La masina din semnatura mai observ ca atunci cand opresc acasa incepe regenerarea,sta la 1000 rotatii consum de 1,1-1,2 fara ac dar clima pornita,ventilatoarele incep sa mearga se face caldura multa si sunetul devine mai gros.Acum va intreb,e normal ca dupa 30-40 min ea inca e in regenerare? tot timpul asa face,daca o scot la drum lung se face mai repede,dar pe loc stau si 40 min si tot isi face e normal sa stiu si eu? vad ca nu se opreste ma duc o calc si o tin la 2000 rotatii cateva secunde si dupa aceea face un clic motorul se aude mai incet si consumul revine la 0.5 .

Si inca ceva,cand e motorul rece tremura cam mult motorul,dupa un drum lung sau cand isi face regenerare cand e cald motorul,capacul de la motor nu se mai misca deloc, e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa isi modifice comportamentul. Mai departe, depinde si de injectoare,  tampoane, etc....tremuratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu privire la regenerare, de la mine am observat, urmarind parametri din VAGdpf, ca daca stai pe loc, nu se face regenerare. Iti sta activata post-injectia, dar nefiind si in sarcina, nu se produce temperatura pe evacuare suficient de mare incat sa arda funinginea, astfel, la un moment dat, cand scade sub o anumita temperatura, iti opreste regenerarea, insa nu e ca si cum ar fi finalizata. Personal, consider ca mai bine o opresti direct, decat sa mai stai 30 minute cu ea la relanti gandindu-te ca asa o sa salvezi uleiul de contaminare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii recomandau la statul pe loc sa o accelerezi putin, gen 1200-1300 rpm. 

 

        Personal, de cand am luat aplicatia vagdpf cred ca nu am mai facut nicio regenerare pe loc si asta as recomanda oricui. Decat sa o lasi in ralanti, mai bine te mai plimbi putin. Nu stiu cum e la euro 5/4, dar la euro 6 nu stai f mult la regenerari, in general intre 10 si 15 min, mai rar peste 20 min (cand e f aglomerat si nu ai unde sa mergi). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate întâmpla să nu poți să te deplasezi atunci când a început regenerarea chiar dacă este indicat. Totuși, în cazul în care a început de ceva timp, temperatura filtrului depășește 600 de grade și atunci prefer să stau cu motorul pornit și turat puțin, pentru a aduce temperatura de ieșire sub 300 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 7..8 km  regenerarea se inchrie, chiar cu vit awa sau a3a, asta daca nu ai alte prbl.

Incercati pe cat posibil, nu stati pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 7 8 km in conditii ideale... in conditii vitrege am.vazut si 30 40km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 
 

Ce parere aveti de valorile de mai jos? Regenerarile si le face undeva la 200-250 km, mers 50% urban-50% extraurban.

 

Multumesc!

2D767AE7-C4AE-464D-9C1C-17B8AFD527BC.png

24370BDC-7261-4432-94D3-82266C6249CC.png

3B11F3E5-E312-40BE-B6E2-C28C81134002.png

DD1CDDE0-16A2-4A9D-A805-5C496F90EBF2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu valorile mele. Ce parere aveti? Eu nu stiu pragurile maxime admise... o sa mai citesc poate gasesc pe acest topic.

FCBDFDD7-8858-4BCD-867D-66E74C45E72B.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!