Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

eugen.filca

@vlahdacoromanSalut.Ai dreptate trebuie găsită cauza de aceea am scris pe forum poate găsesc pe cineva care ma poate ajuta cu verificări amănunțite.Pe unde am mers la service toți îmi recomanda (DPF off)ceea ce nu vreau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Dupa cum vezi majoritatea utilizatorilor au un esec in gasirea unui profesionist si cad in folclor popular,sau apeleaza la serviciile  "bajetilor" cu flex si autotuner!

Profesioniști exista,dar reparatiile sunt  scumpe,intotdeauna clientul gaseste persoana care stie el un "baiat mai ieftin"!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am tot citit si nu am vazut pe nicaieri,cum se face regenerarea la euro 6 cu cutie dsg. Ajutati-ma va rog cu informatia asta,ptr ca sunt nou pe cutie dsg si norma euro 6! Ma tot uit dupa informatia asta si nu am gasit nimic concret. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_mm89

Eu am observat ca tine turatia un pic mai sus fata de cum schimba normal (eu conduc numai in S - la DSG-ul meu pe D merge foarte subturat), Daca in mod normal la 2200rpm isi da urmatoarea treapta se intampla sa o tina si la 2300-2500 fara sa schimbe cand isi face regenerare. La drum intins sau pe autostrada nu imi bat capul, isi face ea, oricum cutia nu tine turatia sub 1800 rpm pe sport. Cand fac eu o regenerare in oras/pe centura o pun pe manual si o tin din padele sa nu scada sub 2000 ture. Pe mine ma ajuta si ca pe navigatie la meniul start/stop vad mesajul: functionarea motorului este necesara si nu dispare pana nu e gata, si atunci merg mai turat pana se termina. 

 

Ca regula: regenerarea se face cand sta masina turata la 1000 ture, dar nu imediat dupa pornire. Daca te plimbi cu ea si dupa 15 minute de mers sta turata la 1000 atunci isi face regenerare. Iarna cand pornesti masina acul va sta o perioada un pic deasupra de 1000 de ture (vreo 10 min),  vara cand e canicula acul va sta fix la 1000 de ture chiar fara regenerare pentru a invartii compresorul de clima pt racire. 100% face regenerare cand la start stop in meniu scrie: Functionarea motorului este necesara (cauta in mesajele mele ca am mai povestit astea prin alte topic-uri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.02.2025 at 13:00, Razvan087 a scris:

Salut, de curand am schimbat distributia si senzorul presiune dpf ca l.a gasit mecanicul crapat.

De atunci masina la extraurban isi face regenerarile la 230 km, inainte isi facea la 320 km chiar si la 380 daca ii bagam motorina scumpa de la omv...

Mecanicul zice ca noul senzor(bosch) fiind nou,nu mai pierde presiune ca cel vechi si deaia isi face regenerarea mai des, ca nu mai ,,vede,, filtru ca fiind mai curat!

Trebuia sa faca vreo codare ceva pe senzor?

Masina nu are erori, merge normal, consuma normal...

Ce pot sa ii fac? Ma gandeam sa schimb senzorul cu unul oem

Revin cu rezolvarea ca sa zic asa, dupa ce am facut adaptarea senzorului de presiune(bosch) la colegul Florin de pe forum,caruia ii si multumesc pe aceasta cale, masina dupa o lună si ceva a inceput treptat sa creasca nr de km intre regenerari, poate s.a invatat senzorul cu masina:))

Ieri, la un drum extraurban, regenerarea a inceput la 440km...

Mentionez ca in perioada rece, cat timp au fost frigurile alea, regenera foarte des,indiferent pe unde mergeam.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. Poate a mai observat cineva treaba asta. La majoritatea octavia 2 fl, golf 6 vad tevile la esapament negre, iar la passat b7 si chiar b6 in general sunt foarte curate. E vreo diferenta intre filtrele puse pe octavia si cele pe passat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Și la mine sunt curate, Golf 6:IMAG1032.thumb.jpg.e6ac0417e0f4c7e969bf00335b0a9d4c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Radu65 said:

La majoritatea octavia 2 fl, golf 6 vad tevile la esapament negre

E o problema ,nu o normalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este o problema. Dar nu inteleg de ce la octavia cedeaza mai repede comparativ cu passat. Sau poate doar mi se pare mie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima chestie la care ar trebui să te gândești: rulajul mașinii. Oare este cel real kilometrajul arătat în bord la acele mașini cu țeava neagra? A doua chestiune: întreținerea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei să spui referitor la întreținere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi tot ce ține de întreținerea motorului: calitatea uleiului și a filtrelor, perioada la care s-a făcut revizia, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că astea pot duce la topirea dpf-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu prea. E vorba mai mult de ultilizare și atenția cu care este întreținută masina - in speta constatarea și remedierea defectelor (incluzând aici și degradări ale functionarii - nu doar check engine aprins sau lăsat în drum) la motor cat mai repede posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minute în urmă, nicusan a scris:

Nu cred că astea pot duce la topirea dpf-ului.

Da???? Ok, hai să facem un exercițiu de imaginație: se pune un ulei neconform (sau de proastă calitate) iar motorul începe ”să ciupă”... Ghici, unde se duce acel ulei ars și ce se întâmplă după? Nu mai aduc în discuție situațiile când apare elicopterul în bord dar ”mașina trage” și e exploatată așa o perioadă îndelungată...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Radu65
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!