Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Cu laptopul ai initiat procedura de regenerare sau doar te uitai la parametri?

Procedura de regenerare descrisa in cartea tehnica a masinii nu da roade...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a initiat si procedura de regenerare dar nimic.Am fost cu cineva din domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.O sa se intereseze maine sa vedem ce putem face.Si la sfarsitul lunii noiembrie am patit la fel dar dupa ce am mers de ne-am plictisit pe autostrada si nimic,la intoarcerea catre casa in oras la un moment dat martorul s-a stins pur si simplu si incarcarea arata 0%,iar pana atunci arata numai 20% nici nu crestea nici nu scadea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi toata lumea da ca exemplu site-ul ross-tech, pot sa spun ca ross-tech nu a realizat o baza de date completa cu motoarele VAG (nici nu putea, si in fapt recunoaste ca multe modele sunt neacoperite, iar informatiile sunt generice). Daca s-a folosit VCDS, motorul de 170 CP este documentat partial (nu am intalnit nici un motor documentat total conform specificatiilor originale VAG). De aceea nu ai putut sa monitorizezi toti parametrii vitali pt. regenerarea DPF. Intreaba persoana ,,din domeniu,, daca poate identifica blocurile de masurare dupa specificatia VAG, daca nu, mai bine sa-i intrebe pe cei care se ocupa cu asta. Nu merge pe incercate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, la mine nu bat canalele cu cele din situl RT. O idee ar fi cautarea prin fisierele din VAS. Eu am aflat o gramada de lucruri de acolo care nu se potriveau celor citite de pe RT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate cineva confirma faptul ca in Mesuring Block la grupul 68 in casuta nr.2 este afisat gradul de cenusa acumulat-Ash deposit mass, atasez un print-screen de la un motor 2.0TDI PD-BMM

dpf1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul de interpretare al MVB este mai jos:

068,0,DPF Load and ASH Deposit MASS

068,1,Load Coef.,Max.47

068,2,ASH MASS, Max.60

068,3,Duty Cycle

;

070,0,DPF Regeneration Parameters

070,1,Rgn.,status,xxxxx000 : Rgn. Not Active\nxxxxx001 : Passive Rgn. rot>1750\nxxxxxx1x : Forced Regen. Active\nxxxxx100 : Active Rgn. rot>900

070,2,UntilFullRgn,Max.900,Specification: 0 s

070,3,Incomplete Rgn,Already carried

070,4,Successfull Rgn.,Status

Atentie la MVB 68 field 2,ASH MASS, Max.60 (dupa 60 trebuie inlocuit DPF-ul).

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sooper misto descrierea, merci mult. Ce nu prea imi este in clar ar fi care este diferenta intre Load procent-ul de pe 068 Block 1 si Ash deposit Mass-ul de la Block 2.

Care este mai relevant si care ne face o imagine cat de cat cand urmeaza sa-si faca dpf ul regenerarea.

La mine Load ul este 15% iar cenusa la 51(astea sunt grame sau tot procente ?), cele doua valori nu cresc direct proportional ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

068,1,Load Coef.,Max.47

Descriere: reprezinta coeficientul de incarcare temporara al DPF. Variaza de la 0 la 47. Cand ajunge la 47 (sau la mai putin, ECM Engine asigura managementul acestei functii) ECM comanda inceperea automata regenerarii DPF, pana la 0 (sau la o valoare cat mai apropiata de 0). Atunci cand datorita unor probleme tehnice la motor, oprire repetata motor pe timpul regenerarii etc. regenerarea este oprita de 3 ori inainte sa ajunga la valori sub 20, se aprinde martorul de DPF.

068,2,ASH MASS, Max.60

Descriere: reprezinta gradul de incarcare absoluta al DPF (in fapt uzura fizica). Cand ajunge la 60, DPF trebuie inlocuit (cel putin asa prevede producatorul VW, la unele Audi limita este 68).

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am si eu o problema la un Tiguan 2.0 TDI/140 model automatic. Filtru de particule infundat. Regenerare filtru, am dus masina la service Sandra Trading Iasi, am lasat masina, am facut contract de service asteptind telefon de la ei. Dupa 1 zi ma suna de la service ca cica dupa ce au facut diagnoza la masina au gasit un senzor mort si trebuie schimbat, 650 RON ...am spus ok, au facut comanda au trecut 3 zile, au adus piesa au montato pe masina si au plecat cu ea la plimbare adica sa faca regenerare si surpriza, masina nu vrea sa-si revina. Ma suna de la service si imi spune ca in timpul mersului clapeta de acceleratie a vrut sa deschida si ca se pare ca s-a stricat si ca ar trebui sa cumpar alta clapeta care costa 850 RON. Dupa o cearta si multe alte discutii au gasit ei o cale, adica: trimit la Bucuresti nu stiu ce chestie si ca poate suporta nu stiu cine cheltuiala pentru acea clapeta...Povesti... Un service bun in Iasi unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din cate am inteles sunt probleme cu acesti senzori si am inteles ca se schimba in garantie (defect de fabricatie)

nu stiu daca este adevarat dar am sa incerc la o reprezentanta sa vad ce imi zic.

Da, e destul de adevarat. S-a si schimbat codul lor, dovada ca au fost reproiectati. Si eu l-am schimbat. 280 RON la PBN (cand altii au luat cu 180 RON pffffff...) iar inlocuirea am facut-o singur (e usor).

Al Bundy m-a ajutat sa il identificam ca fiind in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat acest senzor de presiune. checkul statea aprins si in rest nimic altceva. dupa schimbare tot a stat aprins checkul pana cand am mers vreo 20 de km cu 80km/h cu a 4-a si s-a stins :). de atunci nu am mai avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vazut ralanti-ul ducandu-se la 1000 rpm fara jena si sunetul schimbandu-se. O fi fost o regenerare spontana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca dupa ceva timp a revenit si in acest timp scotea ceva fum, da, a fost regenerare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie super tare la masinile cu motor CR - regenerarea se poate face si in stationare, functie de gradul de incarcare (cu soot-ul peste 30g dar pana in 40g).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca asa a facut si la mine.... ca m-am uitat zilele trecute si zicea ca a facut-o in urma cu vreo 300 km... si nu am simtit acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie super tare la masinile cu motor CR - regenerarea se poate face si in stationare, functie de gradul de incarcare (cu soot-ul peste 30g dar pana in 40g).

Nu neaparat. Mai face si o regenerare 'de control'.

Distance Regeneration

"Distance regeneration" is a distance-dependent regeneration of the particulate filter. The Engine Control Module (ECM) J623 initiates an active regeneration automatically if during the last 466 to 621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful regeneration has taken place, regardless of the load condition in the diesel particulate filter. Distance regeneration serves as additional safeguard to minimize the load condition of the diesel particulate filter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa ceva timp a revenit si in acest timp scotea ceva fum, da, a fost regenerare .

Ralantiu-ul a revenit sub 1000 rpm la o simpla apasare de pedala de acceleratie (eram in stationare, la punctul mort). N-am avut timp sau idee sa cobor din masina sa ma uit in esapamentul masinii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu e regenerare. Mi se pare mai mult ca fiind load management.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie super tare la masinile cu motor CR - regenerarea se poate face si in stationare, functie de gradul de incarcare (cu soot-ul peste 30g dar pana in 40g).

Continua regenearea chiar si in frana de motor. Adica atunci cand lipseste injectia principala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri insa a crescut la fel ralantiu-ul si a ramas asa. Nici un martor nu s-a aprins. Toata treaba a tinut cam 20 minute eu facand cam 10 km intre timp. Am coborat din masina de 2 ori fara sa opresc motorul insa pe esapament nu iesea fum doar mirosul era diferit. Se stocheaza undeva faptul ca se efectueaza o regenerare spontana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iti arata. Nu mai stiu exact ce bloc de masura (parca 108) iti arata succesfull regeneration.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea Florin cu o pagina in urma ca s-a uitat la el si a vazut cand s-a facut regenerarea. Dar el are Tdi-Cr, nu stiu ce motor ai tu si daca iti stocheaza informatiile astea. Daca ai ceva de diagnoza la indemana, da-i un telefon si te ajuta el unde sa te uiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care se regenereaza filtrul, ventilatoarele din fata de invart la turatie maxima. Nu ai cum sa nu bagi de seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!