Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Cauta problema la sistemul de alimentare ,nu la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coincid cu EEXCALADE,probabil filtru motorina infundad,plin de apa,rezervorul e pe rezerva,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975

Am schimbat filtre,ulei,etc 

motorul merge perfect,porneste la sfert rece/cald ,nu scoate fum,nu intrerupe..

este ciudata si dif de press !

IMG_4659.jpeg

Modificat de Dan Adrian 1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si cu motorul oprit ce presiune diferentiala iti afiseaza.

Poate este senzorul defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975

Arata -1  -1,3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Ar trebui sa arate 0 dar si -1 e destul de aproape. E ciudat ca se duce la mult sub minus in functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a murit senzorul recent.

O perioada (cateva luni) imi arata -1 cu motor oprit, contact pus. Apoi o perioada imi arata -5.

Apoi am facut un drum mai lung si mi-a aparut check engine (imi arata -66)

 

Poate e si asta cam gata.. dar inca nu e dus cu totul.

 

Senzorul nou arata 0.

 

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/13/2025 at 6:50 PM, Dan Adrian 1975 said:

Arata -1  -1,3

Incearca sa ii scoti mufa si vezi daca se schimba valoarea. Am citit ca acesta cu motorul oprit trebuie sa afiseze 0

Totodata, poti incerca sa il inlocuiesti sa vezi daca afiseaza o alta valoare.

Modificat de moroenius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975

Ce am mai observat dubios este ca dupa regenerare masina trage mai prost ca inainte sa inceapa sa faca regenerare,deci cu 4-5 gr calculat trage mai prost decat cu 20-22gr calculat (sper ca m am facut inteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Eu in 10 ani cat am avut 4 masini diferite cu dpf (trei euro 5 si una euro 6) nu am observat niciodata si la nici una din masini sa traga altfel nici inainte si nici dupa regenerare.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Puteți sa îmi oferiți ceva informații despre filtrul de particule? Am atasat o poza cu datele. Menționez ca nu am erori în bord...masina merge bine. Presiunea diferentiala este cam mare? Datele sunt luate la relanti. 

Masina are 336000 km. 

20250617_201040.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca de preferat ar fi sa pui poza imediat dupa ce termina regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvanmc E bine ,lasa-i in pace.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE mersi. O zi frumoasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat cineva metoda cu spray prin gaura sondei lambda si apoi regen fortat?

in afara de a nu curata eficient sau deloc, ce probleme ar putea cauza?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colmatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salur

Am un tiguan 5n2 cu motor 2.0tdi 150cp CUVC. Fac drumuri scurte (3 -4km) in ultimul timp, si intra in regenerare la 100 -200km. Masina are 180.000km, toba foarte curata si nu am avut probleme in 5000km decand o am.

Azi am facut o diagnoza, as vrea sa imi spuneti cum sunt masuratorile.IMG-20250701-WA0006.thumb.jpg.4c62e139086c04d846cfc59737c5bb6d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci drumuri asa scurte si scoti 100-150km intre regenerari atunci e chiar ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
7 hours ago, passat19tdi said:

Salur

Am un tiguan 5n2 cu motor 2.0tdi 150cp CUVC. Fac drumuri scurte (3 -4km) in ultimul timp, si intra in regenerare la 100 -200km. Masina are 180.000km, toba foarte curata si nu am avut probleme in 5000km decand o am.

Azi am facut o diagnoza, as vrea sa imi spuneti cum sunt masuratorile.IMG-20250701-WA0006.thumb.jpg.4c62e139086c04d846cfc59737c5bb6d.jpg

Presiunea de 27 mbar e imensa daca motorul era la ralanti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar trebui sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@passat19tdiin relantiu valoarea trebuie sa fie între 1 și 10mbar. Dacă aceasta valoarea este prea mare, ori ai o problema cu senzorul de contrapresiune, ori dpf-ul este înfundat și necesita o curățare (pentru asta ii recomand pe cei de la Odorheiu Secuiesc). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Max 5 mbar in relanti si max 50 mbar la 2500 ture in gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde și de motor, de ex la CUAA din câte știu e normal 10-15 după regen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Motorul in cauza este CUVC. Am citit in alte parti ca presiune diferentiala dupa regenerare arntrebui sa fie intre 5 si 30hPa. Eu acum cu incarcarea de 13g as fi aproape de regenerare (18g), deci 27hPa nu e o presiune sa merg cu el la Odorheiu Secuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

De asta isi distrug unii motoarele,fiindca isi fac si pun diagnostic pe baza unor pareri personale,sau ale altora!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!