Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, Muale said:

unde sa ma uit cu vagcom, ce teste sa fac ?

La oil ash in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!
Tot caut formula de transformare din litri in grame si nu o gasesc, cu riscul de a fi offtopic, poate o mai posteaza cineva.
Cu Google, 0.12l = 120grame :) (cum este cazul meu la oil ash.)
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nicio formulă, este o transformare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, puricele said:

Buna ziua!
Tot caut formula de transformare din litri in grame si nu o gasesc, cu riscul de a fi offtopic, poate o mai posteaza cineva.

Limita raportata de VCDS pt 2.0 tdi EA289 este 70 grame sau 0.175 litri, nu merge formula de pe google

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, tocmai ce am prins ultima regenerare la diferenta de 230km, facuti 3/4in oras.

scanare facuta acum 3zile:

 IDE00430-ENG57549   Filtru particule: stare regenerare dinamicã-Bits 0-7 0 
  IDE00431-ENG57549   Filtru particule:  stare regenerare opritã-Bits 0-7 0 
  IDE00432   Filtru particule: timp de la ultima regenerare 13252 s
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei 0.12 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã 10.36 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine mãsurat -2.00 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare 52895 m
 

scanare facuta azi, chiar dupa regenerare,


  IDE00430-ENG57549   Filtru particule: stare regenerare dinamicã-Bits 0-7 0 
  IDE00431-ENG57549   Filtru particule:  stare regenerare opritã-Bits 0-7 0 
  IDE00432   Filtru particule: timp de la ultima regenerare 362 s
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei 0.12 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã 5.28 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine mãsurat -9.40 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare 2168 m
  IDE07744   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: val.brutã -1 hPa
  IDE07745   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: val.adaptare -1 hPa
  IDE07746   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: tens.brutã 996.6 mV
  IDE07747   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: offset 0 hPa
  IDE07748   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: offset dinamic -1 hPa
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate explica cineva fenomenul ? Saptamana trecuta s-a aprins becul de filtru de particule si dupa o regenerara pe autostrada a scazut la 7% incarcare, bineanteles ca s-a stins si becul. Dupa o saptamana, azi in trafic, s-a aprins iar becul de filtru de particule in bord. Dupa o statie de tramvai s-a stins si pana am ajuns acasa (cam o jumatate de ora) nu s-a mai aprins. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câți km ai făcut în săptămâna aia? 

Câți km ai, cât ai încărcare pe filtru? 

In mod normal dacă ajunge sa aprindă becul, e destul de plin. De obicei face regenerările fără bec aprins, "pe nesimțite". 

(nu mai da quote unei postări imediat anterioare) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am Audiul A4 B7 BRD de 2 ani si 10 luni. L-am luat la 227.000 km si acum am 257.000 km. In acesti 30.000 km am avut aprins martorul de DPF plin de 5 ori. Drumuri lungi am facut cam doua de Germania cam de 4000 km fiecare  unde sa zicem ca a apucat sa se regenereze. In ultima vreme vad ca sta putin mai turat la relanti si merg ventilatoarele cam des. Cred ca isi face regenerari fara sa se aprinda martorul. Acum cand s-a aprins ultima data cam de o luna am zis ca sa vad ce e cu el si daca e cazul sa il dau jos sa il trimit la Odorhei la curatat.

Am fost la amicul meu la Cluj si a zis ca are presiune diferentiala de 14 si ca normal daca nu e infudnat ar trebui sa fie intre 3 si 7. L-am dat jos si trimis. M-au sunat cei de acolo si au zis ca a il curata si ca ma suna. M-au sunat dupa prima curatare si ca nu a iesit cum trebuie si ca il mai curata o tura. M-au sunat azi si au zis ca din pacate nu poate fi curatat. Masina nu are nici o eroare pe engine, merge bine trage, daaar in schimb mi se pare mie ca ar consuma cam mult, gen consum de 7.0 extraurban pana in Germania dus-intors pe 4000 km. Inapoi o alta masina cu care am fost un Allroad 3.0 TDI Quattro de 245 de cai a avut 7.2 pe 1500 km. Cam mult pentru mine cu 2.0 TDI PD si 170 de cai (tractiune fata) mi se pare.

Firma respectiva are si DPF-uri aftermarket noi la 1200 de lei cu garantie cu cel vechi la schimb. Ma gandesc sa iau unul de la ei si sa il pun sus impreuna cu un senzor nou Bosch de presiune diferentiala care oricum l-am cumparat si vroiam sa il schimb.

Aveti idee daca trebuie ceva codari cand pui un DPF nou? Sper sa il pun sus si sa am si eu niste valori bune pe presiunea diferentiala si un consum mai mic.

 

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volnick1986 in perioada cat DPFul e la curatat, ai mers cu masina? trage mai bine? diferente semnificative?

la cate aventuri ai avut cu DPF, ar fi bine sa iti iei o interfata si aplicatia vagdpf, te-ar ajuta mult. Adica te-ai dus in alt oras pt a vedea presiunea diferentiala? Ultima vers de aplicatie iti spune asta... (desi mi se pare ca nu o citeste la toate codurile motor, dar la al meu de ex merge)

codari pt DPF nou: nu cred ca trebuie decat sa resetezi la 0 oil ash. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers cu ea. Am mutat-o 10 m cu pom de craciun in bord, cu DPF-ul scos din ea si cu gazele iesind din turbo. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spalatorii de dpf recomanda savpui senzor tandem nou.. codat si reset filtru dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus DPF-ul nou aftermarket JMJ polonez. (am gasit aici un site al producatorului. https://jmj.com.pl/de) primit de la cei din Odorhei si un senzor de presiune nou Bosch. Am "invatat" masina din VCDS ca are un DPF nou si i-am dat o regenerare. Asa zic ei in instructiuni pe langa o verificare prealabila de: EGR, injectoare, turbo, tubulaturi, intercooler, senzori temperatura DPF si antigel, lambda, MAF, termostat (daca nu urca la 90 nu isi face regenerare). La mine toate OK, nu era cazul. Am mers cam 10 minute la 2300-2500 rpm cu matrorul de DPF aprins si apoi gata.

Ce am observat eu. Masina trage mult mai bine, de la turatie mai joasa, raspuns mai rapid la pedala si consum mai mic. Inainte 7- 7.2, acum 6.6 mers la 140 pe autostrada. Diferenta mare! E alta masina. Zilele astea am condus doua Passaturi B7 de 177 de cai. Unul Alltrack 4M automat 2014 si unul cu 6M cu tractiune fata 2013. E acolo cu ele Audiul meu acum.... fooarte aproape.

O sa vedem cum va trece testul timpului.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa stiu si eu daca sunt ok valorile.

Detin un Passat B7 1.6 TDI CAYC cu downgrade la 9970. Inainte am avut 9978 dieselgate si aveam regenerari pana in 200km.

1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volnik cei de la ordoheiu și-au vândut marfa și au ieșit în câștig de aici tragi tu părerea .......se curata foarte bine filtru tau.....sunt curios ți l-au trimis înapoi sau sa revândut de cei de acolo

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am curatat si eu la Odorhei, insa DPF de Euro 5. Ca si tine, am vrut sa-l curatat preventiv, intrucat aveam presiunea diferentiala putin mai mare decat cea normala, chiar daca regenerarile se faceau ok ca si km parcursi.  Dupa curatare, motorul merge mult mai lejer, in special la turatii joase. Totusi la tine mi se pare cam mult sa-ti ceara si dpf`ul vechi la schimb pentru cel aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare ce fac cu cele vechi daca au spus ca nu se pot curata? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se pot curata dar pacalesc pe client. le curata si le vand sh.

sau le vand celor care cumpara asa ceva pt reciclat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este valoarea normala la presiunea diferentiala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu masina isi facea cam des regenerari, cunsumul era cam mare si  se simtea ca pleaca destul de greu de la turatii joase si de aceea am ales sa il trimit la curatat.

Oamenii au fost foarte fair. Sa va detaliez. M-au sunat de 3 ori. Prima data cand a ajuns inainte de prima curatare. A doua oara dupa ce l-au pus la curatat ca nu a iesit cum si-ar fi dorit ei. Si a treia oara dupa ce l-au pus din nou si tot nu a iesit. M-au propus sa imi trimita nou AM la banii aia cu al meu la schimb sau fara al meu la schimb cu un pret cu 50 de euro mai mare. Am zis ca pentru 50 de euro in plus am dorit sa il pastrez si pe cel vechi, curatat de doua ori de ei fara scucces dupa spusele lor. Asa ca mi-au trimis unul nou AM si pe cel vechi al meu inpoi. Daca decideam ca nu vreau unul nou ma costa doar transportul dus-intors. M-am gandit si eu la ce spuneti voi ca si-au vandut marfa samd. Nu am avut timp sa il fi montat pe masina si pe cel vechi curatat sa vad ce parametrii are dupa doua curatari nereusite.

Concluzia e ca dupa primii 150 km de la montaj sunt multumit de cum merge masina. Urmeaza sa vedem testul timpului. Si sa tina 100.000 km eu zic ca merita 1400 de lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am o problema cu Skoda Octavia 1.6 tdi motor CLHA si anume:am observat ca atunci cand isi facea regenerarea  filtrul de particule, imi arunca antigelul afara pe supraplinul vasului de expansiune.Temperatura sta normal  la 90 grade.Pe furtunul de retur in vas ,antigelul a venit cu bule de aer, doar atunci cand facea regenerarea filtrul .In restul functionarii  nu arunca antigel afara si nici nu scoate bule pe retur.Suspectez ca ar fi fost de vina racitorul de gaze.Am inlocuit racitorul de gaze si intre celule,intr-o parte, se vede albastrui.Se pare ca racitorul a fost problema.De cand l-am schimbat a mai facut o regenerare la 380km  si nu a mai aruncat antigelul afara.Din cate am vazut cu ochiimei, filtrul de particule este destul de incarcat cu cenusa.Ce diferente  trebuie sa aiba presiunea de la intrarea filtrului si cea de la iesire?Am VCDS dar nu prea stiu valorile normale.Va pun poze cu tot ce am si astept sfaturi.

Racitorul de gaze albastrui intr-o parte

 

Filtrul de particule unde intra racitorul de gaze

 

Valorile VCDS: inainte de regenerare https://imgur.com/75RV9EE

 

                       :dupa regenerare: https://imgur.com/buui7vr

 

Regenerarea s-a facut dupa 380 km 50% oras-50%afara

Ce spuneti de starea filtrului de particule?Masina are la bord 175000km,nu stiu daca sunt reali(eu am facut 15000 intr-un an de cand e la mine)

racitor gaze.jpg

FILTRU PARTICULE.jpg

 

Modificat de gessy_70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citește un pic posturile anterioare. Ai valorile postate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregatestete de chiulasa. Candva motorul a fost supraincalzit. Oricum e boala asta la generatia 2 de tdi cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai mai multi km decat sunt specificati. Ai avut masina tu sau ai luat-o de la cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!