Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salutare si buna dimineata

 

Am si eu mare nevoie de ajutor ca nu-i mai dau de capat la PASSAT B6 BMR 170CP; povestea urmatoarea:

- am pus DPF la loc, marca JMJ nou nout; 

- schimbat sonde de temperatura si la intrare si la iesirea din DPF

- schimbat G450 nou nout si adaptat

- resoftata masina cu softul original de la VW

Problema este ca isi face regenerarea la 70-80 KM indiferent ca merg in oras sau pe autostrada, verificat pe VCDS si nu stiu ca sa-i mai fac ...... am mare nevoie de ajutor ca nu-i dau de cap

Atasez si niste capturi din VCDS printre care si cea cu bordul in timpul unei regenerari chiar atunci in curs de desfasurare sa vedeti cum sta consumul, turatia ..... cred ca ceva nu-i in regula undeva dar nu stiu unde.

 

Va multumesc

 

IMG_20190807_071559.jpg

IMG_20190807_071628.jpg

IMG_20190807_071531.jpg

IMG_20190807_071513.jpg

IMG_20190807_065729.jpg

IMG_20190807_071432.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

67-73 in prima poza

68 in a doua poza

IMG_20190807_071458.jpg

IMG_20190807_071559.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in nici-una din pozele tale de mai sus nu este regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

campul 2 din 073 nu este distanta parcursa de la regenerare?

de abia ajunsesem la servici cand am pus VCDS-ul

poza cu 073 de ieri dimineata

IMG_20190806_074229 (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura interna la motor si e fumigen. Incarca rapid dpf chiar daca nu ajunge la maxim.. g450 vede ca il infunda rapid si porneste regenerarea.

Alt motor si ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca gasesc un alt motor de unde stiu ca si ala nu-i la fel sau cum imi dau seama ca motorul ala este OK?

la ce poate fi uzura interna la motor?

nu il pot repara pe asta daca asa este?

asa dau banii pe alt motor si daca este si al cu bube ce fac?

 

intreb si eu ca nu ma pricep .....

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cu masina mea  peste 50.000 km si nu s-a facut nici o regenerare. Inteleg ca trebuie sa se aprinda un martor la bord. Adevarul e ca bag motorina buna si merg des pe autostrada. Mai e careva p'aici care nu a avut nici o regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul se aprinde in momentul in care masina a ratat mai multe regenerari!Daca nu ti s-a aprins pana acum,inseamna ca totul este ok,si-a facut nenumarate regenerari,doar ca nu le-ai sesizat!Ar mai fi si varianta in care daca nu cunosti istorul masinii,filtrul sa fi fost eliminat de pe masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o am de noua, dar e luata de la reprezentatna Skoda, ma indoiesc ca filtrul a fost eliminat. Se pare ca se poate vedea in VCDS cand a fost ultima regenerare. O sa instalez programul si vad ce-mi arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precis ti-a facut regenerari fara numar inca, doar ca nu le observi fiindca te astepti la ceva drastic sau la luminite care se aprind. Eu observ din prima secunda cand se porneste regenerarea DPF, dar depinde finetea fiecarui si de atentie. Am incercat sa explic si la altii care sunt simptomele, dar sunt persoane care nici cum nu isi dau seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1980 Ai perfecta dreptate!Si eu am observat inca de la inceput cum se manifesta masina mea cand regenereaza!In primul rand motorul are un zumzait mai pronuntat ,turatia sta la 1000 rpm si consumul e undeva intre 1.0-1.2 l/h!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teo ....daca motorul trage nu consuma ulei lasăl în pace....vezi turbina cum este dacă e în mințile ei ...sau vezi daca fumega pornește motorul fara dpf vezi cat fum ai 

E o problema la bmr vezi daca mai ai fluturașii din admisie pe ax (chiar daca e din plastic ) îți face praf motorul  asta daca este motorul...deci ..verifica turbo culbutorii de la axe sa nu ai vreunul mort debitmetrul de aer și sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, iahimmihai said:

Teo ....daca motorul trage nu consuma ulei lasăl în pace....vezi turbina cum este dacă e în mințile ei ...sau vezi daca fumega pornește motorul fara dpf vezi cat fum ai 

E o problema la bmr vezi daca mai ai fluturașii din admisie pe ax (chiar daca e din plastic ) îți face praf motorul  asta daca este motorul...deci ..verifica turbo culbutorii de la axe sa nu ai vreunul mort debitmetrul de aer și sonda lambda

Multumesc de raspuns ..... sonda lambda este nou nouta; masina nu dadea cu fum decat daca te dadeai la ea in mers si asta in ture foarte mari dar la pornit si pe loc nu scoatea nimic pe tobe (cand avea DPF scos) - acum cu DPF nici atat; o sa verific turbina caci s-ar putea sa fie ceva pe acolo, sa fie geometria variabila blocata pe deschis si sa treaca mai mult aer si atunci si calculatorul sa dea mai multa motorina care nu se arde ..... zic si eu pt ca daca micsorez diametrul furtunasului care duce la actuator atunci se incarca mai rar adica fac mai multi km pina la pragul de 45% dar tot nu-i normal sa se incarce la 45% sub 200-300KM.

Galeria de admisie la mine este din metal si nu din platic.

Debitmetrul este OK si el.

Mai jos am pus poze cu furtunasul caruia i-am redus diametrul, l-am sugrumat putin, pleaca din valva aceea din dreapta si se duce in actuatorul de la turbo.

IMG_20190807_184509.jpg

IMG_20190807_184503.jpg

IMG_20190807_184411.jpg

Modificat de Teo-Costin
adaugat poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW CC DSG 177 Cp. 218.000 km

image.png.d086cf9e74f6bd18f9ed2ef81c3c89f2.pngimage.png.7237905a79cac0fe790daa36cb49bdfc.png

De la reprezentanta pot afla daca am dieselgate?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ne spui ce versiune de soft ai pe motor iti putem spune si noi. Aia 218 000 KM nu par reali, masina pare ca are mai degraba intre 250 000 - 300 000 km, dar ai o sansa sa afli daca te uiti pe cutie cu VCDS-ul in grupul 109. 

image.png.a8348bd7cca09484911609ac16d35408.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teo dar stii ce nu vad la tine mufa portocalie de la ultimul senzor de pe dpf cel care este spre evacuare sigur lai pus pe cel corect ? acolo sunt 4 mufe vezi sa nu le fi incurcat intre ele 1 maro 1 negru mare lambda 1 negru normal si 1 portocalie

reglata turbina  incorect da dar e vorba de foarte putin daca e asa dar cum spui tu ca ramane deschisa luai limp 

iar daca ai masina de putin timp verifica senzorul de temperatura de pe evacuare turbo vezi daca fluctueaza pe vcds sau daca are o valoare stabila (normal ar fi sa creasca de la pornire pana se incalzeste )ca mai fac unii niste magarii pe la senzorul ala 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai pus dpf nou, nu ai resetat la 0 valoarea ( a 2-a casuta din campul 68). Reseteaza si vezi ce se intampla. Mufa portocalie e sub masina, in dreapta.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Andrei1980 a scris:

Precis ti-a facut regenerari fara numar inca, doar ca nu le observi fiindca te astepti la ceva drastic sau la luminite care se aprind. Eu observ din prima secunda cand se porneste regenerarea DPF, dar depinde finetea fiecarui si de atentie. Am incercat sa explic si la altii care sunt simptomele, dar sunt persoane care nici cum nu isi dau seama...


 

Cum imi pot da seama ca un motor P.D cod motor BMN 2.0, 170 cai Euro 4 este in regenerare.Pana acum nu am observat niciodată turatie crescută la relanti sau consum instant mai mare la relanti.

Aceste motoare nu isi fac regenerari la relanti?

Am observat cateodata ca atunci cand rulez cu o viteză constantă simt un mic șoc ca si cum as apăsa accelerația o fracțiune de secundă si apoi as lua piciorul de pe accelerație , parca ar accelera singura.Atunci incepe regenerarea?

Cateodata cand decelerez se aude turbina ca o refulare, ca un "horcăit" ca sa i zic asa.

Cand am parcat mașina am lasat motorul pornit si am observat ca GMV tocmai atunci se opreau, se mai învarteau foarte putin iar imediat după sunetul motorului s-a schimbat, parca regimul era altul.

 

Toate acestea sunt semnele regenerarii unui motor P.D euro 4?

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut Euro4 cu DPF (1.9 BLS) si nu imi amintesc sa fi observat regenerarile ca la euro5. Bine, au trecut ceva ani ani. S-ar putea sa ma insel. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, bysus said:

Dupa ce ai pus dpf nou, nu ai resetat la 0 valoarea ( a 2-a casuta din campul 68). Reseteaza si vezi ce se intampla. Mufa portocalie e sub masina, in dreapta.

Daca pt mine era intrebarea .... raspunsul este DA, am resetat pe ZERO valoare din 068 camp 2 ..... ceea ce arata acum este ce s-a adunat in decurs de 1 luna de cand am pus filtrul nou.

10 hours ago, iahimmihai said:

teo dar stii ce nu vad la tine mufa portocalie de la ultimul senzor de pe dpf cel care este spre evacuare sigur lai pus pe cel corect ? acolo sunt 4 mufe vezi sa nu le fi incurcat intre ele 1 maro 1 negru mare lambda 1 negru normal si 1 portocalie

reglata turbina  incorect da dar e vorba de foarte putin daca e asa dar cum spui tu ca ramane deschisa luai limp 

iar daca ai masina de putin timp verifica senzorul de temperatura de pe evacuare turbo vezi daca fluctueaza pe vcds sau daca are o valoare stabila (normal ar fi sa creasca de la pornire pana se incalzeste )ca mai fac unii niste magarii pe la senzorul ala 

Mihai ... mufele de la senzori incepand de la stanga spre dreapta sunt asa: primul negru este senzorul de temperatura de pe turbina; urmatorul portocaliu este senzorul de temparatura de inainte de DPF si urmatorul este de la sonda lambda tot cea de inainte de DPF iar urmatorul senzor portocaliu de la sonnda de temperatura de dupa DPF este undeva jos unde se termina DPF-ul sub motor (nu este sus ca celelalte). Cred ca spun corect, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba te chinui .. daca iti infunda rapid dpf ai o problema la motor.

Din cauza problemei motorul produce prea mult fum.

Nu am vazut inca motor cu probleme de dpf care sa nu scoata fum dupa ce dpf a fost anulat.

Daca ai rabdare si nervi spor la lupta in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teo avansul  cantitatea de motorina injectata cum sunt??

Deci maro sus pe filtru.... portocaliu la ieșire din filtru ...negru galerie evacuare turbo...lambda nu ai cum sa incurci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura chestie mai ieftina e sa ieidpf ul ai sa il pui pe alta masina care e ok si sa compari la ce spui tu 99 la suta problema e de la motor am golf cu dpf de 5 ani stiu cand isi face regenerarea ca auzi toba de esapament cum face intr un anumit fel dar asta am invatat in timp sa o aud in rest nu scoate fum nu simti nimic vezi sa pui ulei cu indice mic de cenusa la frictiune adica norma 507 altfel si de la ulei neconform iti poate infunda filtrul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios cum naiba înfundă uleiul filtru chiar vreau o explicație ...

Că doar nu îl arde .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!