Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@Ionutd cat e valoarea raportata ca fiind limita (Ash Load Limit parca ii zice)? la mine e raportat ca fiind 70 grame

oilash1.PNG

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu este CR si limita superioara la oil ash volume este 175 ml. La pd am vazut ca este raportata in grame. Eu nu stiu daca incarcarea mea,  in 80 km facuti in afara orasului, este ok sau nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu e tot CR, vezi masina din profil - B7 CFGB, nu te baza pe faptul ca daca ai vazut acolo grame, gata, e PD. 

de altfel, vezi ca in imaginea care am atasat-o ai si grame si litri. 

mai sus ai spus ca te ingrijoreaza oil ash volume si am incercat sa te ajut. 

posteaza si o captura din vagdpf, daca te uiti atent, vagdpf iti afiseaza si procentul pe care il reprezinta oil ash.

La tine ar fi 96%.

in imaginea postata de tine ai de 2 ori diff press offset, pune alte info mai utile acolo. 

carbon mass (probabil acelasi lucru cu soot mass) si presiunea diferentiala arata f ok la tine dupa 80km. 

Inca o precizare: limita superioara e tot 175 si la mine, desi ne despart vreo 3 ani motoarele.

 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care folositi aplicatia VAG DPF cu ce tool o folositi?ma intereseaza ce device conectati in mufa pentru diagnoza.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice mufa cu bluetooth.

Imi merge cu cele clasice albastru-transparent si cu altele mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe codul meu de motor CBAC (nu apare in lista), nu am reusit sa folosesc Vag DPF si am incercat cu trei dispozitive diferite. (Elm327)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o situatie noua ... poate ati mai intampinat-o: "2 regenerari complete, consecutive."

Masina o am de 2 ani si am observat cateva regenerari si comportamente normale. De obicei, ele apareau la oprirea pe loc, observand o turatie de 950 si ventilatoarele pornite. Totul ok timp de 2 ani.

Insa ultimele doua au fost diferite, in sensul ca a terminat cu succes regenerarea, turatia coborand la 900, ventilatoarele oprindu-se, iar eu oprind motorul. Dar dupa stationat 30 de minute, si apoi alti 7 km parcursi in oras, la o noua oprire am obs din nou turatia crescuta la 950, ventilatoarele pornite. O alta regenerare pe loc, care dupa vreo 7 min, s-a oprit.

Acelasi compotament dupa alti 400-450 de km ... cu 2 regenerari.

Ma poate ajuta cineva cu o parere?

(oil ash 40-41gr, masina din semnatura .., nu am martori aprinsi)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia ridicata poate avea si alte cauze ,nu doar regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de cele mai multe ori load management de la functionarea AC samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am observat și eu de câteva ori. A pornit regenerarea în mers dar a trebuit să mă opresc (fără a opri motorul). Am stat oe loc până s-a oprit singură. Am plecat și regenerarea a pornit din nou, de această dată nu am stat pe loc și a terminat așa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Ionutd said:

Pe codul meu de motor CBAC (nu apare in lista), nu am reusit sa folosesc Vag DPF si am incercat cu trei dispozitive diferite. (Elm327)

Vezi ca am scris acum ceva timp ca VAG DPF nu functioneaza pe motoarele care nu suporta UDS, adica prima generatie de CR-uri: CBDC,CBAB, CBBB ... 

Developer-ul zice ca nici nu are de gand sa lucreze in directia asta, deci nu va exista suport pentru motoarele astea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dacă schimb valoarea oil ash, trebuie neapărat sa fac regenerare forțată, după ce pun o alta valoare? As pune alta valoare mai mare,  după curățarea filtrului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.07.2019 at 16:55, vdragos a scris:

... de cele mai multe ori load management de la functionarea AC samd.

Am avut cazuri cand am urmarit toti parametri cu consumatori opriti.. si turatia statea pe 1000.

Dpf regenerat recent... 

 

Nu imi pot explica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/8/2019 at 4:44 PM, EEXCALADE said:

Turatia ridicata poate avea si alte cauze ,nu doar regenerarea

De acord, dar care. Load mgm - de care zicea el mai jos - la mine era aproape zero. Am inchis tot (AC, aparat, lumini, etc). Auzeam doar ventilatorul, iar la spate, pe evacuare se simtea un aer foarte fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaze fierbinți, seamănă a regenerare, care poate fi pasiva la 300 grade sau activa la 600. Vezi temp la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot poti da mai multe detalii, ce regenerare pasiva la 300 grade? nu vad cum poate fi ars soot-ul la 300 grade, de vreme ce sint necesare 600 grade.

in plus, daca ar exista regenerari pasive, cifrele acelea "timp/km/consum de la ultimul regen" nu prea ar mai fi corecte.

gasim pe undeva de citit mai multe despre regenerarile pasive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare?
Masina, Tiguan, CBAB cu update-ul dieselgate.
 

ko6TKal.jpg

Modificat de Daniel 96
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Daniel 96. Eu am Passat CBAB, fara dieselgate.

Am gasit prin logurile mai vechi o captura in care distanta parcursa, timpul si consumul de la ultima regenerare sunt foarte apropiate de valorile tale.

Se pot compara cele 2 capturi pentru a trage o concluzie legata de dieselgate.

PS: cati km are motorul tau? intreb pentru ca Oil Ash Volume este 249 ml.

 

DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeluLegat de kilometraj nu pot sa-ti spun exact. 
In bord sunt putin sub 250.000km dar am o banuiala ca e posibil sa fie dati inapoi, iar in realitate sa aibe cam 330.000km.

Modificat de Daniel 96
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gelu..  

Nu poti sa tragi concluzie asa. 

Eu iti spun din practica testat de mine nu povesti. 

Dieselgate e criminal pt masini rulate in Ro fara autostrada. 

Regenerare la 100.. 200km.

Dupa resoftare fac lejer 750. Nu merg pe autostrada. 

Consumul scade putin.. motorul are putere si sub 2000 ture. 

Fiecare face ce vrea cu masina lui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot Motorul are aceeasi putere si cu dieselgate si fara, or fi si cazuri izolate in care sunt diferente. Sunt utilizatori care au monitorizat foarte atenta situatia dupa dieselgate si concluzia e simpla: regenerarile sunt de 2-3 ori mai dese in cazul dieselgate. Daca duaneaza motorului sau cat de mult dauneaza este foarte greu de estimat si nu am vazut nici o concluzie obiectiva in acest sens.

 

Eu avut dieselgate pe 2.0 TDI si nu am observat nici o schimbare in afara de regenerarile mai rare acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...intenționez să cumpăr un golf 7 an 2016,2017...motor diesel 1.6 tdi...Si mar interesa cam la cati km isi face regenerarea dpf?acuma detin un g6 tot 1.6 si o face cam pe la 300...multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!