Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salutare! 

Pareri despre valorile mele!

Ma ingrijoreaza presiunea dif in ralantiu este 10. Nu scade sub 10 iar in acceleratie urca si la 45.

Motor 1.6 octavia 3 motor CLHA

Screenshot_20190630_181114_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20190630_181930_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza si ce eroare de masurare are senzorului de presiune diferentiala. ECU calculeaza asta inainte sa pornesti motorul si valoare o poti vedea in campul Differential Pressure Offset cu VCDS-ul. Daca valoare e pozitiva trebui sa o scazi din valoarea pe care o vezi tu aici, daca e negativa o aduni si dupa obtii presuniea diferentiala reala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a facut regenerare in 300 km facuti pe autostrada.

Ceva nu e in regula

Screenshot_20190630_211704_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai soft dieselgate. De cand ai masina ? Inainte la cat isi face regenerarea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina doar am luat o sapt trecuta.

Nu stiu care este versiunea dieselgate la modelul asta.

Acum vad ca are 5518.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut ca ai versiunea mai noua de 1.6. Banuiesc ca intervalul ala intre regenerari este normal, fiind un motor mai nou si dupa scandalul cu dieselgate au vrut sa fie sigur ca intre in limitele de NOx -> regenerari mai dese. Poate un coleg cu acelasi motor ne lamureste ce interval are intre regenerari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/30/2019 at 4:57 PM, DeViAnS said:

JPresiunea este cea la relantiu. Oil ash este 0.14 L, iar distribuția se manifesta cu un relantiu nu foarte smooth al motorului, un sunet mai profund si regenerari mai dese. Nu mi se pare ca si-ar face regenerarile prea des, doar presiunea crescută ma îngrijorează ca poate pune stres pe turbina. 

Mi se pare ca e totul in parametri la tine, din pdv al DPFului, nu iti fa probleme. DPFul tau e plin doar 80% (oil ash are limita cam 0.175 l). deci ai mai avea inca 37000km pana la 100% oficial, dar s-au raportat si DPFuri originale cu 400.000km.

Despre distributie nu stiu ce sa iti spun, relantiul nu f smooth poate fi de la injectoare, vezi si ce valori ai pe injectoare. 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, detinator said:

 relantiul nu f smooth poate fi de la injectoare, vezi si ce valori ai pe injectoare. 

relantiul nu foarte smooth il aveam inainte de sincronizarea distributiei. Acum totul s-a rezolvat, injectoarele sunt in parametri (max + 0.1x) masina merge super ok. Interventia de curatare DPF voiam sa o fac strict preventiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor dus la stage 1 infunda mai repede dpf .. face regenerari mai dese. Distrib decalata .. la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut rollback la soft pre dieselgate si apoi stage I. Din acel moment regenerarile au fost mai rare, am gasit si la 760 km, am avut si la 420 cand am mers mai mult in oras. Inainte se regenera si la 150-200 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!E normal că în timpul regenerării filtrului de particule să crească temperatura lichidului de răcire la 110 grade (și la bordul masinii și măsurat cu VCDS) mers bara la bara in București,clima  pornită,electroventilatorul funcționează,după ce s-au terminat regenerarea a scăzut temperatura la 90 grade și acolo a rămas,Skoda O3,1.6 105 cp an 2013,245.000 km,la 210.000 km s-a schimbat distribuția fara pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand intra in regenerare creste temperatura uleiului.

Modificat de black_fn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa depaseasca 97 grade apa.. doar uleiul poate ajunge la 115 grade.

Verifica termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici un coleg care are un o3 cu motor clha sa mi dea si mie valorile de la dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu Skoda O3 , 1.6 105 cp ,clha

Ce valori vrei sa afli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vagdpf sa mi oui te rog un printscreen. Vreau sa vad cam la cati km isi face regenerare si presiunea dif din dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor rece,motor cald,relanti sau in turație?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea in toate situatiile care le ai enumerat. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flavius1611

Prima poza la pornire,motor rece

A doua poza motor la 90 grade

Screenshot_20190706-130600.png

Screenshot_20190706-133047.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tonidinu iti multumesc frumos.

vad ca si la tine regenerarile se fac undeva la aproximativ 300km.

si presiunea diferentiala e la fel ca la mine.

inseamna ca clha urile au alt mod de lucru sa zic asa fata de cayc uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am mers mai mult în regim de autostrada am avut regenerări și la 500-600 km.Ce am mai sus este după 70 km prin Buc,și restul pe drumul către casa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nouă mașina de are oil ash residue 2.9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi face regenerari mers in afara la 300-350 km.

si nu  identific care ar fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e facuta dupa 84km in oras si deja are 53% incarcare

Screenshot_20190706_162805_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cum vi se par valorile din imaginea atasata? am inceput sa am regenerari mai dese, cam 200 km, cod motor CBAC, fara update dieselgate. (motor cald la relanti)

Ma ingrijoreaza oil ash volume, care este aproape de maxim, iar acum o luna era 159.

Multumesc.

Filtru Passat.JPG

Modificat de Ionutd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!