Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Pai si daca la regenerare nu se ajunge pe 0, iar in 110 km a adunat 6 grame sa zicem, unde poate fi problema? De ex la mine chiar si dupa regenerarea facuta pe autostradă la 140 km/h nu-mi scade shoot measured sub 4-5 g.

(Nu am softul diesel gate)

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vad nici o problema cu acele 11 grame de soot. Cam asa e si la mine (pe urban 1 gram la fiecare 12 km). Asa au proiectat sistemul inginerii Vag (dpf ul este departe de galeria de evacuare si regenerarea pasiva este aproape imposibila in regim urban). Se umple repede la motoarele EA288. Astept in schimb un update de aplicatie care sa arate si presiunea diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a apărut check engine în timp ce mă deplasam. 

Singura eroare era P2002. 

Aveam 22g soot mass cu încărcate 95% în condițiile în care 70% din km ii fac pe autostrada, săptămânal. 

[date citite cu un apk] 

Am făcut o regenerare forțată. Apoi am șters eroarea. Momentan nu a mai apărut. 

Imagine atașată. 

Screenshot_20190519-213245_VAG-DPF-compressor.jpg

Modificat de Darzen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt feedback si informatii.

Nu cred ca are softul dieselgate. Si daca il are cum pot sa-mi dau seama?

Oricum intentionez sa o resoftez, cifrele MAXIME urmarite fiind similare unui Stage "0", adica 260-270cp si 550-560nm. Oare cu o resoftare corespunzatoare, se vor schimba anumite chestii legate de regenerari? La fosta masina resoftarea s-a simtit clar "in bine" atat pe functionarea motorul cat si la regenerari, acestea fiind ceva mai rare.

VCDS merge doar pe un laptop? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este fabricata dupa noiembrie 2015, are din fabrica softul dieselgate. Si a mea are din fabrica si se regenereaza in dracie, nu conteaza daca faci drumuri lungi sau nu... 79 000 km cumparata de nou, fabricata in noiembrie 2015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are prima inmatriculare 10/2015, deci fabricatie sigur inainte de aceasta data cu cateva luni... am verificat si pe site-ul VW, si dupa VIN imi spune ca nu este afectata. Din ce mai ziceau unii colegi CUAA, adica BITDI nu ar fi fost afectate de softul dieselgate. Eu nu mai stiu ce sa cred, sau sa inteleg :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a scris si pe pagina precedenta, motoarele din generatia EA288 nu au fost afectate de scandalul Dieselgate. In consecinta au softul corect din fabrica, respecta normele de poluare privind emisiile de oxid de azot, concluzia fiind ca frecventa regenerarilor este mai mare. Nu puteti face downgrade la alta versiune de soft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Salut, astăzi am dat filtrul de particule jos.  Își făcea regenerare cam pe la a 350 km , am  pornit-o cu dpf domontat , nici urmă de fum! Sa înțeleg că e bine , am trimis filtrul la curățat ( termic pneumatic ) . Senzorul de temperatura și sonda lambda, arătau destul de bine , cel de temperatura după dpf este foarte curat. Revin cu noutăți după montare. PS :Golf 6 , 2012, motor 1.6 CAYC. km reali in jur de 310000 , oil ash 87.

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu are relevanta cum arata,inlocuieste g 450 si fa adaptare atat la senzor cat si la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit cu interes subiectul de un an si jumatate. A venit si randul meu sa va intreb : "ce parere aveti?".

Motor CAYC 2012, soft prescandal, stage I, 122500 km.

Prima poza inainte, a doua dupa ultima regenerare. Intre aceste regenerari aproape 600 km.

25usj81.jpg

2dl3o7d.jpg

Motorul cu antigelul la 90 grC, ultima regenerare am simtit-o cand am ajuns la garaj, nu am oprit motorul, dupa ce nu s-au mai miscat ventilatoarele am oprit. AC a fost oprit.

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Sa înțeleg că trebuie să înlocuiesc G450?, și apoi adaptare  ,  la dpf o sa mi se spună probabil ce cantitate de cenușă sa pun. Nu am nici o eroare

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/16/2019 at 5:30 PM, CristianH said:

100-200 km regenerare este destul de des. Cred ca temperatura de 700-800 gr.C la care este supusa partea de evacuare de dupa DPF nu e prea "sanatoasa".

Si temperatura si momentul pornirii regenerarii (la ce cantitate de cenusa acumulata, din ce am vazut eu pare a fi la 24g) se pot monitoriza cel mai bine cu aplicatia VAGDPF si o interfata relativ ieftina de tip OBD ELM327 (recomand Konnwei ca marca, tot chinezeasca dar extrem de buna).

Deci nu distanta conteaza, ci cantitatea de cenusa acumulata, din cate am observat eu. Temperatura nu atinge 700 grade (tot din ce am obs pana acum)

vagdpf1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac sa apara mai multe informatii in aplicatie. Datele sunt tot insuficiente? Doresc sa mentionez ca in momentul "pozei" eram ajuns acasa, parcat cu motorul la relanti.

 

Screenshot_20190522-182629_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa postezi presiunea diferentiala si cantitatea totala de oil ash (funingine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste alta mufa .. asta nu e ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un  golf 5+ din 2007 si as vrea s astiu daca e grava situatia cu dpf ul de pe el. 

Particle filter carbon mass e la 72.

Ultima regenerare la 270km in urma.

N am avut niciodata martorul de dpf aprins de 1 an de cand am masina.

Masina trage, n am probleme.. Dar vreau sa stiu care e starea lui..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, detinator said:

... OBD ELM327 (recomand Konnwei ca marca, tot chinezeasca dar extrem de buna)...

 

Trimite-mi te rog un link in PM, de unde sa cumpar, ca sunt multe si habar n-am care sa-l cumpar (pt. Golf mk6 2009 TDI)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e suficient sa cauti cuvantul pe google si ai o gramada de linkuri, chiar si site-ul lor oficial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Ceva pareri despre starea filtrului?Skoda Superb 2.0tdi CBBB 220.000 km.Multumesc!

816F1294-BBFA-4F73-99FC-13CC1AECF195.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine, banuiesc ca astia 480 KM sunt facuti doar in afara cu un stil de mers linistit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva drumuri scurte urban iar de 2-3 ori pe saptamana cate 50 km extraurban.Am intr-adevar un stil de mers mai linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, sofo_bogdy said:

Salutare!Ceva pareri despre starea filtrului?Skoda Superb 2.0tdi CBBB 220.000 km.Multumesc!

ar fi bun si "Particulate filter: oil ash mass" in grame, nu stiu 138 ml cat ar reprezenta in grame

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

După curățarea filtrului, schimbat senzor presiune diferențială original, făcut adaptare atât la senzor cât și la dpf ( au fost făcute de către mecanic cu Odis) , am următoarele valori , cu motorul cald. Acum aștept următoarea regenerare, km existenți sunt de înainte de a curata filtrul.

IMG_20190525_163517_resized_20190525_064535089.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Regenerarea începe când valoarea de cenușă atinge de ~23 g ; care din ele măsurată sau calculată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Soot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!