Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Las-o sa isi faca singura regenerarea, nu o forta, nu este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 tdi  cayc incarcarea maxima nu este 70 g?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă citiți în urmă se spune că se poate trece bine de tot peste valoarea de 70gr cu condiția ca starea tehnică a mașinii să fie bună. 

Ca fapt divers, se pot aproxima kilometrii parcurși ai mașinii la 1.6 tdi dacă se împarte cantitatea de oil ash la 0,00028. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masinile sunt intretinute corespunzator, se depaseste linistit cantitatea (oil ash), cu mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Formula este valabila si la motoarele de 2.0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_1651_768x1024.thumb.jpg.b15148dc4a8bc1d13045064ac573ffdc.jpgIMG_1652_768x1024.thumb.jpg.219242b8b9d01f9b81dbfe188fde7968.jpg

Salutare colegi,s a aprins pentru a doua oară in decurs de 1 luna martorul DPF,am mers intr a treia timp de 5 Minute si s a stins,sa ma Îngrijorez ori sa încerc s o scot mai des in afară??Cr 1,6 TDI 2010.Si precum spunea la si un coleg anterior masina uneori întrerupe la relanti si sta turata la 990-1000 ,cand pornesc caldura,foarte ciudat,mai jos am următoarele valori,cand merg cu ea la service nu are nici o eroare.Miraculos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu, însă poți să iei cantitatea de la o mașină pe care ai garanția că are kilometrii reali și împarți cantitatea la nr de kilometri. Iei valoarea aceea și o aplici la mașina care te interesează. Intră în joc niște variabile (condus urban/afară, carburant, ulei folosit etc) dar în mare, poți să aproximezi. Asta dacă nu ai metode specifice să afli exact numărul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare!

VW Passat 2012, 1.6 tdi, 210 000 km. Mi s-a aprins in bord filtru de particule, dar masina merge normal. Am mers in jur de 40 km cu ea turata la 2500 si tot nu s-a stins(in trecut cand s-a mai aprins in max 15km mers turat se stingea). A doua zi am mers 100 km tot turata(distanta asta am facut-o trecand si prin localitati unde am redus viteza) si tot nu s-a stins. Am pus-o pe tester si nu a dat nicio eroare. Masina nu are niciun simptom decat becul aprins din bord. M-am intors acasa(iar 100 km) in aceleasi conditii si tot nu s-a stins becul. Masina merge normal se tureaza si peste 3000, nicio simptoma rea insa becul este aprins in continuare. Ce ar putea sa fie si daca se poate untampla ceva rau daca merg cu ea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negresa ....senzorul de pe galerie nu după dpf ....trebuie sa mai ai unul ....cate mufe sunt 4 sau 3??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de senzorul temp cu mufa neagra de pe turbina si de cel cu mufa maro din partea de sus a DPF-ului.

In total am vazut doi senzori pe DPF -maro si portocaliu si inca unul pe turbina cu mufa neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică dacă nu ai o problemă la contacte din cauza cărora apar erorile. Am pățit și eu la fel, am făcut testul și mi-au ieșit două erori, mi-au spus că trebuie schimbate piesele. Am verificat contactele le-am recuplat și de atunci totul este perfect. Nu dădea comanda corectă și de acolo spirala aprinsă și nu se regenera.

 

 

IMG_20171006_124825.jpg

Modificat de George Dimoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Ii cumpar sh de pe o masina cu putini km cu 200 lei ambii. Sper sa fie din senzorul de pe turbina si sa nu fie ceva modificat pe instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi sa schimb senzorul de pe turbina dar fara succes. Este o pozitie foarte incomoda si cu fixa sau inelara cu cot de 17 nu merge. 

Aveti sugestii?

Am schimbat senzorul cu mufa maro din partea de sus a DPF-ului. Cel pe care l-am scos, avea urme de verificari pe cablaj, taiate firele si cositorite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum am zis ...ăla portocaliu daca îl schimbi e cu plânsete iese foarte greu Se schimba și ăla de la turbo dar pe sub mașină dai cu wd lasal o noapte și încearcă din nou

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am reusit sa-l schimb si pe cel de la turbo. Te mentii tanar lucrand la -11 grade. Am improvizat o cheie si l-am desfacut pe deasupra. La cel portocaliu nu am umblat, este sub DPF. Cel maro a fost cel mai usor de schimbat. 

Ramane pe maine sa caut un vagcom si sa verific temperaturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte de schimbare aveai becurile aprinse? dai o tura acum și vezi se sting..ăla portocaliu da e ultimul de după dpf sa nu încerci că nu iese ușor și dacă nu ai altul îl strici ...ce mi se pare ciudat mă uitam la foto care ai pus-o aici cu mufele și am impresia că sa umblat și spre ecu sa zic așa după cum sunt izolate toate la un loc

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut checkul, spirala si dpful aprinse, voia sa intre in regenerare dar nu putea deoarece aveam dpful infundat 98%. Dupa ce am schimbat dpful, in mers s-a stins doar spirala si motorul a inceput sa se tureze peste 3000 ture. Am mers la cineva sa-mi reseteze erorile si sa-mi faca o regenerare fortata dar nu a putut din cauza senzorului din turbina dupa cum spunea meseriasul, dandu-mi o valoare de 930 grade in turbo.

Acum nu am nici un bec aprins in bord dar sunt curios daca o sa mai apara valoare de 930 grade.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-ai schimbat nu o să mai apară....iar daca apare verifica cablajul spre ecu ciudata era și interfata care ai folosito arata ciudat....filtrul l-ai schimbat degeaba mergea regenerat acum curatal și pastreazal ....am văzut o chestie că e la moda acum toți când intră pe o mașină cu probleme la dpf si becuri aprinse primul lucru care îl fac resetează valoarea de încărcare a filtrului și după niciodată nu o să mai meargă regenerata...acum nu știu o fac cu intenție sau din neștiință ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea de incarcare a filtrului este standard, se poate stabili optional?

Daca nul din senzorii pe care i-am schimbmat era defect, nu ar fi trebuit sa am cod de eroare?

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate stabili (vorbim de gramaj nu de procentaj) nu e neapărat să ai eroare mai ales daca e gâdilat vreunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Atasez cheia facuta pentru senzorul din Turbo cu care se poate demonta pe partea de sus a motorului.

IMG_20180125_182624.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am reusit sa pun diagnoza, eu am o varianta veche care nu se conecteaza cu masina. Am schimbat și uleiul urmand ca azi sa verific senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!