Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Problema e la motor .

Remediaza erorile si spoi curata dpf-ul ,daca e nevoie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Cred ca erorile stocate erau mai vechi . Dupa clear DTC a ramas doar DPF. Cel de system voltage cred ca apare pentru ca am ramas fara baterie si am pus-o pe cea de pe Skoda cealata fara start-stop.

Log-SKODA NOUA 2-TMBJJ6NJ2JZ169973.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile vechi ,neremediate la timp au generat problema actuala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

dupa ce mergi cateva zeci-sute de km , o sa vezi daca erorile erau vechi, sau actuale.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am iesit azi cu ea la un drum pe centura A0 dus-intors de 2 ori... Eu in dreapta cu vcds stergand erorile din cand in cand si am ajuns la aceste valori.... La un moment dat eroarea de dpf a disparut dar a ramas cea de turbo. Acasa in parcare s-a aprins martorul de dpf.. In rest nici o eroare. Probabil daca merg cu ea se va aprinde din nou spirala.... turbo...pe loc nu se activeaza... Oare sa se fi curatat dpf si sa incerce regenerare sau imi fac iluzii aiurea? 

IMG_20250713_201842.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei1309

@Parpalicipune din poza și cu presiunea diferentiala. Daca este aproape sau peste 10mbar la relantiu, îți recomand sa cureți dpf-ul la cei de la Odorheiu Secuiesc, deoarece fiind o mașină de clasă mică, cel mai probabil s-a mers cu ea foarte mult în oraș. Degeaba ai mers și și-a făcut regenerare, dacă presiunea diferentiala este mare

Modificat de Andrei1309
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e de pe drum... 

IMG_20250713_204444.jpg

Acasa la relanti era 3...5 maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei1309

@Parpalicidar la tine presiunea diferentiala e cu -? Normal trebuie sa ai o valoarea pozitiva, nu negativa. Daca e cu - încearcă sa schimbi senzorul de presiunea diferentiala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu asta si mi se pare ciudat dar cu motorul oprit e ok

15 minutes ago, Parpalici said:

 

 

15 minutes ago, Parpalici said:

 

 

 

Acum sincer dupa drum nu l-am mai verificat. 

Modificat de Parpalici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Am incercat sa folosesc aplicatia vag dpf, cu adaptor konnwei, dar se pare ca nu este compatibila cu motorul meu CUVC.

   Imi puteti recomanda o aplicatie pe android compatibila cu motorul meu, care sa imi afiseze datele despre dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Car Scanner, poți face mult mai multe cu ea, dar nu este atât de simplă interfața ca la vag dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Am incercat dar nu gasesc date despre DPF, cum ar fi presiune diferentiala, distanta de la ultima regenerare..etc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destul de multe date, nu știu exact unde, dar sunt. Ai varianta pro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@passat19tdi ia-ti un OBD11 (daca vrei doar pt chestii simple cauta pe net un device mai vechi, second). Iti iei aplicatia gratuita OBDeleven si o sa ai acolo Live Data (la motor) unde vezi tot ce vrei: presiune diferentiala, incarcare DPF, SMM, SMC, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi
On 7/17/2025 at 6:41 PM, nicusan said:

Sunt destul de multe date, nu știu exact unde, dar sunt. Ai varianta pro?

 

Am luat varianta pro. Acum vad tot ce ma intereseaza. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, observ in ultima perioada ca am regenerari destul de frecvente, in ultima saptamana au fost in jur de 40 de km distanta intre ele.

Atasez niste poze din VCDS, nu prea stiu ce sa urmaresc, si daca sunt probleme cu ceva. Masina nu are nici un DTC activ, nici un martor aprins in bord. Functioneaza perfect normal.

Ceva pareri in legatura cu datele de mai jos?

E pe duca DPF-ul? Motorul e 2.0 TDI montat pe un G7 facelift fara ad blue, cod DCYA, 2017, DSG

VCDS_DPF_1.thumb.jpg.8e14e488e3121077296ca48f5e1d6eb7.jpgVCDS_DPF_2.thumb.jpg.8b97520b695a78dd81f967de66934441.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul are 50 grame din maxim 80 deci mai are cel putin 100 mii km de mers. Problema e in alta parte, trebuie sa gasesti cauza pentru care face regenerarile dese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunile alea diferentiale cum au fost luate? Cu motorul oprit, la relanti, in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere ca mașina este euro 6 e normal sa ai regenerari în oraș dese, dar nu la asa distanta. Din ce am observat la alți oameni pe oraș la euro 6 trebuie sa ai undeva la 150-200km. Dacă presiunile alea sunt la relantiu, ți-aș recomanda sa cureți dpf-ul la Odorheiu Secuiesc. Tot dacă mașina nu are nici o problema, măcar îl cureți preventiv ca să ii mai lungești durata de viață. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoti in oras 150km intre regenerari. Dar nici 40.

 

Undeva la 100-120km ar fi normalul. Depinde de multi factori (cat de scurte sunt drumurile, cat de multe porniri la rece ai, etc).

 

Cauta un mecanic bun care sa iti puna un diagnostic; doar pe baza postarilor tale nu e inca nimic relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!