Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Am fost la un service pentru citire parametri. Mi s-a zis ca este foarte bine. Parca nu-mi vine sa cred ca la incarcarea filtrului am 0.

IMG_20180126_152311.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine așa acolo așa trebuie sa fie zero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug cateva valori pentru interpretarea dv. 

Nu am facut regenerare si nu am simtit ceva la.motor cum ca ar fi facut el.

IMG_20180127_134425.jpg

IMG_20180127_134350.jpg

IMG_20180127_134024.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am inteles bine, toate atasarile au fost facute in relanti, la 90 grade apa motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul era nou?? Văd că ți-a resetat masa de cenușă ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, filtrul este de pe o masina cu 100500km, la fel si cei doi senzori schimbati.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/14/2017 at 8:46 PM, EEXCALADE said:

Adaptation ; 12

Ach mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel consumpion) * 0.0046 (ash coefficient)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

O nelămurire am... presiunile din filtru nu ar trebui sa fie egale am văzut că la unii diferă (sau greșesc eu) ex: cazul lu negresa 2.55  și deviație -10  la unii am văzut 5 și deviație 0... cu 90 grade motoarele și filtrele proaspăt regenerate 

Și mai este o chestie cu semnul întrebării grupul 68 casuta a treia cu valoareinvat cenușă la unii 0 la unii -7 etc asta chiar daca resetezi valoarea de încărcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt valori bune?

De ce la successful regenerations  scrie 0?

dpf1 (2).png

dpf2 (2).png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am facut si eu un print cu dpf ,imi puteti spune sunt valorile ok? Apa era la 62 grade

36E2BEBE-2F00-45FA-BCB9-53944DCDB418.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am inceput sa ma ingrijorez ca filtrul meu nu si-a mai facut regenerare de mult.

Masina: Audi A4 B8 2.0TDI 2011. Totul functional, filtrul de particole si-a facut regenerare de mai multe ori de cand am masina.
Parametrii de acum sunt:

075 Particle filter; difference pressure 9 hPa
076 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 00000000
077 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 00000000
078 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 71.66 l
079 Particle filter; kilometers since last regeneration 807850 m
080 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa
081 Particle filter; oil ash volume 0.19 l
082 Particle filter; soot mass calculated 19.42 g
083 Particle filter; soot mass measured 13.26 g
084 Particle filter; time since last regeneration 123401 s
157 Exhaust gas temperature before particulate filter 81.5 °C
158 Exhaust gas vol.flow particulate filter 27.2 mł/h

Am masina de 3 ani si ma uit din cand in cand la valorile filtrului. Am 22 de fisiere salvate si cea mai mare valoare la shoot mass calculated am vazut 15 grame. De obicei ma uitam si vedeam 12-13 si apoi in scurt timp inceprea regenerarea. Acum vad ca trecut de 19, am facut 807km numai in oras si regenerarea nu vrea sa inceapa. Am incalzit motorul si la 90 de grade, am fost mai inainte si in afara orasului si am mers 10 km la 3000 rpm si tot nu a inceput regenerarea.
Sa-mi fac griji? Stiu ca unii se plang ca le face prea des regenerarea dar nici sa nu o mai faca deloc nu e bine ca se infunda.
Nu am erori, am verificat si pe motor si pe cutia de viteze, am motorina peste jumatate, deci s-ar intruni conditiile pt. regenerare.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu iti faci griji, pt moment - cat de curand o sa inceapa sa isi faca regenerarea.

Daca nu isi va face si iti aprinde martorul DPF, atunci vedem care este problema - pana atunci, da-i pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oil ash volume 0.19 litri ? Asta la cati kilometri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 si ceva de mii km. de Germania si 30 mii de Romania, de ce? Ti se pare mult sau putin?

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care este densitatea ptr oil ash, Florin si baietii stiu mai bine conversia din grame in litri si invers ... eu stiam ceva de 1 g oil ash la 5000 km parca ...

Topic cu diferite valori

O sa ma uit si eu putin sa vad pe unde e oil ash, de la updateul Dieselgate nu m-am mai uitat, desi regenereaza la greu ... cred ca o sa am o supriza ...

Cred ca intrebarea este cand/care sunt semnele ca DPF-ul este aproape de sfarsitul vietii, ca sa stim sa luam masuri ...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la aceeasi chestie m-am gandit si eu ceva zile in urma, care este incarcatura maxima de cenusa la care un filtru de particule trebuie schimbat, pentru ca in urma arderilor, asta ramane, cenusa.

Am citit SSP-ul de la filtru de particule, SSP-ul de la motorul 2.0, elsa, si nu am gasit o informatie in sensul asta. Doar diagrama in care iti explica cand se face regenerare pasiva, cand cea activa, cand se aprind led-urile de eroare in bord, ce trebuie sa faci cand se aprind si la ce incarcare a gradului de particule filtru trebuie schimbat (45 grame).

Nu stiu daca cei de la VW au si ei informatia asta, sau ce anume le zice interfata de diagnoza in momentul in care trebuie sa verifice daca un DPF mai este in parametri sau nu, pentru ca in elsa zice clar ca dupa 180k trebuie verificat din 30k in 30k.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ingrijorarea mea ca nu mai facea regenerare s-a rezolvat. Am iesit la drum lung si dupa 20 de km a inceput regerarea si acum totul e in parametri normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Imi puteti spune cum sunt valorile astea? Am schimbat egr-ul acum cateva zile si aseara si-a facut prima regenerare de la schimbarea lui. 

Golf 6 2010 2.0 CFFB  235.000 km

sfgdnd.jpg

Modificat de vwaddict
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Detin un Audu A6 2007 motor 2.0 TDI cod BRE si dintr-o greseala am resetat cantitatea de cenusa de le DPF la 0, dupa care am incercat de cateva ori sa o pun la fel cum era inainte. Am intrat la adaptari pe canalul 12 am facut calculul conform formulei care apare in balonasul de la VCDS dar nu imi poate memora alta valoare decat 0. Masina are 208000 km. Va rog sa ma lamuriti si pe mine de ce nu memoreaza valoarea din calcul. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, pam a scris:

resetat cantitatea de cenusa de le DPF

Pentru ca, dupa cum mi-a spus cineva avizat de pe acest forum, trebuie sa mai pui doi de zero dupa valoarea ce ti-a iesit dupa calculul tau. Ex. In cazul meu a fost 32 urmat de 00. Asa a ramat memorat.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun doar patru cifre imi spune ca nu se poate  face operatiunea numai cu 8 hexadecimale. O sa incerc sa vad daca pot face cu Autocom CDP. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!