Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Pierderi de antigel nu ai deloc ??? Ori răcitorul ori chiulasa 

Acum am văzut că ai schimbat răcitorul la 390 km e ok regenerarea mai las-o așa și urmărește o 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometri ,am specificat si in postarea anterioara,nu stiu daca sunt reali.Am masina de 1 an.Asta seara a mai facut o regenerare la 300 km, iar antigelul este la nivel si nu il mai arunca pe supraplin.Sper ca nu doar pentru ca s-a racit  si afara.

 

Modificat de gessy_70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, doresc un raspuns de la voi legat de regenerarea dfp. detin o Jetta 2013 cod motor cayc 1.6 tdi cu egr anulat din soft(asa am cumparat masina), si constat ca regenerarea o face in jur de250-300 km  la mers in Bucuresti,dar din nefericire nu reuseste sa termine regenerarea la mers exclusiv in oras.trebuie sa ies pe autostradda 30-50 km sa termine actiunea de curatare dpf. aceasta chestie are legatura cu faptul ca are egr off sau nu resuste sa incalzeasca sufiecient de mult dpf in oras , desi stau in trafic si 1h pana ajung la destinatie.

multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e bine ca ai egr off si circuli asa. Daca ai egr-ul off, aceeasi chestie se face si pentru DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat referitor la problema urmatoare. Am observat ca la regenerarea DPF-ului la accelerare scoate fum ,alb zic eu. Doar la regenerare si doar cand incep accelerarea. Daca o turez nu scoate fum.Nu scoate nici la relanti. Este normal? pana acum nu a facut asa ceva  sau nu am observat eu.Regenerarea am vazut ca este undeva intre 250 si 350km , mai mult extraurban.In bord am 175k km. avand in vedere valorile de mai jos, sunt corecti acesti KM? Atasez poza cu valorile obtinute cu motorul pornit, dar nu cald.Masina este cea din semnatura.

pornit.bmp

Modificat de cotet80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In iarna am schimbat EGR, iar inainte mi-a dat de cateva ori fum negru can imi dadea limp. Sunt putin afumate tevile de atunci. Fumul care l.a da ieri era albicios si a dat doar pana s-a facut regenerarea la inceputul unei perioade de accelerare. Incarcare DPF versus km este ok sau nici acest calcul nu este ok?

Modificat de cotet80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa gasesc pe cineva, interfata mea nu-mi permite asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că nu are nimic interfața ta (în afară că nu este originală probabil). Nu ai protocol UDS? Dacă da, verifică în advansed measuring blocks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan nu sunt foarte familiarizat cu interfata, nu o am de foarte mult tim si da, nu este originala. nu reusesc sa accesez informatiile conform indicatiilor tele. atasez ce imi arata mie. Trebuie sa ma duc in alta parte sa accesesz altceva?

poza.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, powershot a scris:

Dan Sandu, ai soft dieselgate ?

salut powershot, softul cred ca este dieselgate. black_fn poti sa detaliezi de ce ar trebui facut si dpf off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt nici pe departe specialist, așa cum sunt câțiva dintre membrii forumului, eu caut tot ce scrie despre dpf și temperatura motorului, care trebuie să fie cald. Fum alb iese și de la mine în primele momente ale regenerării, regenerare care se face între 180 și 550 km. După cum s-a vorbit pe aici, este indicată o interfață obd și softul vagdpf, dacă suportă motorizarea ta. Trebuie să cunoști când ești în regenerare pentru a nu o întrerupe mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Sandu Am inteles ca daca ai egr-ul off, se infunda mai repede dpf-ul. In majoritatea cazurilor daca ajungi la procedura de anulare, atunci o faci pentru egr si dpf

Modificat de black_fn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveți o explicație pt diferența din imagine? 

2 poze făcute după ce s-a terminat regenerarea, una cu soft dieselgate și cealaltă fără. 

PhotoGrid_1570280351441.thumb.jpg.f840f9653d8138f6c1d4ca8ca838a925.jpg

Cât am mers cu Dieselgate am observat ca procentul de încărcare / soot mass rămâne cam la fel 23% dar acum cu noul(vechiul) soft a scăzut la 12%.

Legat de încălzirea motorului, am avut regenerare când apa nu era la 90 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Dan Sandu said:

salut powershot, softul cred ca este dieselgate. black_fn poti sa detaliezi de ce ar trebui facut si dpf off?

daca citesti un pic mai in urma gasesti explicat si cum sa verifici daca ai sau nu soft dieselgate, si de ce trebuie facut si dpf off daca ai egr off.

din pacate nu se pot toate repeta la nesfarsit, citeste macar 20 de pagini in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale .. aceeasi chestie am observat si eu. Vezi dupa inca 1.2 regenerari daca se mentine. Oricum.. e fb asa.

Observa acum cu soft orig sa vezi ce repede urca egt.. adica temp in dpf.

Ai ocazia sa o vezi in reg pasiva .. de la 300grade in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că sunt un susținător al softului dieselgate dar mai ales al modului cum îmi funcționează mie motorul. Când începe regenerarea crește rapid temperatura, în câteva minute. Cât privește temperatura de regenerare pasivă, am mers zeci de km la sub 350° și nu am s-a întâmplat nimic. Din câte știu nu sunt singurul la care regenerarea pasivă începe în jurul temperaturii de 350°, cum dealtfel parcă scrie și în cartea mașinii.

Ce a fost interesant la muale, temperatura mică imediat după regenerare cu softul vechi. Nici dpf-ul nu mai era evidențiat cu roșu (în regenerare). Cum este în imaginea cu downgrade, trebuia să fie și cu softul dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot am avut pasive cu dieselgate . spui ca acum se incalzeste mai rapid? 

@nicusan am vazut la 330 grade parca, oricum e bine peste 300. pozele de sus nu sunt facute fix in secunda 0, de aia diferente de temperatura (mai frig afara). DPF nu e rosu pt ca se incheiase curatarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sâmbătă erau aproape 10° și am avut o regenerare (monitorizez la drumuri lungi cu vagdpf) și pot să îți confirm că imediat după ce contorul de km a fost ,,0,, aveam o temperatură de peste 500°, filtrul încă era în regenerare timp de câțiva km. Eram la ieșire din Bacău, deci drum întins. Asta se întâmplă întotdeauna la mine. 

Cât privește temperatura de regenerare pasivă, tot sâmbătă dimineață, la o depășire (am accelerat puternic) a crescut temperatura până la 350° și am avut o regenerare pasivă scurtă. Nu poți menține temperatura ridicată decât în anumite condiții de consum mare (viteză ori urcare pe distanțe mari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe serpentine sau autostrada se mentine reg pasiva cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N am mai scanat demult. Konnwei ala tot n a venit. Am prins un Elm327 cu care m am putut loga. Pareri?

Screenshot_20191007-145956_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram in mers, daca are vreo relevanta. Citirea se face la relanti? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!