Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Motoarele cu probleme la sistemul de injectie sunt urmatoarele: BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu asta din topicul cu circulara legata de schimbarea injectoarelor, dar ce nu stiam este care cum au DPF, pentru ca nu se precizeaza pe situl de licitatii codul motorului, ci doar daca au DPF sau nu. Multumesc tuturor pentru lamuriri si imi cer scuze ca am creat putin off-topic.

Mikey- iti multumesc pentru lista, chiar cautam ceva de genul. :beerchug:

Modificat de tur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut din nou verificarea si am gasi aceleasi valori adica in MVB canalul68 la field 2 apare cifra 2 si sub ia este scris no units,

Este posibil sa fie de pe aici problema cu filtrul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pysyK

ai cea mai buna masina deoarece tine cu casa cost mic la intretinere dar trebue sa inveti sa stii ca daca nu inveti sa citesti totul dar abssolut totul pe forum te va costa scump nestiinta mecanicilor si lacomia celor de la reprezentante

tine minte TRATEAZA CAUZA SI NU EFECTUL.FILTRUL DE PARTICULE primeste funingine de la.....................................sa te ajut un pic

1 TURBO (ce se intimpla cind uleiul trece pe linga lagar in turbina apoi in evacuare)creste nivelul ne funingine si infunda mai des dpf dar atentie fumul la consumul de ulei este alb(

2.SUPAPE TACHETI UZATI (sparti)...........................................................................

MAI CONTINUU DUPA CE IMI CONFIRMI DACA AI FUM ALB SAU NEGRU (caut niste imagini de la mine si ti le prezint)

sa inteleg ca ai VAG COM PERSONAL deoarece am ajuns la concluzia ca este necesar A AVEA PROPRIUL VAG COM.

DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU INITIEREA 1 CABLU . LAPTOP ,INTERFATA COST ETC.

CU MULTUMIRI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danmatyas

SUNTETI DE APRECIAT CA TINETI COTA DE LAUDA LA 140 CP MOTOR BMP INJECTOR BOSCH CARE NU PICA NICI ODATA DAR trebue sa stim ca are probleme cu filtru de particule(cauza deloc de neglijat)MOTORINA CU GRAD RIDICAT IN SULF CE CRESTE NIVELUL DE FUNINGINE infunda celulele si binenteles si alte cauze

APROPO STIATI CA AMERICANII AU CERUT MOTORUL BMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga RLK

Problema cu filtru a aparut cand am avut probleme cu un tachet si am fost nevoit sa inlocuiesc toti tacheti pentru ca-i aveam si am inlocuit si axa cu came cu tot cu,cuzineti.Atunci dupa inlocuirea acestora amdemontat si EGR a fost curatat,de asemenea filtru de perticule a fost demontat si curatat chimic cu solutii speciale dupa montarea tuturor am facut o regenerare fortata si totul a fos ok pentru vreo doua luni de zile ,dupa aceasta atrebuit lunar sa ies pe autostrada pentru regenerare ,Asa cum spui si tu si eu cred ca exista o cauza colaterala care duce la incarcarea mai rapida decat normal ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM 28.000 km cu motor BMP si inca nu am avut nicio problema cu masina (188.000 km reali). Placute de frana si ulei i-am dat doar...

Dpf-ul nu se infunda doar la VW.. e un risc pe care il accepti cand iti iei masina diesel cu DPF. Daca se infunda se poate anula... si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi s-a aprins Check Engine-ul (robinetul galben) dar fara vreo eroare sau vreun mesaj pe BC. Simt ca masina trage putin mai greu, nu foarte dar totusi sesizabil. In 77.000 km nu am facut niciodata o regenerare a DPF-ului. Ar putea fi si de la asta? Masina nu scoate fum deloc. Mi s-a mai spus ca este posibil sa fie un senzor de pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa faci o diagnoza si sa verifici MVB 68-75 sa vezi ce este in realitate.

Modificat de MihaiXp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi s-a aprins Check Engine-ul (robinetul galben) dar fara vreo eroare sau vreun mesaj pe BC. Simt ca masina trage putin mai greu, nu foarte dar totusi sesizabil. In 77.000 km nu am facut niciodata o regenerare a DPF-ului. Ar putea fi si de la asta? Masina nu scoate fum deloc. Mi s-a mai spus ca este posibil sa fie un senzor de pe evacuare.

Iesi pe un drum neaglomerat si mergi cu treapta a patra la doua mii de turatii cu viteza constanta. Mergi timp de 30minute si ti se va stinge martorul.

Eu am iesti cu masina pe centura si mi s-a stins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canalele 68-75 sunt valabile doar in cazul PD-urilor. La CR-uri acestea sunt in jur de 98-105, nu mai stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi s-a aprins Check Engine-ul (robinetul galben) dar fara vreo eroare sau vreun mesaj pe BC. Simt ca masina trage putin mai greu, nu foarte dar totusi sesizabil. In 77.000 km nu am facut niciodata o regenerare a DPF-ului. Ar putea fi si de la asta? Masina nu scoate fum deloc. Mi s-a mai spus ca este posibil sa fie un senzor de pe evacuare.

Martorul de motor nu se aprinde doar la DFP incarcat, ci si din alte cauze - EGR, clapeta cut off defecta - cel mai bine faci o scanare si vezi ce eroare iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti revin si eu cu intrebarea de ce in MVB pe canalul 68 field 2 apare valoarea 2 si sub ea scrie not units.

Ar putea fi de pe aici problema cu filtru si ce valoare ar trebui sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea 2 apare deoarece a umblat cineva in Adaptation (si a facut modificari gresite).

Sub ea scrie No unit pt. ca Label-ul este incomplet (Ross-Tech nu poate face label-uri dedicate/ exacte pt. toate tipurile de motoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta situatie se mai poate face ceva ,pentru areveni la normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea. In ultimele zile am mers pe Sport si am incercat sa merg mai turat si constant. Azi, la service dupa ce am oprit, la repornire a disparut eroarea, dar a ramas totusi stocata.

Va atasez 2 poze (mai greu cu pozele, am pus direct codurile) sa va dati cu parerea. Se pare totusi ca nu este de la DPF, ci mai degraba senzorul de pe evacuare G450.

001137 Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)

P0471-006 - Short to Plus - Intermittent

Am intrat si in modulul de DPF si pe canalul 75 mi-a dat urmatoarele valori:

01-170 , 02-152.4, 03-0%, 04-154.7

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pysyk aceesi problema am avut si eu la motor SA SPART UN TACHET SI A UZAT AXUL CU CAME am schimbat ax came, tacheti 8 buc.cuzineti semering pe la 190000km DATORITA UZURII CAMEI AX , NU DESCHIDEA SUPAPA DE ADMISIE SUFICIENT PENTRU A INTRA AER CORESPUNZATOR AMESTECULUI CARBURANT SI PRODUCEA MULTA FUNINGINE

FILTRU DE PARTICULE SE INFUNDA MEREU l-am dat jos .am taiat cu flexul un mic capac de vizitare (era infundat 80%)

culmea este ca funinginea era depusa la suprafata celulelor si mai groasa catre extremitati de circa 5 mm ,am suflat cu compresorul din sens invers si se curatase de trecea aerul prin el dar mecanicul a zis ca nu se mai poate face nimic si l-am spart de tot. SA NU SPARGETI FILTRU PINA NU VA ASIGURATI CA ATI FACUT TOTUL DEOARECE COSTA VREO 2000 EURO

APOI RESOFTATUL 500 EURO culmea este ca celulele erau curate de se vedea privind prin ele funinginea era doar

la suprafata in interior doar 3mm ce bloca intrarea in celule

acum vad ca functioneaza bine si am scapat de stresul cu mersul turat

UN SFAT PENTRU CEI CU FILTRU DE PARTICULE daca vreodata vi se va infunda dfp. prea mult sa stiti ca daca il dati jos si suflati cu compresorul in sens invers si incercati sa ricaiti cu un bat in acelesi timp pina nu mai iese funingine apoi montatil inapoi si la drum faceti regenerare binenteles dupa ce remediati surdele de funingine(injectoare,supape,tacheti,ax came, motorina prosta) salvati filtru garantat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

Am si eu un 2.0 DSG DPF, bineinteles infundat (cauze pe care nu mai vreau sa le prezint, in prezent rezolvate).

Am vazut ca exista posibilitatea curatarii chimice a filtrului de particule. In afara de Odorheiul Secuiesc, stie cineva unde anume se poate face o curatare chimica si mecanica in Bucuresti.

Am inteles ca se pune o substanta in el, 24 de ore, apoi se goleste, se baga intr-un cuptor, se sufal cu aer comprimat, etc...

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat in Bucuresti undeva spre iesirea pe A2 si dureaza aproape sapte ore insa rezultatul a fost ca dupa o luna iar am avut spirala aprinsa ,eu te sfatuiesc sa mergi pe autostrada sa faci o regenerare cu Vag com si sa urmaresti daca ajungepe zero incarcarea si apoi perioadic timp de o luna incarcarea ,daca in procente dupa o luna ajunge aproape de 40%in mod sigur ai probleme cu motorul si acesta elimina multa funingine pe evacuare si trebuie sa cauti cauza in alta parte .La mine pentru ca inca nu am gasit cauza lunar merg pana la Fetesti pe A2cu treapta a 4a la 3000 de ture adica pe la 110 km si se curata la zero evident daca masina nu a apucat sa intre in Limp mode daca i intrat in acest mod doar cu Vag com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme am avut la motor. Am schimbat chiulasa si garnitura. Filtrul insa este colmatat (am facut diagnoza cu soft de la Porsche). Cand ies cu ea pe autostrada mi se supra-incalzeste turbina din cauza regenerarii cred.

Teoretic problema la motor a fost rezolvata. Nu mai pierde lichid. Acum a ramas filtrul. Am un prieten care s-a ocupat de masina, dar cred ca a gresit cand a incercat sa-l desfunde cu jet de apa, la spalatorie.

Trebuie lasat 24 de ore cu apa si detergent sau ceva, iar apoi incercata desfundarea. Acum vreau sa fac acest lucru si vreau sa il fac bine de data asta.

Problema mai e ca se da si greu jos (trebuie data puntea fata jos daca nu ma insel). Ori imi iese ori imi iau altul din dezmembrari cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta situatie eu cred ca trebuie sa te opresti si sa nu mai circuli cu masina deoarece exista riscul sa ia foc filtrul la interior sau chiar sa pleznesca si trebuie sa cumperi unul second-hand pentru ca nou este aproape 11000 ron insa il gasesti foarte greu.Eu nu am gasit vechi dar bun .are cineva pe vanzari unul pe la 600E dar eu l-am vazut si nu sunt multumit cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei cu probleme la DPF sint curios daca aveti motorul cipuit. Un tuning facut prost poate sa accelereze infundarea DPF-ului.

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate legata de consum, al meu nu este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o prbl. si as avea nevoie de ajutor ceva lamuriri.

Ieri sa aprins in bord indicatorul de Dpf ,pana aici ok vin acasa citesc tot topicul cu DPF'u si am inteles ce am de facut.

Azi ies cu masina pe autostrada sa fac regenerarea(50%)cu calcu in brate merge totul perfect pana la 18% cand imi apare si engine foult workshop(spirala intermitent).merg incontinuare cam 30 Km si ajung la casa de plata aici opresc motorul iar cand il pornesc imi mai apare si celalat indicator cumotorul.

ajuns acasa fac iar scanare si imi arata incarcatura de 50%a filtrului si martori nu se mai sting chiar daca sterg erorile

atasez si scan

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 021 QJ HW: 03G 906 021 AB

Component: R4 1,9L EDC G000SG 1984

Revision: --H08--- Serial number: VWX7Z0H43N27ZV

Coding: 0000072

Shop #: WSC 02629 005 00000

1 Fault Found:

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold

P2002 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Mileage: 75844 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 18:33:38

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): 2.0

Duty Cycle: 50.9 %

(no units): 10.20

Temperature: 23.4°C

Time: 4492.8 s

Readiness: 0 0 0 0 1

HELLLPPPPP!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!