Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@pam La audi se calculeaza masa de cenusa conform km si valoarea se transforma in hex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, sa va prezint si eu problema mea de care de vreo 2 ani ma chinui sa ii dau de cap si nu prea am reusit. Masina consuma foarte mult am fost la N mecanici toti dau din umeri decat vreo 2 mi-au spus de filtru de particule cum ca ar fi cam ,,zapacit,, astazi am fost la un mecanic si mi-a spus ca toata masina este ok verificata cap-coada doar la filtru de particule la senzorul lambda imi da pe tester cand 2.... cand 3....... sa fie oare cauza filtrul de particule pentru care consuma mult?? Mi-a recomandat sa ii fac o regenerare fortata poate voi scapa de chestia asta cu consumul.... masina trage si foarte greu...... NU AM ABSOLUT NICI O EROARE....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti faci o idee la motor de 1,9 bls 105 cp in 270 km mi-a consumat 24,3 l mers afara si oras (nu mers sportiv)

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 litri consumati in 270 km inseamna consum de 8.9 litri/100km ceea ce e absolut normal la mers in oras. Asa consuma si la mine 1.9TDI de 105 cai. Cu cealalata masina cu motor 2.0TDI 140 de cai de obicei am 10 litri/100km.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iese un consum de 9L/100 km ceea ce e normal

Diesel-ul in oras ,pe distante scurte si in sezonul rece consuma chiar mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, bogdan_ a scris:

24 litri consumati in 270 km inseamna consum de 8.9 litri/100km ceea ce e absolut normal la mers in oras. Asa consuma si la mine 1.9TDI de 105 cai. Cu cealalata masina cu motor 2.0TDI 140 de cai de obicei am 10 litri/100km.

Bogdan mie in afara orasului mers autostrada consuma undeva la 7% mers pe pilot 100/h eu zic ca este foarte mult

9 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Iese un consum de 9L/100 km ceea ce e normal

Diesel-ul in oras ,pe distante scurte si in sezonul rece consuma chiar mult

Eu fac foarte mult in afara de oras pe autostrada zilnic deci imi consuma undeva la 7% mers normal cu 110

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stai cu : compresie,unghi sincronizare,axa came ,tacheti,turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, Andreidorian said:

Bogdan mie in afara orasului mers autostrada consuma undeva la 7% mers pe pilot 100/h eu zic ca este foarte mult

Pentru 1.9TDI e mult. Daca e drum drept, la 100km/h la mine consuma aprox. 5.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Cum stai cu : compresie,unghi sincronizare,axa came ,tacheti,turbo ?

Am unghiul pe -2,5 turbo ok injectoare ok,de pornit porneste la sfert,nu trepideaza nu scoate gram de fum. Axa cu came nu am apucat sa o verific,postez ulimul logoF12F194B-1D53-4ECB-AB4A-EC5617E61BDD.thumb.png.62efadab0e3e58327a5ac1c393e7640c.pngED3396DA-1F84-4CFE-B8D1-1996E429A783.thumb.png.bc9da6bedf5775c723a2392940b0f4f4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresie,axa came,tacheti ....astea trebuiau verificate prima data .

Maf-ul cam obosit sau filtru de aer imbacsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Compresie,axa came,tacheti ....astea trebuiau verificate prima data .

Maf-ul cam obosit sau filtru de aer imbacsit.

Maful am verificat astazi cu unul nou sii degeaba nici o schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fabricant era cel nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosh,ideea este ca masina nu scoate fum porneste la sfert dl Florin, nu prea trage es cum ar trebui,si mi-au spus vreo 2 mecanici ca ar fi filtrul de particule (in bord deocamdata nu imi apare nimic ) si regenerarile si le face ,mi-a spus ceva de o sonda lambda ca este ,,ametita’’ ca si valori cand 2 cand 3 (cea de pe filtru de particule)

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara mi s-a spus ca nu este prea mare,spuneti-mi pe ce canale sa fac log si o sa va pun rezultatul aici. 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema pe langa care bajbai in noapte tu si mecanicii tai de doi ani. De la inceput trebuia sa stii cat e presiunea diferentiala,ce compresie are motorul ......stare oringuri ,axa came ,tacheti.....

Rasfoieste forumul si afla problemele specifice acestui motor (frate cu BMP) ca ai sa economisesti timp,bani si nervi.

Posteaza grupurile 1-4-15 /13-18-23/ 67-68-73 la relanti la cald 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu valorile solicitate. Scuzati claritatea dar le-am facut mai mici ptr a putea sa le uploadez. 

5AE882B7-D0A8-4C38-A007-7A06CF26B0F7.jpeg

1F3AD54A-3543-4752-90CA-50A3F38DB643.jpegC5DC66F1-517A-4830-A923-E1F8EAD56FFF.jpeg.a53b5012f96994e1f93340f032ab26e1.jpeg

Modificat de Andreidorian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza injectoare,verifica axa came,tacheti si  etansietate oringuri.Verifica presiune diferentiala dupa regenerare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dl excalade am facut regenerarea din coding 2 bagat parola aia sii a mers cu ea avea undeva la 38% incarcare dupa ce am mers cu ea a ajuns la 1,6% particle filter load coefficient. Am facut poza la grupurile care ati cerut mai sus dupa toata procedura.in grupul 74 senzorul lambda este undeva la valoarea de 7,57 este ok?

84978DDF-5786-461D-8AD3-BA16B4ECE22B.jpeg

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza oras sau in afara?

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.02.2018 at 10:53, EEXCALADE a scris:

Regleaza injectoare,verifica axa came,tacheti si  etansietate oringuri.Verifica presiune diferentiala dupa regenerare.

Dl excalade , asa cum bănuiam am probleme la axa cu came in drept la 1 si 3 si tacheții cel de la 1 este terminat si de la 3 mai putin,compresie nu am facut deocamdata  , dar din ce a zis mecanicul 80% pierde si compresie. Voi rezolva  saptamana viitoare si cu testul de compresie.

5D89C2E3-DBE8-406E-A7A0-EF52175402AC.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste tot ,se verifica prezenta celor 4 dopuri tehnologice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!