Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 3 ore, cxr2test a scris:

Mergi cu DPF la curatat si vezi pe urma, de recomandat la o firma serioasa, sunt multi care curata DPF cu compresor si nu mai seteaza valorile pe masina.

Deci poate fi de la dpf acest fum? ca pe la mecanici mi-au cam tot reparat si tot scoate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, rdm05 said:

Deci poate fi de la dpf acest fum? ca pe la mecanici mi-au cam tot reparat si tot scoate :))

Este o firma in Baciu - Cluj care curata DPF si iti verifica si EGR si Turbina si dau garantie.

 

Partea cu fumul daca sunt probleme de mecanica curatarea de DPF nu e neaparat solutia, poti avea probleme cu injectoare, furtun turbo crepat/fisurat, verificat senzor presiune DPF, verificat turbina, .etc dar pasul 1 e sa mergi sa cureti DPF si sa vezi ce iti spun in service.

 

Demontat+curatat+montat te duce undeva in 400-500 ron aprox. ca sa ai idee de costuri, preturile difera in functie de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... 

Esti departe de un utilizator auto care stie sa gestioneze corect o masina cu dpf. 

Pe acest forum ai ocazia sa inveti tot ce se poate despre un motor cu dpf. Trebuie sa si vrei. 

 

Sfat, Ia un benzinar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. In ultima vreme parca am observat ca face regenerari mai dese masina. In prima instanta am pus OBD Eleven pe masina si mi-a gasit doua coduri de eroare, se vad in poza atasata. Dupa acea am pus si VAG DPF. Acolo parca totul este in ordine. Sunt dupa un drum de 200 km extraurbani, stiu ca a facut o regeneare pe drum, jumatate din acesti km l-am facut pe autostrazi.

Am motive sa fiu ingrijorat? In masina nu mi s-a aprins  niciodata nici un beculet de avarie.

Screenshot_20211101-120832_OBDeleven.jpg

Screenshot_20211101-121528_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

De la un timp am observat ca se fac regenerari tot mai dese, am dat o regenerare fortata in mers din vcds si nu a mai coborata la 0% incarcarea ca acum 2 ani. Am mai dat de 2 ori regenerare fortata si abea atunci a coborat incarcarea la 0%.

Masina este un Golf5 BMN cu 300K.

Mai jos valorile de la DPF ce parere aveti e pe duca?

Screenshot_20211103-140648_Gallery.thumb.jpg.f21c432f615a3190f2cd7bafb9290a2b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ratat o regenerare adica nu am oprit motorul dar s-a facut doar partial eram stationar cu masina nu puteam sa ma pun in miscare si acum se prezinta asa ca in screenshot-ul atasat. Desi incerc sa fac drumuri mai lungi se pare ca nimeresc sa porneasca regenerare in momente mai delicate. Umblu distante scurte si face regenerare la 150-200 km ... desi Oil Ash de 0.13 nu a crescut deloc in ultimele luni de zile (nu umblu prea mult cu masina). Sa incerc din OBDeleven o regenerare fortata sau sa o las asa ?

Screenshot_2021-11-03-09-26-44-729_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o in pace....sa isi faca ea singura. Nu ai de ce sa o fortezi degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. 

Incearca sa faci drumuri mai lungi, motorina extra, nu stationa cand regenereaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 30.04.2019 at 11:28, F l o r i n a scris:

Scrie clar pe wiki ross tech... Sa pornești consumatori, când ii faci regenerare

Screenshot_20190430_112957.jpg

Salut am și eu o întrebare poți să mă ajuți am schimbat senzorul de presiune diferențială și nu merge calibrat îmi arată că cel vechi , valorile pe minus și se regenerează des cam la 200 km ce trebuie făcut 

Vag_DPF_log.txt

Modificat de Nicu1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A incercat sau a reusit cineva sa curete un filtru DPF de cenusa cu substante chimice? Am vazut mai multe produse care sustin ca ar reduce cenusa din DPF.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cenusa nu iese din dpf, doar in sens invers. 

Orice incercare cu soluti minune pe dpf nedemontat, nu fac decat sa cimenteze depunerile din el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in timpul regenerării îmi scoate fum albastru și uneori tremura la relanti . După ce este gata regenerarea nu mai scoate deloc.. din ce cauza ar fi? Am fost la mecanic a zis ca e normal și ca nu am nicio eroare, golf v motor cbdb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Am citit acest articol: http://www.biodieselmagazine.com/articles/2290/understanding-the-post-injection-problem/

 

si parca nu imi prea vine sa cred dar 45% dilutie de motorina in ulei dupa 10.000 mile ? Pai ar trebui conform articolului sa schimbam ulei lau 5000 km max 10.000 km in cel mai rau caz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce crezi ca ar fi rau sa schimbi uleiul la 10000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine face mult oras, are soft dieselgate, nu menajeaza masina cand regenereaza, adica o opreste cand regenereaza, o conduce ca pe Logan benzina, ar fi ok sch uleiul la 7000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Articolul mentionat este datat 2008. Atunci era folosit mult ZDDP ca agent anti-uzura, si care, prin polarizarea excesiva a moleculelor de biodiesel, era vinovat de dilutia uleiului de motor in perioada postinjectiei. Intre timp au fost dezvoltati alti aditivi sintetici care au redus mult acest efect. Sunt alte studii recente care indica pentru motorina B10 o dilutie de maximum 10% la 10.000 km (in cel mai rau caz, adica regeneri foarte dese). In cazul motorinei B10, schimbul de ulei cu aditivi moderni este recomandat sa se faca intre 10.000 si 15.000 km, in functie de frecventa regenerarilor efectuate in acest interval.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, powershot said:

Cine face mult oras, are soft dieselgate, nu menajeaza masina cand regenereaza, adica o opreste cand regenereaza, o conduce ca pe Logan benzina, ar fi ok sch uleiul la 7000km.

 

Eu o sa il fac in jur de 6-7000 km cel mai sigur. Ulei-ul e ieftin in comparatie cu uzura care poate aparea si defectiunile. Stiu ca o sa zica multi ca e exagerat poate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Imi puteti spune daca la un passat b6, 2.0tdi-2007, bmp se poate face regenerarea fortata standing. In VCDS nu apare decat din mers.

Am curatat dpf la un service auto care are o aparatura profesionala cu jet sub presiune, am schimbat senzorul de presiune si senzorii de temperatura de pe turbo si dpf.

Din mers, incepe regenerarea apoi se intrerupe brusc, imi pare o incarcare de 57%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se poate.

Ai initializat valoarea umplerii dpf dupa curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Am si eu o mica problemuta, sper sa ma puteti ajuta/sfatui. Totul a inceput acum 2-3 saptamani.Am fost la service pt o diagnoza ( motivul: mi se parea ca isi face prea des regenerarile), dupa constatare au zis ca dpf ul este f incarcat. am iesit pe autostrada am mers aprox 50 km in 3000rpm, dupa care a doua zi am revenit la service sa i faca si o regenrare fortata. S-a făcut regenrarea fortata dar valorile au ramas acelasi ca in ziua precedenta desi ii facusem si regenerarea pe autostrada si regenerarea fortata.mai precis gradul de incarcare este 42,5 g si ca peste 45g ar trebui schimbat dpf ul sau sa i fac o curatare. Mi am comandat un konwei 902 de pe emag si am inceput de azi sa monitorizez.  Sa mi spuneți va rog daca valorile sunt normale sau chiar trebuie schimbat dpf ul. Multumesc anticipat!

Ps: masina este un passat alltrack 240cp din 2018

Screenshot_20211130_105533_com.applagapp.vagdpf.jpg

Modificat de MCG123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina? Dupa incarcare ar parea undeva la 100 120k km?!

Dpf la bitdi duce fara pb 80g incarcare, si poate urca si peste 100g, daca e intretinuta corect. Adica regenerari facute ok, revizii la 10k  maxim 15k km, ulei de calitate.

Daca mergi doar prin oras, regenereaza cam la 200 250km, mixt 350 400km iar afara... 700 800km... 

Nu vad probleme, dar cam mare incarcarea im 43km... mult oras?

Mai urmareste parametrii si mai da ne detalii... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 129k km. si da, ultimii 43 km sunt numai in bucuresti facuti. Am avut si cateva regenerari intreupte pt ca habar nu aveam cu ce se mananca, dar cu ajutorul vostru am aflat si eu si mi-am instruit si consoarta sa nu mai opresca motorul cand turometerul sta la 1000 la relanti:). Sunt al 2 lea proprietar al masinii , am luat masina acum 8 luni la 119 k km. Din cei 10k km facuti de mine cred ca undeva la 60% sunt facuti in oras. In august am facut revizia( ulei recomandat de producator) + distributia schimbata tot atunci ,124 k km la mometul respectiv. Referitor la revizii le fac anual sau 15k km la repezentata, la fel am facut si cu vechiul passat(b7 tdi, 140 cp, an 2012) la care sincer nu am simtit niciodata regenerarile.  O sa monitorize si revin cu valorile. Saptamana viitoare o sa am un drum extern (aprox 700 km).

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e indicat mult oras, mai ales in necunostinta de functionare dpf.

Bine ca ai inceput sa inveti la timp.

Monitorizeaza dpf, apk vag dpf e f f buna.

Urmareste la drum intins cum lucreaza dpf.

Sa nu te sperii cand vei avea ceva semnale, avertizari audio, sau cand vezi caxse inroseste dpf in apk.

O functionare incorecta a egr.urilor si clapetelor mai poate duce la reg dese.

Ce temp mentine motorul in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!