Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Eu cand aveam B8 diesel observasem ca vara facea regenerare la mai multi km decat iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau și eu cu părerea: probabil temperatura crescută din admisie, vara, duce la atingerea temperaturii la care se produce regenerarea.

Iarna ,fiind frig, se ajunge mai greu la temp de regenerare. Totuși iarna mergi mai mult pe funingine păna motorul ajunge la 90 gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, de ce lucruri depinde intervalul la care are loc regenerarea si cum ar putea fi modificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina este folosită preponderent in extra urban. Regenerări la 350 km fix, indiferent de coef de incaărcare sau de valoarea presiunii diferențiale, carbon mass= 90, inseamnă că motorul este pe ducă?

Pare să fie in mințile lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!