Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Tot puțin este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am vazut de mai multe ori uleiul peste 100 de grade. Nu cu VCDSul ci direct din meniul masinii. Deci nu cred ca are de a face temperatura cu vechimea lui.

Modificat de ddexter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi cum vi se par valorile astea 

CABED0AC-2FDB-43D2-9A03-9959D849449C.jpeg

B198F847-32E6-4064-A80C-6E8628A4AFD3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima poza nu ai difference pressure, dar dupa, daca e doar 2, se pare ca e f bine.

La oil ash, 77 e cam multicel, cati km are masina? mai jos vezi ca scrie ceva gen limit: 70, adica ai fi peste limita teoretic.

Practic, se pare ca mergi linistit si pana la 180 g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! DPF-ul meu isi facea regenerarea pe la 300-350 km, cand era incarcat pe la 40-45% (nu mai stiu exact cat). Acum, am observat ca desi isi face regenerarea tot pe la 300-350 km, procentul de incarcare este undeva la 11-15% cand incepe procesul. Nu ma deranjeaza, mai ales ca nu vad decat cu VCDS-ul asta, dar sunt curios ce s-a intamplat. Am verificat de mai multe ori, chiar si in seara asta am 310 km mersi si are 11% incarcare. Maine probabil isi va face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciclu normal,la 40% se regenereaza si dupa pleaca de la 0 % si tot asa.

Incarcarea dpf-ului e masurata in grame

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am exprimat eu gresit. Inainte, pe la 40% se regenera si ajungea la 0. Acum se regenereaza pe la 11-15 % (aceiasi km intre regenerari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, EEXCALADE a scris:

Ciclu normal,la 40% se regenereaza si dupa pleaca de la 0 % si tot asa.

Incarcarea dpf-ului e masurata in grame

Acest fapt este valabil indiferent de soft dieselgate ori nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au ODIS, procedura de verificare: 

dpfODIS.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, nicusan a scris:

Acest fapt este valabil indiferent de soft dieselgate ori nu?

Să presupunem că starea tehnică a doua autoturisme, una cu softul instalat cealaltă fără softul cu pricina, este foarte bună. Cea din prima categorie își face regenerarea la 310 km, cealaltă la 600 km (ambele aproximativ). Ambele mașini au pornit regenerarea când a ajuns filtrul la o încărcare de 40% nu? Dacă da, de unde provine încărcarea mai rapidă a filtrului la mașina cu ultimul soft? Repet, mașinile au aceeași regim de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselgate e programat sa injecteze la diferiti timpi si cantitati ca sa provoace fum.. fata de softul orig.

Prin acest fum.. carbon temp pe evacuare este mai mica.. deci nox mai putin.. se zice.

De aici incarcarea mai rapida.

Eu am 2 sapt de cand am scapat de dieselgate  si e alta masina.

Monitorizez atent ce face dpf cu apk vag dpf.

La 350 grade intra in reg pasiva.. indiferent ce incarcare are pana atunci.

Cu softul dieselgate .. nu urca temperaturile in dpf mai sus de 200gr doae in regenerare.

.. deci adio reg pasiva.

Sa nu mai zic si de postinjectia care cu DG functioneaza mereu.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu și nu contest explicația ta, dar după cum spui injectează (consumă) mai mult, fapt ce nu se vede la consum. Nu am monitorizat temperatura în timpul regenerării, dar atunci când se face, nu pot apropia mâna de gazele din evacuare (sigur au mai mult de 200°). După cum am spus în alte rânduri, mașina îmi merge impecabil, are probabil în jur de 40k de km cu acest soft. Voi cumpăra o interfață elm, și voi monitoriza valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu elm.

Ia vag dpf.

In reg are 600grade .. nu ai cum sa ti mana.

Consumul scade .. sigur.

Scapa de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vagdpf e aplicatia, si elm e interfata (obd)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/6/2019 at 3:22 PM, EEXCALADE said:

Date insuficiente

Acum este ok? In ce stare este filtrul...

filtru particule.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am achizitionat de curand (5zile) vw passat b6 2.0 tdi 170 cp, dsg, 2007 an fabricatie , 270000 km, cod motor BMR. Masina merge f bine si as dori sa stiu situatia dpf in functie de valori. Va atasez poze cu valorile facute cu x431 diag cu licenta. Va multumesc! 

F649165A-0BCF-4E29-B8DE-314452CC8B12.png

0B2875D9-D43F-41B9-AD23-BC9699D4A507.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipseste cantitatea de cenusa din filtru.

Din ce vad carbon are mult.

Cred ca ar trebui spalat si ceva verificari pe la motor.

Vezi daca scoate fum cu dpf desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Buna ziua,

Puteti sa-mi spuneti si mie daca starea filtrului este buna, sau daca mai are putina durata de viata ?

multumesc

IMG-20190322-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna ziua. Astazi dupa ce am facut 100km de autostrada mii s a aprins martorul de DPF See onwer manul. Ce pot face ? Golf 6 1.6 tdi 

Modificat de LoCkEd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mergi inafara orasului la 2500 rpm peste 60 la ora pana se stinge becul....asta daca se mai stinge....daca nu incearca o regenerare fortata din vcds diagnoza apoi daca nu functioneaza nici asa ai 3 variante , curatat/altul nou sau anulat

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN
26 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Date insufuciente

o sa revin cu mai multi parametrii diseara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic e infundat cu cenusa.

Practic.. mai merge. 

Mai pune ceva date 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN
în urmă cu 5 ore, COJOCARU ADRIAN a scris:

Buna ziua,

Puteti sa-mi spuneti si mie daca starea filtrului este buna, sau daca mai are putina durata de viata ?

multumesc

IMG-20190322-WA0000.jpg

Am pus mai mai multi parametri acum, la turații diferite, inclusiv injectoarele

 

Se poate o părere despre starea filtrului și a injectoarelor?

IMG-20190322-WA0003.jpg

IMG-20190322-WA0001.jpg

IMG-20190322-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!