Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Din păcate nu afișează, am aproape 210k km. Te rog, poți detalia ce probleme ai după downgrade? Eventual p.m. dacă este off topic, mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu observi diferentele .. doar daca ai un picior de lemn nu simti.

Iti placeau regenerarile dese la 200km ?

Motor puturos sub 2000 ture ?

Consum marit ?

Unii au acuzat si consum de ulei inainte de downgrade... sau cresterea de nivel ulei.

 

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarile nu erau la 200, de fapt, comparand cu un coleg care nu a facut downgrade, el are regenerari mai rare ca mine cu downgrade facut.

consum marit iar nu se poate vedea... avem multi colegi cu dieselgate si raporteaza consumuri obisnuite. 

nu vreau o polemica inutila, fiecare face cum crede, iti spun doar experienta mea in relatie cu a altora.

ar fi interesant si un tabel cu km la care s-au facut regenerarile, in care sa specificam si daca avem sau nu dieselgate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/31/2019 at 7:41 PM, powershot said:

Iti placeau regenerarile dese la 200km ?

Motor puturos sub 2000 ture ?

Consum marit ?

 

Confirm aspectele de mai sus. Plus ca pentru partea de putere sub 2000rpm se gasesc pe forum graficele Dyno facute de niste nordici(nu mai retin tara).

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa zic asa o medie a catorva masini la care lucrez a regenerarilor cu dieselgate este de 250..350 km..in parcursuri de Romania.Cu cat au mai mult oras sau trasee scurte media km scade.

In parcurs european autostrazi media creste am vazut un caz la Passat chiar 1000km.

La cele cu downgrade in medie ajung la 750...800 km in parcursuri de Romania.La autostrada creste cu pana la 200km.

Parcurs european .. 1000 km.

Aici ma refer la motoare ok tehnic.

Am uitat sa specific ca .. iarna situatia se sch drastic ..multi imi spun ca regenereaza la 100..150 km.. cei cu dieselgate si parcursuri scurte.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat. Cand eram cu dieselgate aveam regenerari si la 120-150 km la parcursuri scurte. Ma dispera...

Acum, cu ultimul soft OK, in aceleasi conditii, nu am coborat sub 400 km.

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octavia 3 cu 1.6 cod clha se poate face downgrade de soft? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am soft de dieselgate de cand am masina dupa care am facut si resoftare, in regim mixt de condus imi face regenerare undeva la 270km. Cum o fi fost inainte de dieselgate cu regenerarile, nu am de unde sa stiu. Dar in cazul meu pierderi de putere nu avea pentru ca i-am facut dyno si a scos bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, flavius1611 said:

La octavia 3 cu 1.6 cod clha se poate face downgrade de soft? 

te ajuta @voinea cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mualemultumesc o sa iau legatura cu el.

@Qu477R0asa imi face si mie maxim 300 km in afara orasului sau maxim 200 doar in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2.0 TDI CRLB 150 cp.

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucianm86 nu ai mentionat km la bord

On 8/2/2019 at 9:57 AM, powershot said:

La cele cu downgrade in medie ajung la 750...800 km in parcursuri de Romania.La autostrada creste cu pana la 200km.

tot citesc pe aici ce zic oamenii, nu am prea vazut pe nimeni cu regen la 800, sau chiar la 1000, cum zici tu

Trebuie mentionat si motoarele, cele de 1.6 consuma mai putin => posibil sa scoate mai mult intre regen, dar la mine la 2.0 170cp DSG nu am scos atat de mult niciodata. 

500km maxim. Si dupa downgrade parca motorul e mai zgomotos la relanti si tremura un pic. Inainte torcea ca o pisica, nici nu se auzea.

Alt aspect interesant e ca alt coleg fara downgrade scoate tot cam 500km, deci nu stiu ce sa zic. Opinii si opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza mult si starea motorului.

Un engin fumigen cu consum de ulei si admisie imbacsita clar ca depune rapid in dpf.

Motoarele cayb infunda dpf cel mai incet.

Unu din asta am cu 1000km.

Nu te pune nimeni sa crezi .. la fel nu toti posesori de vw scriu aici. Nu fa un numitor comun din ce gasesti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot mai sus am postat un tabel cu km in bord si gradul de incarcare DPF, din datele culese de aici, si se verifica.

Nu inteleg ce inseamna "nu te pune nimeni sa crezi". Nu vrei tu sa nu mai insisti atat? 

Prefer sa fac un numitor comun din ce scriu zeci/sute de oameni decat sa ma bazez doar pe ce zici tu. Multumesc pt intelegere. Ti-am zis eu ca daca spun simpla mea opinie in urma downgrade-ului o sa nasc polemici. N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

Bazeaza.te pe ce vrei.

Succesuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator, in legatura cu tabelul pe care te-ai apucat sa-l completezi, degeaba treci la un CBAB cu 260.000 km presiunea diferentiala 10.... valoarea difera in functie de momentul in care se face log-ul (inainte de regenerare presiunea diferentiala este mai mare, dupa regenerare este mai mica)....asa ca nu este elocvent. Legat de faptul ca nu ai vazut pe nimeni cu regenerari la 800, 1000 km , iti las 2 poze facute de mine. Masina este Passat 2010, CBAB, soft original din fabrica.

PS: Am masina de aproape 2 ani, la inceput am fost destul de stresat cu acest DPF, motiv pentru care am foarte multe loguri, tabele samd.... daca ai nevoie de date suplimentare pentru a continua cu studiul pe care vrei sa-l faci, iti pot trimite in privat toate logurile/capturile mele. 

Bafta!

 

1300.jpg

1020.jpg

Advanced ID.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am testat un Exeo cu 2.0tdi cba. Adus recent din Germania. 

Ultima regenerare cu 920 km in urma.

Masina  .. 192.000.km pe ceasuri .. in dpf 79 grame oil ash.

Ce se deduce de aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa relevanta distanta, cat cantitatea de carburant consumata intre regenerari. Trebuie sa mergi destul de incet si doar in exterior incat sa ai 5.3 l/100 km consumul pe ultimii 1300 km. La un Passat 2.0 consumul mixt tiptic in Romania este 7-8 l/100 km, dar depinde de fiecare in parte pe unde merge si cum merge. 

In plus mai sunt si alti factori, una e sa mergi constant cu 100km/h si alta e tot accelerezi si franezi.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, nicusan a scris:

- 100k km.

...lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Gelu said:

@detinator, in legatura cu tabelul pe care te-ai apucat sa-l completezi, degeaba treci la un CBAB cu 260.000 km presiunea diferentiala 10.... valoarea difera in functie de momentul in care se face log-ul (inainte de regenerare presiunea diferentiala este mai mare, dupa regenerare este mai mica)....

presiunea diferentiala variana in primul rand in functie de turatie, per total, o sa renunt la presiune dif, nu cred ca merita urmarita in tabel.

 

10 hours ago, Gelu said:

daca ai nevoie de date suplimentare pentru a continua cu studiul pe care vrei sa-l faci, iti pot trimite in privat toate logurile/capturile mele. 

trimite, te rog. 

nu ai mentionat daca ai dieselgate sau nu.

5 hours ago, adrian001 said:

Nu e asa relevanta distanta, cat cantitatea de carburant consumata intre regenerari.

Si eu cred la fel, cantitatea de carburant trecuta prin DPF e ceea ce conteaza in final.

Daca si cu dieselgate si fara, regen-urile pornesc la 23-24 grame soot, nu vad cum ar putea fi diferente asa mari intre distante daca consumul e acelasi (sau dif nesemnificative) cu ambele versiuni de soft. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există posibilitatea, ca din soft, dpf-ul cu dieselgate să fie contaminat mai repede cu cenușă. Eu am un consum aproape de 6 și în general merg economic (nu subturat), și acum am făcut 430 km fără regenerare, la 80% încărcare dpf (probabil ajung la 450).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/3/2019 at 2:36 PM, powershot said:

Conteaza mult si starea motorului.

Un engin fumigen cu consum de ulei si admisie imbacsita clar ca depune rapid in dpf.

Motoarele cayb infunda dpf cel mai incet.

Unu din asta am cu 1000km.

Nu te pune nimeni sa crezi .. la fel nu toti posesori de vw scriu aici. Nu fa un numitor comun din ce gasesti aici.

Motor cayb, fara soft dieselgate, condus pe autostrada bucuresti mare si retur, 139 km/h pe tempomat, , plus fataiala prin statiuni,  500 km intre regenerari. Masina are 100.000 km

Am scos 700 pe drumuri nationale. 

Ps: singurul moment pe autostrada in care si-a facut regenerare pasiva, a fost pe dealurile de dupa cernavoda, la urcare cu 139 km/h pe tempomat, cand pentru cativa km s-a regenerat singura. 

Ps2: am aplicatia cumparata, ultima versiune, , nu imi afiseaza presiunea diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan ai dieselgate? scuze daca ai mentionat, dar nu mai retin. Mai bine sa repetam conditiile cand postam, sa fie mai usor de urmarit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am menționat întotdeauna acest lucru. Nicio supărare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!