Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, Xman_ghio said:

Daca ai scapat fara sa ia foc masina e ok-ish! Riscul era sa fie colmatat masiv si eventual sa iti distruga turbo din cauza presiunii.

puteam sa-l resetez si eu dar daca lua foc era pe barba mea. asa am preferat la service ca sa fie pe barba lor :)) omu de la service dupa ce resetase filtrul m-a trimis asa ca ii ok fara sa mai seteze la loc oil ash. treaba romaneasca. dupa resetare am facut o regen fortata, nush cat soot a ars ca era de la 0. dupa resetarea fortata, i-am setat la loc filtrul la 0.05ml oil ash, mi-a dat vreo 23g cenusa, am facut o regen fortata in mers, l-am dus pana la 5-6, apoi am setat din nou oil ash la 0.21ml cum era inainte de toata intamplarea, mi-a mai dat vreo 20 si ceva soot, i-am mai facut o regen fortata in mers, s-a dus pana la 5g soot. deci din cei 42g inainte de reset cred ca l-am desfundat cat de mult se putea.. si am lasat-o asa. presiunea acum e sub 5hpa in idle. sunt foarte curios cum o sa fie regenerarile acum, daca se pastreaza intervalele. asa o sa-mi dau seama daca l-am afectat prea mult sau e ok. aviz amatorilor. nu mergeti prea mult in limp mode ca dai in alte belele mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rulaj are mașina? Cuget că la 0.21 ml ai rulaj minim 300k km... 

La 350 k km (CFFB) așa arată situația: image.thumb.png.e1a8d466493e1e609031dc14336fc985.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

A folosit careva GerTechTeile ? Se lauda ca nu ar fi nociv pentru substantele care coafeaza ceramica DPF ui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albinarunu mai credeți in toate soluțiile astea "minune" care spun ca îți curată dpf-ul. Daca chiar vrei sa cureți dpf-ul îl duci ori la Odorhei, unde ți-l curată la căldură, ori în alte locuri in care ți-l spală. În ambele situații, cenușă acumulata in dpf iese pe partea de întrare, nu are cum sa iasă pe partea de ieșire, pt ca fix rolul dpf-ului este acela de a bloca cenușa și a-ți lăsa evacuarea curată. 

Modificat de Andrei1309
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci confuzie intre cenusa(oil ash) si funingine(soot)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, atunci cand spala filtru (la aparatul de curatat)  baga solutia in sens invers? Si la curatarea prin temperatura, o sa l sufle  dinspre iesire spre intrare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlahdacoromanacum mi-am dat seama. Dpf-ul blochează funinginea, iar cenușă este rezultata in urma regenerarilor

@albinaruexact. Alta metoda ca să poți curăța dpf-ul nu am găsit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/18/2025 at 10:56 PM, passat19tdi said:

Eu am carscaner,  varianta pro, motor CUVC si vad tot

 

Gasi si eu pe un tip de motor, era diesel dpf var 11 si dupa regenerare am presiunea de 9 la relanti si smm -9.4 se ducea usor spre 0 si smc 6.7g... Dubios -9 ala, cand ajunge la 0 face regenerare? La diesel var 7 nu imi arata.

Oil ash residue am 15g, 57k de km mers preponderent in oras,nu imi dau seama daca e bine sau rau.

Am facut un drum de peste 400 de km si am mers cu masina turata la 2500-3000 rpm cateva zeci de minute in tr 5si 6 ca poate ajuta dar imi e neclar daca a ajutat la ceva. Oricum am mers destul de mult din  drum cu 130 si 139km/h.

 

Legat de senzor ce as putea face? Am ajuns pana la reprezntanta ca aveam treaba cu alta masina si am vorbit cu consilierul de service care mi-a recomandat sa merg cu ea turata.... Chiar nu stiu daca ajuta la ceva concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Lagunez
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!