Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

NU va dorsc decat sa vi se ia talonul in trafic la controale RAR sau sa nu treceti ITP-ul. Doar atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e mult se intampla curand si treba asta, deja sunt directive severe de control al noxelor obligatorii care intra in vigoare din 2018, nu mai treci ITP-ul asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 saptamani in fata mea la ITP un a6 cu dpf anulat a fost blocat in stand de cei de la RAR. In 15 min au venit baietii de la RAR, si au luat masina la puricat, dupa ce au verficat din nou, frani, lumini, serii sasiu si motor au zis ca masina figureaza cu pdf la trecerea ei prin RAR pt inmatriculare, s-au bagat baietii in canal sub masina cu lanterna si cand au iesit au scos masina de pe stand. Am intrat eu am facut itp-ul iar a6 inca era acolo cu cei de la RAR. Cred ca a fost oprit ca nu functiona o pozitie,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

@22NEDTevile de esapament cu ce s-au inegrit ?

Va arat tevi inegrite cu tot cu filtru dpf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat dpf-ul e intreg tevile sunt perfect cutate atat la E4 cat si la E5 .

Deci le ai negre de la fumul care pe care nu-l scoate ! ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE, nu stiu ce masini diesel resoftate ai vazut, dar iti garantez ca vorbesti prostii. Un soft bun, nu scoate fum chiar si cu DPF off ! Asta unu la mana. Doi la mana, si masina mea avea tevile innegrite desi avea DPF-ul pe ea ! Asa am luat-o din Germania (nu avea dieselgate), cu tevine innegrite. Masina avea DPF-ul activ, si nu avea uzura exagerata (~140k km). DPF off l-am facut din alte considerente (putere).

Totodata, ce tot aberati cu DPF off = non euro ?! Pe bune ?! Un CR este mai poluant ca si un PD, ambele fara DPF ? De unde aberatiile astea ? Repet, DPF off nu este egal cu CAT off ! 

Interesativa care este diferenta intre un DPF si un CAT la diesel. Eu sunt la a 3-a masina cu DPF off si n-am avut probleme niciunde din cauza asta. Am umblat cu ele peste tot in Europa si nu s-a legat nici dracut. La ITP idem. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate masini imi trec zilnic prin garaj.......recunosc un dpf off de la distanta dupa miros.

Si apropo de soft ....unii chiar stim in ce consta "anularea" dpf-ului din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din motive "tehnice" unii ar anula si motorul ...doar ca nu merge masina fara el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, qwk a scris:

EEXCALADE, nu stiu ce masini diesel resoftate ai vazut, dar iti garantez ca vorbesti prostii. Un soft bun, nu scoate fum chiar si cu DPF off ! Asta unu la mana. Doi la mana, si masina mea avea tevile innegrite desi avea DPF-ul pe ea ! Asa am luat-o din Germania (nu avea dieselgate), cu tevine innegrite. Masina avea DPF-ul activ, si nu avea uzura exagerata (~140k km). DPF off l-am facut din alte considerente (putere).

Totodata, ce tot aberati cu DPF off = non euro ?! Pe bune ?! Un CR este mai poluant ca si un PD, ambele fara DPF ? De unde aberatiile astea ? Repet, DPF off nu este egal cu CAT off ! 

Interesativa care este diferenta intre un DPF si un CAT la diesel. Eu sunt la a 3-a masina cu DPF off si n-am avut probleme niciunde din cauza asta. Am umblat cu ele peste tot in Europa si nu s-a legat nici dracut. La ITP idem. 
 

Bravo! Bine zis! Eu vreau sa stiu cati de aici au cumparat un dpf nou, in valoare de 1000 euro ,sa vad factura de achizitie! Va zic eu! Nimeni! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti spuneam dpf-ul tine lejer 500 mii km daca motorul e intretinut .

In plus sunt firme care le curata impecabil cu aprox 100€ ,cu putin efort ti-l poti curata si singur sau cu costuri minime.

Ce-ar fi ca toti sa le anulam ??? 

Sa stam in trafic si sa inhalam mirosul cancerigen cand ne ducem copii la scoala !?

E ok ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,care aveti dpf si tineti la el, multe succesuri in continuare la regenerari, multe succesuri la diagnoze, la martori aprinsi in bord, la iesiri cu masina 2500/3000 rpm pe autostrazi,la consum mai mare de carburant!

pe mine unu ma stresau regenerarile,plec dimineata la 7 la munca si trebuie sa mai stau pe langa masina,apoi ajung acasa si in loc sa ajung la fetita mea de un an sa ma joc cu ea,stau iar sa se regenereze! Imi venea sa i dau foc! Cat pe ace era sa o dau, dar este f intretinuta si nu stiu ce iau!

3 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Cum iti spuneam dpf-ul tine lejer 500 mii km daca motorul e intretinut .

In plus sunt firme care le curata impecabil cu aprox 100€ ,cu putin efort ti-l poti curata si singur sau cu costuri minime.

Ce-ar fi ca toti sa le anulam ??? 

Sa stam in trafic si sa inhalam mirosul cancerigen cand ne ducem copii la scoala !?

E ok ?

Prieten de al meu l a dus la curatat, a mers cu el 2 luni apoi s a aprins din nou martorul!

a fost cu filtrul din nou,deoarece platise 200€ ! Cei de la service,l au dat jos,curatat din nou! Bineinteles ca aceiasi problema!

apoi a pus unul universal si a mers exatc 7000 km! 

Precizez ca motorul este in parametri normali,bun!

de doi ani il are scos si este foarte foarte multumit fara! Nici o problema la masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu trebuia sa faci downgrade de soft.

Te-ai grabit ,nu te-ai documentat si ...te-ai ales cu anulare.

Uite cum mi-am curatat singur dpf-ul in urma cu aprox 3 ani . Costurile au fost de aprox 100 ron.De atunci masina a mai facut aprox 80 mii km,si nu pe autostrada .

https://vwforum.ro/topic/117316-modalitati-curatare-filtru-de-particule-dpf/

Masina respectiva are acum aprox 400 mii km .NU au fost erori si NU sa aprins niciodata martorul dpf .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu circul 5000/ 7000 km pe an! Doar urban! Foarte rar ies cu ea la distante mai mari de 150 km!

chiar daca faceam downgrade,tot nu scapam de regenerari!

eu schimb uleiul+ filtre la an,nu la nr de km!

inainte am avut un golf 5 1.9 tdi,fara acel filtru! O bomboana de masina! Prost am fost ca am dat o! Am luat ceva mai nou,2012, mai multe optiuni si hopaaa k a aparut dpf ul! 

Repet: sanatate celor ce mi l au anulat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina respectiva am circulat 6 ani si aprox 90 mii km in oras pe distante scurte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e caz rar ,am masini in intretinere (taxiuri A6,passat B7,B8 )... care au depasit 500 mii km cu intretinere normala ,fara probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cat circula un taxi pe an? Sigur nu circulati cat mine 7000 km! Ati da faliment! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ,un taxi face 50 mii km pe an ,majoritatea in oras pe distante scurte fara probleme si tu faci 7000 km pe an si ai probleme !

Pentru putini km pe an  iti recomand pe benzina.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu 235 mii... poate e putin..poate nu. dar nu am vazut niciodata martorul dpf aprins. si sperr ca sa nu il vad in curand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai "fraierilor", voi(noi) astia care nu am ales sa NU anulam DPF. Voi nu intelegeti ca este o problema constructiva cu filtrul si ca inginerii de la VW sunt niste carpaci incompetenti?

Cum sa nu ti se puna pata si sa il anulezi cand tu stii foarte bine ca masina ta din 2012 are 140.000 Km "reali" facuti in week-end in drum catre/de la biserica, schimbi consumabile la < 1 an, bagi ulei 2T in motorina alternativ cu aditivi din Carrefour si, dupa toate astea, cand tu esti convins ca motorul este in stare exceptionala se apuca sa faca regenarari ca nebunul?

Ce vorbim noi aici?Ce reglementari, noxe si alte bazaconii? Alea sunt pentru fraieri.

Scuze de OffTopic.:mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In manualul masinii mele, scrie 60 km in treapta 4. Dar la mine Inca nu s a incarcat filtru, deci nu mi a aparut martorul respectiv. 

Eu aveam acum 2 sapt mass calculated soot 48 g din 60 g maxim. Si pe site ul Ross tech, zice CA daca procentul este Mai mare de 85 la 100, nu se Mai face regenerare fortata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • R Z F
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!