Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Volum cenusa ,ml (km aprox)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/11/2019 at 3:24 PM, powershot said:

Si eu folosesc apk. 

Mai am putin si verific si eu oglinzi si luneta.. dar cred ca raman reci.

 

On 5/11/2019 at 5:24 PM, nicusan said:

Eu aș prefera să nu ai dreptate...

Verificat azi - nici urma de incalzirea oglinzii. So, myth busted. Poate la unii functioneaza. Ca fapt divers, marja de timp dintre regenerari -apx. 11 ore -cel putin asa e la mine, mers doar in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, EEXCALADE a scris:

E bine ,masina are 300-350 mii km 

In bord are 210 000 acum. In 2015 avea 136 000, am găsit o factura pierdută pe sub suportul de kit de reparare a roții in portbagaj, mașina fiind de fabricație 2009. Mașina a fost in St. Johann in Tirol, zona muntoasă, ma gândesc ca s-a mers foarte subturat cu ea din cauza zăpezii și de acolo acei ml. Doar o părere ??‍♂️

Modificat de Stanigut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/16/2019 at 11:25 AM, ska said:

"Stimate client Volkswagen, Vă confirmăm că autovehiculul cu seria de şasiu WV... pe care aţi introdus-o nu este afectat de softul care cauzează diferenţe ale valorilor emisiilor de oxizi de azot (NOx) la testarea pe standul de teste (NEDC)."

 

asta inseamna ca ai softul diselgate pe masina.

daca nu il aveai ca mine trebuia sa scrie asta :

Stimate client Volkswagen,

Ne pare rău că trebuie să vă comunicăm că motorul diesel din seria EA189 instalat la autovehiculul dumneavoastră cu seria de şasiu ----------------------- este afectat de un soft care cauzează diferenţe ale valorilor emisiilor de oxizi de azot (NOx) la testarea pe standul de teste (NEDC).

Dorim însă să vă asigurăm că autovehiculul dumneavoastră este sigur din punct de vedere mecanic, iar capacitatea sa de a circula este neafectată.

Vă rugăm să stabiliţi o programare la service pentru autovehiculul dumneavoastră, în vederea implementării măsurilor tehnice. Următoarea funcţie de căutare vă va ajuta să găsiţi un partener Volkswagen în apropierea dumneavoastră.

Ne pare sincer rău că v-am înşelat încrederea şi vom suporta desigur costurile măsurii de ajustare.

Cu stimă,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TDI Biturbo, CUAA, parca are cod EA288 daca nu ma insel. Si astea au fost cu probleme de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, n-au fost afectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro.ionut

Salut, ce e de făcut, următorul pas? 

Cod motor BMN...spitala palpaie! 

IMG_20190519_182633__01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro.ionut

Cum, cu VCDS nu îmi apare... 

Modificat de ForceTurbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, petro.ionut said:

Salut, ce e de făcut, următorul pas? 

Cod motor BMN...spitala palpaie! 

IMG_20190519_182633__01.jpg

Vazut intai ce eroare este. Asa fara scanare, doar presupuneri. Ptr regenerare ce anume nu iri apare?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro.ionut

Asta e eroarea, să încerc înlocuirea G450 sau direct la DPF cu anulare și tot ce presupune?! 

IMG_20190519_185832__01.jpg

Modificat de ForceTurbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

Buna ziua ,

 

am un golf 6 an sept 2013, 1.6. tdi CAYC 108.000 km.  am regenerari active/pasive la filtru de particule. merg mai mult in afara orasului. ce am observat este ca la ultima regenerare pasiva-de mers in oras (cand am ajuns in parcare a inceput regenerarea:))) am stat sa sa termine si la cateva ore am plecat iar cu masina ;si cand am ajuns iar in parcare numai dupa 5 km a inceput iar regenerarea ( am stat sa se termine). in ziua urmatoare cand am plecat la birou tot asa s-a intamplat: am ajuns la birou si a inceput sa isi faca regenerarea. Pe seara ,cand am plecat la cateva sute de metrii a scos un fum alburiu, nu foarte mult. a fost ca un dop care s-a eliminat asa am simtit. Este normal sa se intample asa ceva? sa fie si 3 regenerari, una dupa alta ? mentionez ca nu am erori in bord, alimentez numai de la mol si omv cu motorina extra. pe tester nu a iesit nici o problema. sa imi fac griji? imi cer scuze daca au mai fost discutii pe aceasta tema. p.s. a fost instalat softul dieselgate ; asa a venit din Germania.

Modificat de christian8502
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pe tester trebuia sa iti verifice cand s-a facut ultima regenerare, nivelul de uplere dpf, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, ceea ce ai experimentat tu reprezinta o regenerare care nu a fost dusa la bun sfarsit. Faptul ca ai asteptat sa se termine regenerarea in stationare nu garanteaza si indeplinirea efectiva a procesului. Depinde foarte mult si de punctul in care se afla regenerarea in momentul stationarii, dar se pare ca ECU "detecteaza" ca nu sunt intrunite toate conditiile acesteia si o opreste ( relanti-ul revine la normal); astfel, ai impresia ca regenerarea s-a incheiat. Spun asta pentru ca la inceputuri mi s-a intamplat si mie (tot 1.6 TDI CAYC). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca realizezi ca e in regenerare .. nu sta pe loc. Nu e indicat. Reg se face incet.. temp mare sub capota.. postinjectia e mare .. ca sa tina dpf un 700 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502
în urmă cu 2 ore, RaduMB a scris:

In principiu, ceea ce ai experimentat tu reprezinta o regenerare care nu a fost dusa la bun sfarsit. Faptul ca ai asteptat sa se termine regenerarea in stationare nu garanteaza si indeplinirea efectiva a procesului. Depinde foarte mult si de punctul in care se afla regenerarea in momentul stationarii, dar se pare ca ECU "detecteaza" ca nu sunt intrunite toate conditiile acesteia si o opreste ( relanti-ul revine la normal); astfel, ai impresia ca regenerarea s-a incheiat. Spun asta pentru ca la inceputuri mi s-a intamplat si mie (tot 1.6 TDI CAYC). :)

@RaduMB multumesc frumos pentru sfat! eu am crezut ca daca stau pe loc cu ea si isi revine relantiul si-a facut deja regenerarea, dar ulterior observ ca iar incepe. dupa ce o opresc si revin dupa cateva ore. ma gandesc sa nu aibe efecte negavite asupra functionalitatii normale a masinii pe viitor. sincer nici nu stiu cum sa procedez. chestia este ca ma prinde in bucuresti si pe la ora 17 este full in oras ca sa merg cu ea si sa fac reg activa. 

@powershot multumesc frumos pentru raspuns. o sa incerc sa ies cu ea cand isi mai face reg in stationare. chestia este ca sa nu ma prinda pe la ore gen 17 in buc ca este nebunie. imi imaginez ca  treb sa merg mai turat cu ea si la o anumita viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, petro.ionut said:

Asta e eroarea, să încerc înlocuirea G450 sau direct la DPF cu anulare și tot ce presupune?! 

IMG_20190519_185832__01.jpg

Incearca o regenerare fortata. Nu recomand anulare dpf. Ai in procedura pasii de urmat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, christian8502 a scris:

@RaduMB multumesc frumos pentru sfat! eu am crezut ca daca stau pe loc cu ea si isi revine relantiul si-a facut deja regenerarea, dar ulterior observ ca iar incepe. dupa ce o opresc si revin dupa cateva ore. ma gandesc sa nu aibe efecte negavite asupra functionalitatii normale a masinii pe viitor. sincer nici nu stiu cum sa procedez. chestia este ca ma prinde in bucuresti si pe la ora 17 este full in oras ca sa merg cu ea si sa fac reg activa. 

@powershot multumesc frumos pentru raspuns. o sa incerc sa ies cu ea cand isi mai face reg in stationare. chestia este ca sa nu ma prinda pe la ore gen 17 in buc ca este nebunie. imi imaginez ca  treb sa merg mai turat cu ea si la o anumita viteza?

Vit a3a la 2100 ture minim. Asa am obs ca se descarca rapid.

Bine .. acuma cel mai repede descarca pe autostrada .. la 130... 140km/h.

Nu uita sa pui mana pe oglinzi sa vezi daca sint fierbinti .. in timpul regenerarii.

??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Atasez un log cu un MAF mai obosit

Poate influenta MAF obosit regenerarile la DPF? Ma refer sa isi faca regenerari mai des din cauza lui?

Mentionez ca masina isi face regenerari la aprox 80 km extraurban, masina din semnatura

Multumesc

LOG-01-003-010-011 a3-a.csv LOG-01-003-010-011 a 4-a.csv

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu, nu poate, în acest sens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

@powershot  multumesc frumos pentru sfat. sper sa nu fie probleme daca o sa mai fac regenerari in stationare. in ideea ca pe viitor sa nu se am defecte la functionabilitatea masinii mele. weekendul acesta o sa o pun pe tester si postez valorile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un vagdpf si monitorizezi dpf. Sti ce si cum .. si cand are chef de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un elm327 de la un coleg de birou si cu aplocatia vag dpf (cea platita) am reusit sa fac 2 printscreen-uri cu datele oferite de aplicatie pt dpf. O parere?

 

Screenshot_20190521-180834_VAG DPF.jpg

Screenshot_20190521-183043_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date insuficiente. Foloseste vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100km si deja ai 11 grame soot. Cam repede se infunda.

Ai soft dieselgate sau o problema.

Vezi ca nu e bun elm. .. de aceea nu ai toti parametri activi si date despre ecu.. versiune soft... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!