Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Clar ca da....avand in vedere cenusa afisata de ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guzu.daniel

Buna ziua, 

 

Am si eu o problema cu Skoda Octavia 2 motor 1.6 tdi. Mi-a aparut spira pe bord licarind, a taiat acceleratia, ulterior a aparut martorul motor. Ca eroare pe tester mi-a dat ca este EGR. Am schimbat EGR nou original si erorile nu au disparut. Imi dadea eroare pe valva de la turbo. Am schimbat si pe aceasta si dupa a aparut eroare pe DPF. Am incercat sa ii dau regenerare fortata pe loc si nu pleaca, am incercat din mers si nu pleaca. De o saptamana ma chinui. La regenerarea pe loc am zis ca poate e din cauza franei de mana care nu indica in bord ca e trasa dar din mers de ce nu merge . Am fost la 3 persoane diferite si nu au reusit. Am schimbat senzorul de diferenta de presiune ca cel original arata presiuni de 200-300 si cel nou arata la fel. 

 

Pe tester arata ca este incarcat 35 grame.

 

Ce sa mai fac sau sa incerc >?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 - 300 mbar la ralanti :))?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/23/2021 at 12:21 PM, vics said:

Salut, ce parere aveti despre cantitatea de cenusa(reala cu km?) sau alti parametri, masina este seat toledo 2015 1.6tdi cayc si zice ca are 185k km, mentionez ca presiunea este intre 4 6 la relanti si in mers 20 40. 

Regenerari cam la 200 km 250 km mix

Screenshot_20210521-103944_VAG DPF.jpg

 

Salut din nou, mai revin cu o intrebare, aceasta poza este facuta inainte de spalarea dpf.

Dupa spalqrea dpf, au resetat ceva dupa care am bagat si eu un elm cu vagdpf si carscanner, valoarea de cenusa a ramas aceeasi si ei de fapt au resetat doar shoot ul.

Intrebarea este, pentru o functionare optima, recomandati sa modific valoarea oil ash? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da, daca e filtrul curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

la o diagnoza pe cu totul alta problema, mecanicul mi-a spus ca am particle filter, oil ash volume 189 (mentionez ca am masina la 305.000km, cbab, 2009).
Aveti o recomandare de oameni responsabili care sa faca o curatare termica-pneumatica a filtrului?
(in aria de servicii nu am gasit; google e plin de anunturi, dar... intelegeti)

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.05.2021 at 9:51, adrian001 a scris:

Mai exact e un semn de alarma ca rulajul din bord nu este cel real. Valoarea nu e chiar asa mare, e de masina cu 300 000 km +/- in functie de cum s-a mers cu ea. 

Multumesc pentru răspunsuri @F l o r i n si @adrian001. Am citit km de pe cutie si acolo indica 236k km. Mentionez ca de cand am mașina(3 ani), valoare a ramas aceeasi la volume oil ash - 198ml. Credeti ca ar trebui sa il curăț sau sa mai merg cu el asa in continuare? Nu mi s-a aprins niciodata martorul de dpf. Masina a avut dieselgate dar de aproximativ 1 an am renunțat la el si am pus softul de fabrica. Inainte isi facea si la 80 de km(mers in oras) regenerari iar acum isi face cam la 250 km(preponderent oras) iar in afara la aprox 400km. Numai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa.l asa.

la curatat, e loterie. 
daca tot nu face prbl, mergi in continuare.

 

daca il cureti, si nu iese ok, ai nevoie de alt dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

        Cam asa arata filtrul meu la 162 k pe un 1.6 tdi CXXB. Am inceput sa fac un tabel de referinta pentru monitorizarea filtrului.

 

        Se pare cam am regenerari chiar si sub 200 km, masina merge app exclusiv Bucuresti de la 150 k, cand a ajuns la mine 😬.

 

         Incarcarea pare ok, sper sa nu ratez regenerari. Totodata sunt convins ca sunt km reali 😅 (citind cam ce valori au altii).

 

        O parere ?

 

        Ar trebui sa imi schimb stilul de mers ? (stiu ca diesel nu e facut pt Bucuresti cu drumuri scurte)

 

        Screenshot_20210605_203119_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.d6815469d61bac8bc0cd3afe0c100571.jpg

 

         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca e generatia 2 de tdi cr si faci mult oras e ok.

km putini intre reg, e adevarat.

 

macar odata pe sapt fa un drum mai lung. Nu merge sub 2000 ture. 
 

in rest, drumuri bune sa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un golf 6-2013 2.0tdi. 280k .Ma ajutati cu un raspuns? Cand face regenerarea tot timpul se opreste la 25%, aveti idee din ce cauza? Sau e ceva normal? Multumesc

20210612_143733.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot Multumesc de info. Asemeni si tie 😊

 

@Dragosvd La fel face si la mine. Cam la 25 % sau in jur de 6 gr soot mass. Inca n-am reusit sa vad la ce procent incepe regenerarea ( la tine vad ca la 76% incepe regenera de 10 min, scuze :)) ). La 100% ar trebui sa aiba 24 gr.

 

image.thumb.png.6279381fa9cfc41fe365f086a898f2e2.png

Modificat de Adria_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La 100% are 24 g. Ce nu inteleg,de ce  nu coboara pana la 0% ...asa e normal sa se opreasca la 25%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza conditile de drum, viteza, turatie, sarcina, cum franezi.

daca te prinde reg pe autostrada si mergi in forta, fara decelerari , ai sanse sa ajungi la 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de starea filtrului si a celorlalte componente din sistem, motor, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salut, am 226k km, am mers foarte puțini kilometri în ultimul an.

Mi-am luat în sfârșit azi un Obdeleven și m-am uitat la niște date.

Se aude un dârdâit dubios de sub motor, a apărut ultima oară când a degenerat, sună ca și cum ar scăpa gaze pe undeva.

Nu am erori pe Engine.

Presiunea diferențială variază în continuu.

 

Screenshot_2021-06-15-17-56-39-568_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2021-06-15-17-56-33-825_com.voltasit.obdeleven.jpg

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o setare de baza pe G450 sau alt senzor de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Nu cred că pot face cu Obdeleven.

Pot să mai culeg niște Live data mâine dacă îmi spuneți ce câmpuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai adaptari si setari de baza si la obd11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Ieri l-am luat, e versiunea cea mai ieftină, nu m-aș apuca să fac experimente pe ele dacă nu e nevoie.

Tocmai ptr asta l-am luat să mai văd ce face DPFul și injectoarele cât de ok sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ca și foarte mulți colegi, sunt nou în materie de TDI, și deși momentan nu am nicio problemă, cel puțin, nu semnalată, îmi fac oarecum griji pentru acest dpf

Dețin o Octavia 2 rs din 2012, motorul de 170 Cp, și atașez mai jos o fotografie la o scanare cu vcds,făcută în relanti, cu motorul relativ cald, și poate cineva în măsură.. sa ma tragă sau nu de urechi. Mulțumesc anticipat 

Ca un post scriptum, mașina are pe vcds și în bord 232.000, iar pe dsg 240.000.Nu știu, și nu mai contează acum cât de reali sunt, e la mine și trebuie sa o întrețin corespunzător. 

IMG_20210616_185214.jpg

Modificat de S3rG3nt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Imi poata interpreta cineva aceste valori pentru un B6 din 2008 cu 246.000 km? Credeti ca se impune curatarea filtrului de particule?

Diagnoza a fost facuta cu motorul la relanti. Mentionez ca masina merge impecabil si nu scoate fum.

 

photo_2021-06-16_18-18-45.jpg

Modificat de Xgabriel1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu. Doar ca nu o sa isi mai faca singur regenerari, etc....atunci da. Doar monitorizare, ulei bun, carburant bun, sa o lasi sa finalizeze regenerarile pana la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea
On 6/15/2021 at 10:30 PM, powershot said:

Incearca o setare de baza pe G450 sau alt senzor de proba.

Totuși este ceva în neregulă, sau de ce să încerc o setare de bază?

Între ce valori trebuie să fie presiunea diferențială la 1.6 TDI CAYC?

Este pe undeva un tabel cu valorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!