Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Se incalzesc oglinzile in timpul regenerarii? ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Opel ( Astra J ) se incalzeau... in regenerare porneau diversi consumatori ( incalzire luneta, inclusiv oglinzi ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai vb aici.. la VAG e altfel.

Nu opriti motorul sau masina in loc .. cat regenereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Derularea unei regenerari DPF pentru toate masinile VAG este indicata prin afisarea mesajului de mai jos, mesaj ce dispare la terminarea regenerarii.

image.png.1a0e71b4f72b2a891dd1d345db1a24c4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva.

Nu te avertizeaza nimic cand regenereaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica foarte simplu dacă există sau nu așa ceva.

Deci, în cursul regenerării DPF, la verificarea stării sistemului S-S din meniul DM, se va afișa mesajul de mai sus. Pe perioada regenerării DPF sistemul S-S devine nefuncțional (e și logic să fie așa). La terminarea regenerării, mesajul dispare iar sistemul S-S redevine funcțional.

În plus, în funcție de setările DM, poți primi în AID un mesaj de atenționare atunci când sistemul S-S devine nefuncțional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un lucru care apare in urma intrari pe regenerare.

Start stopul e dezactivat.

Mesajul nu se refera nicidecum la faptul ca dpf e pe regenerare.

La unele camioane mai noi.. Mercedes.. Scania.. Volvo.. apare mesaj clar in bord cu regenerarea dinainte cu ceva km.

Dupa ce termina regenerarea .. te avertizeaza sa nu opresti motorul pt a se raci fluidele din motor si sa nu dauneze temp ridicata dpfului.

Dar ..vastea is mai profi .. motoare de milioane km.

Felicitari pt ca ai observat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am mai gasit pe forum cate ceva despre eroarea P2452 diferenta la mine e ca se sterge si apare iar cand vrea, in special la pornire. Ce recomandați inlocuiesc senzorul sau ma duc la un service pentru amanunte?

Sper sa fi nimerit bine cu postatea aici! 

Passat 2010 , 1,9 3C ACCBA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut băieți este normal să îmi regenereze filtrul când nu este incarcat la 40%(după vcds) până și presiunea este mica in filtru și ea tot regenerează deci după imaginea de mai jos acum regenera și deja aveam una eșuată ...de ce regenerează acum ?că nu sunt îndeplinite conditiile

Nu mă lăsa să pun imaginea e mai mare de 4 MB ..dar valorile sunt următoarele încărcare filtru 27% presiune filtru 6 mbar....presiune filtru offset 4mbar iar carbon mass 29

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut un update la apk VAG DPF.

A fost introdus la parametri presiunea diferentiala... cel mai important parametru al dpf dupa care ecu calculeaza ceilalti parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super!

Modificat de rkn_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrupaul
On 6/8/2019 at 9:03 PM, Miky_1 said:

Se poate verifica foarte simplu dacă există sau nu așa ceva.

Deci, în cursul regenerării DPF, la verificarea stării sistemului S-S din meniul DM, se va afișa mesajul de mai sus. Pe perioada regenerării DPF sistemul S-S devine nefuncțional (e și logic să fie așa). La terminarea regenerării, mesajul dispare iar sistemul S-S redevine funcțional.

 În plus, în funcție de setările DM, poți primi în AID un mesaj de atenționare atunci când sistemul S-S devine nefuncțional.

Am observat si la mine, de fiecare data cand apare Engine must be running isi face regenerarea. 

Chiar daca dezactivezi Start-Stop de la buton ii singurul mesaj care apare suplimentar pe langa faptul ca ai dezactivat tu SS. Cand a terminat regenerarea dispare :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.06.2019 at 22:39, powershot a scris:

A aparut un update la apk VAG DPF.

A fost introdus la parametri presiunea diferentiala... cel mai important parametru al dpf dupa care ecu calculeaza ceilalti parametri.

Salut,

Am updatat de dimineață aplicația si am observat ca acum imi apar peste 200 de erori si nu mai imi indica High Low pressure EGR closing si Post injection 2/3 (inainte de update nu aveam nicio eroare).

Am B8, 1.6 tDi, 191k km, iar presiunea diferențiala arata intre 7 si 23...valoarea trebuie sa fie cat mai mică, dar cât ar fi ok? 

Mersi!

Screenshot_20190614-070820_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e bine.

Ai setat apk pe codul tau de motor?

Oricum dezvoltatorul zice ca parametrul de pres dif e in teste.

Pres dif tre sa fie cat mai aproape de 0.

La relanti .. 1.. 2.. asta la un dpf sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am incercat aseara noua varianta a aplicatiei si nu mi-a aratat nici o valoare insa citea valorile direct din ECU, o sa incerc sa citesc de pe grupul corect poate asa o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !am revenit cu o postare de la service cu interfata originala nici la mine nici la ei nici o eroare ( presiunea este ok 0 ? Sau nu indica bn ,in schimb ce vroiam sa intreb filtru nu mi se pare ok am teava afumata si se simte miros de diesel mai tot timpul mai rau dimineata !multumesc

20190615_102841.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 ai cand e filtrul gaurit sau golit.

... ori G450 defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorea 0 din pimul camp nu este presiuena diferentiala, este deviatia presiunii diferentiale ... inainte sa pornesti motorul ECU masora presiunea diferentiala (care trebuie sa fie 0) si determina factorul de "eroare" al senzorului G450. Presiunea diferentiala o ai mai jos, este 10 mbar si este o valoarea realtiv buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori ar trebui să aibă presiunea diferențială pt un dpf curat / încărcat?

Și când se măsoară - cu motorul cald sau rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5 hpa dupa regenerare.. cu incarcare oil ash de 65%... aprox.

Cand ajunge la valori de 7..8 pe la 2000ture intra pe reg.

Acuma depinde de mai multi factori.

Daca ai fisuri in dpf sau gauri? o sa ai valori mici dar mincinoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! atunci o alta intrebare senzorul G450 defect nu ar trebui sa dea eroare sau sa nu poata sa efectueze regenerarii ?de cand o am toti spun ca e normal fum la regenerare (toti ma cred tampit )dar daca fac regenerare pe oras nu il vad pe cel din spate in oglinda centrala. Filtru a fost dat jos o problema la un senzor si am verificat turbina .din partea cu catalizatorul nu era gaurit probabil fisurat sau topit ceramica de la nr de km golf 6 2.0tdi cbdc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa scoata fum in regenerare si tevile de esapament sunt foarte curate la o masina la care sistemul functioneaza bine. Ce culoare are fumul din timpul regenerarii ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alb albastru miros de motorina nearsa tevile sunt afumate (turbina a fost verificata pe stand nu are joc ax e ok ,injectoare ok cred

20190414_204331.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm ... pare a fi de la ulei atunci. Reziduu ramas pe finale e un negru uleios ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal fumul la regenerare. Ai ceva uzuri interne .. consum ulei.. postinjectia decalibrata.. soft .. inj uzate.

Sint foarte multe cauze.

De ex.. pana am avut softul  dirselgate vedeam fum alb cam 30 sec dupa ce pornea regenerarea.. apoi disparea.

Dupa downgrade fumul a disparut complet si evacuarea e aproape curata.

In matea majoritate exista si consum de ulei. La joja nu sr vede pt ca uleiul se dilueaza cu motorina .. mai ales la motoarele mai uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!